Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lien
Feest in open lucht?
Hoi,Ik plaats hier nog eens mijn berichtje, omdat ik er nog geen reactie op kreeg. Zijn er mensen die ervaring hebben met een tuinfeest voor hun huwelijk? Ik zou dit namelijk graag doen, maar weet niet goed hoe het praktisch in zijn werk gaat... Hadd...
Andere Reacties: 6 13-3-2007 13:25:29

Cindy
VERVOER
Hoi Allemaal,Ik wou even jullie info navragen voor het volgende, overdag hebben wij vervoer geregeld voor de getuigen, ouders, wijzelf, ... maar deze rijden éénmaal aangekomen aan de feestzaal weg. Wat doen jullie zoal om dan de mensen teru...
Andere Reacties: 6 13-3-2007 12:55:51

pascale
foto'sgaan nemen
Hallo,Ik had graag jullie mening.Wij gaan na ons ja woord in het gemeentehuis rond 12 uur naar onze zaal met de getuigen en familie om te gaan eten.Nu geraakte we er niet uit om foto's te gaan laten nemen omdat de receptie al begint om 17 uur.de foto...
Fotografie Reacties: 6 13-3-2007 11:49:41

pascale
foto' gaan nemen.
Andere Reacties: 0 13-3-2007 11:36:01

Elke
beginuur receptie op vrijdag
Hallo,Wij trouwen op vrijdag en twijfelen over het beginuur van de huwelijksreceptie. Zouden met 2 recepties werken: vanaf 17u de eerste receptie tot ongeveer 18u30 en vanaf 19u de receptie voor de mensen die uitgenodigd zijn op het avondfeest. Het ...
Andere Reacties: 11 13-3-2007 11:32:38

mieke
Aan Sofie - reis Mexico
Hallo,Wij zijn ook van plan om op huwelijkreis te gaan naar Mexico. Mag ik vragen met welke operator jullie geboekt hebben?Best Tours of Jetair?Groetjes,Mieke
Andere Reacties: 5 13-3-2007 10:27:08

kim
ervaringen Thierry Botten fotomoment
Hoi,Heeft er iemand ervaringen met Thierry Botten van fotomoment? Hij lijkt zeer redelijke prijzen te hanteren. en je krijgt er precies toch veel voor in de plaats.
Andere Reacties: 8 13-3-2007 9:36:39

Isabel
Huwelijksreis Thaïland
Zijn er nog mensen die graag naar Thaïland zouden gaan op huwelijksreis in de maand september? Wij hadden al een tijdje beslist dat we naar daar willen met Best Tours, nu willen wij dit effectief boeken maar krijgen we te horen dat er geen plaat...
Huwelijksreis Reacties: 4 13-3-2007 8:44:55

sarah
apart
wie van jullie slaapt er apart de dag voor hij gaat trouwen heb er over nagedacht maar dan moet mijn man mij s'morgens komen halen in scherpenheuvel bij mijn ouders maar dan moet hij van kortenberg komen .wie doet dit allemaal
Andere Reacties: 22 13-3-2007 8:43:42

Mieke
Uitgave huwelijksreis
Hallo,Ik vroeg me af hoeveel jullie uitgegeven hebben voor de huwelijksreis.De onze is geboekt naar Kreta in een mooi 5 sterrenhotel, halfpension maar de prijs is natuurlijk ook prijzig ( voor 2 personen, 2 weken betalen we 4995 euro ).Als je dat ach...
Huwelijksreis Reacties: 14 13-3-2007 6:57:52

tamara
Aan Anja van nieuwerkerke
Dag Anja,ik begrijp het niet goed, heb je al een zaal en ben je op zoek naar een fotolokatie of ben je ook nog op zoek naar een zaal?Indien je enkel een fotolokatie zoekt voor buiten zijn er verschillende parken, kasteeltuinen, enz ...Voor binnen, in...
Andere Reacties: 0 12-3-2007 22:42:38

wendy
make-up workshops vl-brabant & limburg
hoi iedereen,wil je zelf je make-up leren aanbrengen voor je grote dag of ben je op zoek naar een leuk ideetje voor je vrijgezellendag, neem dan eens een kijkje op onze website: http://www.studiobling.bewij organiseren workshops make-up voor elke gel...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 12-3-2007 21:14:23

ann
waar helium kopen?
Hoi allemaal,Nog 12 dagen en het is zover voor mij! Spannend! De zenuwen beginnen wel stilletjes aan te komen! Ik ben nog op zoek naar helium. Weet iemand waar ik dit kan kopen? Ik had eerder hier op het forum gelezen in de Fun, maar ben dit weekend ...
Andere Reacties: 9 12-3-2007 20:26:01

sofie
trouwringen
haalo bruidjes, misschien een hele stomme vraag maar aan welke hand moeten de trouwringen rechts of links. we hebben in de familie een grote discussie omdat er vele een verschillende mening hebben.bedankt groetjes sofie
Ceremonie Reacties: 9 12-3-2007 20:07:21

Marijke
kapper aan huis Dendermonde
Hallo aanstaande bruidjes,kan er mij iemand helpen? ik ben op zoek naar een kapper/kapster die 's morgens vroeg aan huis wil komen voor mijn haar op te steken in Dendermonde. heeft er iemand ervaring met een bepaalde kapper, vooral dan voor opgestoke...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 12-3-2007 20:06:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...