Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Els
Locatie huwelijksfoto's/tijdprobleem
Dag bruidjes!Zijn er mensen die een originele plaats weten in de omgeving van Liedekerke-Aalst-Ninove om foto's te nemen met een mooie achtergrond?Daarnaast hebben wij het volgende probleem: wij trouwen om 11 uur voor de wet maar onze receptie begint...
Fotografie Reacties: 4 7-3-2007 15:51:43

Christel
Envelop ontvangen, open doen?
Hallo bruidjes allemaalgho hoe meer de dag nadert, hoe meer vraagjes opduikenIk vraag me af, als je als geschenk op het feest een enveloppe ontvangt van iemand , doe je die dan meteen open of steek je hem in de enveloppendoos.de ene etiquette zegt da...
Andere Reacties: 7 7-3-2007 15:46:35

els
likeurflesje
Hela collega-bruidjes,Lukken de voorbereidingen zo een beetje?Ik heb eens een vraagje: ik ben op zoek naar kleine likeurflesjes. Soms krijg je die ook bij een geboorte. Ze zijn smal en hebben een draaistopje. Je kan ze kopen bij een winkel voor do...
Ideeën Reacties: 7 7-3-2007 15:31:13

Natacha
DJ Rik uit Deinze
wij trouwen op 07/07/07 en hadden het moeilijk (aangezien de populaire datum) om een dj te vinden.Nu hebben we Rik uit Deinze geboekt maar meer weten we niet van hem. Is er soms iemand die er iets meer van weet?groetjes Natacha
Andere Reacties: 2 7-3-2007 15:20:46

Caroline
bruidskindje
Hey allemaal,Ik heb misschien een domme vraag, maar: wat doet een bruidskindje precies? Ik denk aan de ringen brengen tijdens de plechtigheid en mee op de foto gaan... maar betrekken jullie die kleintjes ook nog op een andere manier in jullie dag? Al...
Andere Reacties: 1 7-3-2007 15:12:39

Ilse
Persoonlijk bedankingstekstje ouders...
Om Sarah niet telkens lastig te vallen --> ziehttp://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=59725open ik dit onderwerpje...Plaats jullie email adres maar hier...Na onze trouw zet ik 't tekstje wel op 't forum hoor :-)Groetjes,Ilse12 mei 2007
Ceremonie Reacties: 28 7-3-2007 13:49:44

Christine
Workshop gelaatsverzorging en make-up
Hallo bruidjes in spe,Een mooie make-up op je trouwdag is de kers op de taart. opdat je make-up zo goed mogelijk zou houden en zo naturel mogelijk eruit zal zien moeten jullie nu ook al jullie huid perfect verzorgen, aangepast aan jullie huidtype.Voo...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 7-3-2007 13:19:44

Marisa
even mijn hart luchten!
Hoi bruidjes,Moest dit toch even kwijt aan jullie.Zaterdag zouden we achter onze ringen gaan in een diamantcentrum in Antwerpen (wij wonen in west-vlaanderen). Via mijn opa waren we te weten gekomen dat die identieke kopieën kunnen maken van mer...
Andere Reacties: 8 7-3-2007 13:17:16

Stephanie
21 april 2007
Hallo, zijn er nog bruidjes die trouwen op 21 april 2007 en waar?gewoon even vragen uit nieuwsgierigheid. groetjes, stephanie nog 45dagjes :):)
Voorbereiding Reacties: 7 7-3-2007 12:38:49

brigitte
zonnebenk + schminken?
als je een sessie zonnebank gedaan hebt, is het dan nog nodig om er bovenop fond de teint aan te brengen? ik heb een hele gave huid, dus ik denk alleen mijn ogen wat op te maken, wat gloss op de lippen en voor de rest puur natuur.
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 7-3-2007 12:02:38

els
visagiste in de omgeving van temse-sint-niklaas
hey iedereen,Ik ben op zoek naar een visagiste in de omgeving van Temse, Sint-niklaas.Alle tips zijn welkom, alvast bedankt.Els
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 7-3-2007 11:58:53

wendy
aan Ine ivm Jafra
Hallo IneIk ben van Genk.Worden daar ook workshops gegeven of is dat te ver?Groetjes Wendy
Andere Reacties: 1 7-3-2007 11:33:23

ine
Tips, ideetjes ivm hapjes
Wij gaan geen traitteur laten komen, omdat de 2 traitteurs die ik graag wou bezet waren.We gaan het nu in eigen beheer doen, met vrienden.Heeft iemand leuke tips of ideetjes, i.v.m he trondgaan van hapjes?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 1 7-3-2007 11:17:47

Sarah
Website temperatuur waarnemingen ??
Hoi bruidjes, ben op zoek naar een website waar ik de temperatuur van de voorbije jaren op een bepaalde dag kan opvragen, nl men trouwdag :-)Kan iemand mij helpen?Alvast bedankt voor de hulpSarah15/09/07
Voorbereiding Reacties: 7 7-3-2007 10:26:11

Klara
Aan Veroniek - mylèneavond?
Hi Veroniek,Kan je ons vertellen hoe de mylèneavond verlopen is en of je tevreden bent van hun producten?Klaar
Andere Reacties: 7 7-3-2007 10:23:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...