Nu Online
Momenteel zijn er 247 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lien
huwelijkspremie
Dag bruidjes,Ik had van vrienden van mijn man gehoord dat zij 1000 euro huwelijkspremie gekregen hadden in het stadhuis. Ik dacht, dit kan niet! Ik ben op het internet gaan zien, en effectief, het blijkt dat er gemeentes zijn die een huwelijkspremie ...
Andere Reacties: 10 9-3-2007 9:44:13

Mieke
Huwelijksreis Kreta
Hallo,Zijn er nog bruidjes die op huwelijksreis gaan naar Kreta ?Of mensen die er al geweest zijn ?Kunnen jullie hotels of plaatsen aan of afraden ?Bedankt voor de hulp !Mieke
Huwelijksreis Reacties: 6 9-3-2007 7:47:50

wendy
site met versjes gevonden
hallo allemaalIk heb een site gevonden met heel wat tekstjes en versjes voor op uitnodigingen en bedankkaartjes.Voor wie nog wat zoekt:http://www.gedachten-gedichten.nl/huwelijksgedichtjes_2.htm
Andere Reacties: 0 8-3-2007 22:26:23

Ans
Huwelijkstractatie voor kleuters
Hallo allemaal, Ik ben kleuterjuf en trouw op 07/07/2007. De kleutertjes van mijn klas zullen aanwezig zijn in de huwelijksmis. Ik zou graag een bedankje of tractatie willen geven aan die kindjes. Wie heeft er leuke originele ideetjes?
Ideeën Reacties: 5 8-3-2007 19:41:41

sarah
tussenin
hallo iedereen ,ben nog op zoek wat ik tussenin kan doen wij trouwen om 9u30 en de feest is pas s'avonds .wat kunnen we daartussen doen iemand een idee .de mensen die op het gemeentenhuis zijn naar huis sturen vind ik ook maar niets
Andere Reacties: 4 8-3-2007 19:29:38

Debby
Trouwkleed Marylise
Hallo iedereen,Heeft er iemand van jullie net als ik het trouwkleed Mythos van Marylise?Groetjes
Andere Reacties: 0 8-3-2007 19:19:52

wendy
trouwringen
Hallo,ik ben nog altijd aan het twijfelen waar ik het beste de trouwringen kan kopen???Bij de juwelier of ze laten maken bij een goudsmid?Hopelijk kunnen jullie me helpen?Vele groetjesWendy
Andere Reacties: 11 8-3-2007 19:17:43

Elke
trouwen en zwanger
Vroeg me gewoon af of er hier nog koppels zijn die al aan kindjes denken. Mijn vriend en ik willen al een tijdje kindjes maar omdat we binnen enkele maanden trouwen stellen we het voorlopig nog wat uit(wil niet met een dikke buik trouwen). Toch begin...
Andere Reacties: 23 8-3-2007 18:58:10

Sophie
Imperial Brass
Hello mede-bruidjes,Heeft iemand van jullie ervaring met de koperblazers Imperial Brass? Wij hebben hen gehoord op een huwelijksbeurs en ze klonken super maar ik vroeg mij af of hoe ze klinken in een kerk?Many thanks!GroetjesSophie
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 8-3-2007 18:00:38

Elke
aan lies just married slipje
Hallo liesik heb het nog gevonden bij een winkel met trouwjurken in Genk.Op de site van poirier onder de collectie Bjem kan je het ook vinden, ik heb mijn besteld omdat ik niet zeker ben of deze collectie nog loopt. Je hebt verschillende opschriften ...
Andere Reacties: 5 8-3-2007 17:24:18

Tine
suitekledij
Hela meiden, Ik ben gisteren met de vrouwelijke helft vd suite naar La Sposa geweest, en we hebben heel veel gepast maar niks beslist. Ik vond t nogal pompeus allemaal, met veel frullen en bloemen, en nogal donker van kleuren ook...Kunnen jullie me m...
Andere Reacties: 6 8-3-2007 15:27:17

A 21/06/08
fotolocatie tussen Beveren-waas en Schilde
Hallo bruidjes in spé...ik ben op zoek naar een mooie locatie in de omgeving van ons woonplaats en kerk of ergens richting of omgeving van schilde waar de festiviteiten zich zullen plaats vinden. Kan iemand me helpen met wat ideeën? Dank je...
Fotografie Reacties: 5 8-3-2007 15:01:34

eva
trouwen in andere kerk
Wij trouwen 24 mei 2007. We willen niet in onze kerk trouwen,deze is niet zo aangenaam. Een paar km. verderop is een klein gezellig kerkje dat ons wel aanspreekt. Maar hoe moet het nu verder? Hoe vraag je op een beleefde manier de toestemming van je ...
Ceremonie Reacties: 7 8-3-2007 14:30:17

Barbara
Gratis workshop gelaatsverzorging en make-up
Hallo bruidjesIk geef een gratis workshop van +/-3 uur voor gelaatsverzorging en make-up + een proef make-up en definitieve make-up op jullie trouwdag.Stuur me gerust een mailtje barbara.miculin@telenet.be of bel me/sms me op 0477/862.456Groetjes en ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 11 8-3-2007 14:19:36

Marijke
bruidsmeisje
Beste toekomstige bruidjes,zijn er onder jullie nog mensen die als bruidmeisjes ook een vriendin nemen? bij ons is het zo: 2 kleine bruidskindjes (een jongen en een meisje) en dan nog mijn beste vriendin. maar nu is mijn vraag: wat kan zij doen? het ...
Andere Reacties: 3 8-3-2007 13:41:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...