Nu Online
Momenteel zijn er 306 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cindy
visagiste
Hallo iedereen,Kan er mij iemand een adres geven van een heel goeie visagiste die aan huis komt? Dit in de regio tielt-roeselare-waregem.Groetjes,Cindy
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 1-3-2007 20:13:56

ellen
hof van nassau
heeft er iemand al ervaringen gehad met Hof van Nassau? En hoe is de inrichting van de zaal? En hoelang op voorhand de zaal vastleggen?
Andere Reacties: 2 1-3-2007 19:23:12

evy
kerk
hoi wat geven jullie aan de kindjes die aan de kerk bloemekes komen afgeven???hebben jullie een idee voor iets origineelsgroetjes evy 19/05/2007
Andere Reacties: 6 1-3-2007 18:01:04

lotje
help de foto's
hallokes wij moeten nog even wachten , maar er is nog zoveel te doen , weet iemand een leuke originele plaats om de foto's te maken vriedelijke groeten
Andere Reacties: 1 1-3-2007 18:00:25

petra
linea raffaelli
Hallo iedereenHeeft iemand een idee of er een prijsverschil is in de kleedjes van linea raffaelli als je ze koopt in Brugge, in de winkel van linea zelf, of als je ze koopt in een bruidswinkel?Indien ja,hoe groot is dit prijsverschil?groetjespetra
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 1-3-2007 17:20:37

sofie
bruidsboeket
hallo bruidjes, ik heb een vraagje.. heeft iemand ervaring met de bloemenwinkel de franse lelie in opglabbeek . heb die gezien op een trouwbeurs. weet iemand of die mooie trouwboeketten maken en of die ook stukken maken voor de kerk en het avondfeest...
Bruidsboeket Reacties: 0 1-3-2007 16:55:24

Clara
Gezocht witte duiven om TE KOPEN
Hey iedereen,Kennen jullie iemand waar ik een koppeltje jonge witte duiven kan kopen? We zouden ze graag kopen ipv te huren, maar ik vind er niet veel...Alvast bedankt!Clara(liefst particulier en niet uit dierenwinkel)
Voorbereiding Reacties: 5 1-3-2007 16:23:50

lien
@ Sarah die op 15/09/07 trouwt
Sarah,In je berichtje over het feit dat ik getrouwd was, vroeg je me om een fotootje op de 'zustersite' te plaatsen. Ik wil dit heel graag doen, maar ik snap niet goed wat je bedoelt... Hoe kan ik die foto's plaatsen?Groetjes,Lien
Andere Reacties: 2 1-3-2007 15:52:31

patricia
welk liedje gebruiken jullie bij het binnenkomen van de feestzaak
welk liedje gebruiken jullie bij het binnenkomen,wij denken misschien aan safri duo of lac du connemara maar zouden dat laatste willen doen voor de taartwat doen jullie
Ideeën Reacties: 6 1-3-2007 15:40:39

catherine
muziek voor huwelijksmis te Marche-en-Famenne
Beste,Ik ben nog op zoek naar iemand die de muziek tijdens onze huwelijksmis (2 juni 2007) wil verzorgen. De mis gaat wel door in de Ardennen. Ken je een ensemble of bureau die dit zou doen?Bedankt,Catherine
Andere Reacties: 3 1-3-2007 15:34:01

patricia
het is bijna zover!!!!
hallo bruidjesmijn dag is bijna gekomenop 10 maart stap ik in het huwelijksbootje.ik denk dat ik alles heb maar ben het niet zeker.eens opnoemen en als er iets ontbreekt weet het me te zeggenzaal okdj okringen zaterdag er achterkleed okschoenen kapse...
Andere Reacties: 6 1-3-2007 15:30:55

klara
Wellens: kostuum bruidegom ervaringen?
Dag allemaal,wij gaan aanstaande zaterdag naar Wellens men om een kostuum aan te schaffen voor mijn verloofde. Wat zijn jullie ervaringen? Eigenlijk twijfel ik tussen Wellens en vergo.Tot gauw! Klara
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 1-3-2007 15:10:25

kristel
bedankingscadeautje voor de ouders
hallo bruidjes,wat geven jullie zoal als cadeautje aan de ouders en aan getuigen?groetjes
Andere Reacties: 5 1-3-2007 14:55:58

lien
Jammer dat het voorbij is...
Hey bruidjes,Ik ben bijna een weekje getrouwd (vorige vrijdag 23/02). Ons groot huwelijksfeest staat ons nog te wachten in de zomer, maar t lijkt precies alsof het al allemaal voorbij is. Ik denk zo graag terug aan vorige vrijdag, en wenste da k het ...
Andere Reacties: 7 1-3-2007 14:41:04

sofie
Badparels bedankjes 0.12/stuk
Beste, Ik kan badparels in zakken aankopen voor 12euro/100 stuks. Ik moet echter voor een bepaald aantal euro een bestelling plaatsen. Zijn er nog mensen geinsteresseerd in badparels? Let met knowGroetjes Sofie
Andere Reacties: 12 1-3-2007 14:29:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...