Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cathy
trouwen en feest op andere dag
Hey bruidjes,Ik zit met een dilemma. Wij trouwen enkel voor de wet, maar zouden dit misschien om persoonlijke redenen al snel willen doen en het feest een tijdje later. Heeft hier nog iemand ervaring mee die ook enkel voor de wet is getrouwd?Maar h...
Andere Reacties: 3 9-3-2007 19:33:13

Evi
zeker zijn dat je make-up heel de dag mooi blijft
hallo,Ik vroeg me af of jullie visagiste allemaal gebruik maken van een ampule alvorens jullie bruidsmake-up te doen?Ik heb een proefmake-up laten doen en die mevrouw gebruikte dit niet. Ze bracht wel eerst een dagcreme aan voor ze me begon op te mak...
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 9-3-2007 19:16:31

Evi
opmaken body shop???
Hallo,Heeft er zich al eens ooit iemand laten opmaken in de body shop?Is dat een aanrader?Komen die ook aan huis?groetjes evi
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 9-3-2007 17:15:41

Evi
pennenset voor getuigen
hallo,Wij zouden graag voor onze getuigen een pennenset kopen als cadeau met onze namen en trouwdatum erin gegraveerd.Weet er iemand hoeveel dit ongeveer kost en waar je dat zoal kunt laten doen? (provincie antwerpen)groetjes evi
Ideeën Reacties: 2 9-3-2007 17:13:08

Caroline
Juwelier MacLafferty
Hallo allemaal,heeft er iemand ervaringen met juwelier MacLafferty in Brussegem?Alvast bedankt voor jullie reacties.Groetjes, Caroline
Andere Reacties: 3 9-3-2007 15:36:36

Katrien
mooie stof voor trouwkleed te koop!
Hallo, ik heb mooie tafta stof (ecru) met supermooie voile die erbij past te koop. Ik heb de stof niet meer nodig omdat ik mijn droomkleed uiteindelijk aan -60% gekocht heb! Daarvoor was mijn droomkleed veel te duur en ging ik een kleed laten maken, ...
Andere Reacties: 2 9-3-2007 15:22:39

Greet
Plexibox voor foto's
Hallo bruidjes.Ik ben op zoek naar een plexibox (een grote doorschijnende bak) waarin je vergrootte foto's kan steken. Het vervangt niet het trouwalbum maar je kan het plaatsen op je kast. In deze box is er plaats voor een 12 à 15- tal foto's....
Fotografie Reacties: 3 9-3-2007 13:39:47

Katleen
Huwelijksreis Cuba of Thailand ?
Hallo, is er iemand al naar Cuba geweest op huwelijkreis ? Heb je daar inentingen voor nodig ? En Thailand ? Zijn er daar intentingen nodig als je bv. met Best Tours rondtrekt ?We zouden eventueel eind mei gaan. Weet er iemand of het dan wel een goed...
Huwelijksreis Reacties: 5 9-3-2007 13:08:38

karien
feestzaal art nouveau
hey, wie heeft er al bij art nouveau gefeest, we zouden daar graag onze feest geven. wie kan me meer vertellen van die feest zaal. We zijn gaan kijken en alles zag er goed uit ?? gr karien
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 9-3-2007 13:07:30

Wendy
Handelszaken persen huwelijken toch uit!!
Eigenlijk een raad voor alle bruidjes: hoe sympathiek sommige verkopers ook overkomen, er zijn er nogal veel die er ferm van profiteren en meer geld vragen voor iets dan het waard is puur omdat het om een huwelijk gaat!!!De drukkers bij wie ik offert...
Andere Reacties: 3 9-3-2007 13:05:38

Sandra
Firefly Productions
Dag bruidjes,Heeft iemand van jullie wellicht ervaring met het werk van Firefly Productions? Zij bieden aantrekkelijk geprijsde totaalpakketten aan.Alle ervaringen zijn van harte welkom!Alvast hartelijk dank!
Fotografie Reacties: 1 9-3-2007 12:34:46

Wendi
huwelijksbeloften
Wij zijn volop ons misboekje aan het prepareren, maar zoeken nog huwelijksbeloften. We zien de traditionele beloften niet zitten. Heeft er iemand voorbeeldjes voor ons? Grtjs xWendi
Religie Reacties: 14 9-3-2007 10:31:08

Eva
Suitekledij Brugge
Hallo,mijn mama en schoonmama gaan deze namiddag kijken voor suitekledij in Brugge. Zijn er behalve de Conceptshop van Linea Raffaeli nog adresjes in die omgeving die de moeite waard zijn?Groetjes,Eva21.09.07
Kledij - Suite Reacties: 4 9-3-2007 10:10:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...