Nu Online
Momenteel zijn er 277 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

vicky
kostuum, met lang vest ???
hey,ik zie voor de bruidegom en de suite zéér graag de rokkostuums (pietlair) maar mijn pa is van mening dat dit enkel voor de hele hele chique trouws is.mijn ma ziet het ook niet zitten om een hoed te dragen;mijn vraag is nu ; past dit dat...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 11-3-2007 10:59:49

Selma
ave maria
Ik ben op zoek naar een mooi marialiedje voor in de kerk. Alle nummers die ik tot nu toe gevonden heb, bevatten heel veel latijnse of duitse zang en zingen maar een keer ave maria. Ik zoek een liedje waarin heel vaak ave maria gezongen wordt. Dat vin...
Religie Reacties: 3 11-3-2007 10:34:43

Ingeborg
avondfeest en kindje 19 maand
Hoi,wij hebben een dochtertje die 19 maand zal zijn op het ogenblik van huwelijk. Zijn er nog koppels met jonge kindjes en houden jullie ze op het feest of nemen jullie babysit of hoe lossen jullie dit op. Wij hebben eigelijk geen babysit daar onze o...
Andere Reacties: 7 11-3-2007 9:52:34

wendy
kleding bruidskindjes
Hallo allemaalNa een mislukte zoektocht in Maastricht voor mooie afdraagbare kleren voor mijn 2 dochtertjes de bruidsmeisjes ben ik wat gaan googelen en kwam ik uit bij jill en juul in zonhoven(hebben verschillende collecties, vooral bij lino factory...
Andere Reacties: 8 10-3-2007 22:52:42

Wouter
geïsoleerde hoeve of villa gezocht - Brabant
Hello, wij trouwen in augustus 07. Wij zoeken alleen nog naar een locatie voor ons avondfeestje in de dichte omgeving van Brussel: geïsoleerd hoevetje of villa met grote tuin. Buffet in de tuin. Mensen moeten er tevens hun tentje kunnen opzette...
Locatie Reacties: 3 10-3-2007 22:47:31

Nele
HELP uitnodigingen...
Hallo allemaal!Ik zit met mijn handen in mijn haar! Kan iemand me verder helpen?We zijn nog steeds op zoek naar een grafisch ontwerper / drukkerij voor onze uitnodigingen. Originaliteit is voor ons belangrijk, dus geen standaard kaarten.We wonnen in ...
Uitnodigingen Reacties: 8 10-3-2007 14:54:54

ines
tips voor tof kado
hey , Op 26 mei trouwt mijn beste vriendin , ik zou graag buiten de centjes die ik geef , een tof kado willen geven , heeft er iemand van jullie een tof idee .Ook willen we het één en ander entertainen die avond , we hebben ook geen idee ho...
Ideeën Reacties: 3 10-3-2007 14:45:51

Annelies
Wanneer drukwerk bestellen?
Dag bruidjes,Wanneer gaan jullie naar de drukker om de uitnodigingen te bestellen?Groetjes,Annelies25/08/07
Andere Reacties: 5 10-3-2007 13:10:14

Shara
uitwisselen ringen
Hallo allemaal,Wij trouwen op 01/06/07 op de gemeente. Nu ben ik mij aan het afvragen: moeten wij één of andere tekst zeggen die we vanbuiten moeten kennen als we de ringen uitwisselen? Of moeten we gewoon 'ja' zeggen en is het dat? Groetje...
Andere Reacties: 3 10-3-2007 11:30:57

Tania
Aan Els die trouwt in Salons Caelberg (Moorsel)
Hallo Els,Ik las jouw reactie op mijn vraag rond feestzaal Caelberg. Hoe zit dat precies met het menu? Kan je dat op voorhand gaan uitproberen? Dat leek ons heel erg fijn! Hoeveel betalen jullie daarvoor? En verder, ons grootste twijfelpunt is het fe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 10-3-2007 9:41:45

wendy
weddinggiftshop
Iamand hier al eens iets besteld van www.weddinggiftshop.nl?goede of slechte ervaringen hiermee gehad?Wendy
Andere Reacties: 5 9-3-2007 22:32:09

Gertie
Wenkbrauwen
Hoi. Misschien een rare vraag, maar zijn er vrouwen die zcih speciaal voor de huwelijksdag hun wenkbrauwen hebben laten epileren? Ik wil het al heel lang maar heb de stap nog nooit gezet. Maar nu we trouwen lijkt me dat een logische beslissing? J...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 9-3-2007 22:21:54

wendy
Hoeveel betalen jullie aan jullie Dj?
Hallo allemaal,Heeft er iemand al een gedacht van wat jullie zullen uitgeven aan jullie dj?Groetjes Wendy
Andere Reacties: 25 9-3-2007 21:45:16

Elke
foto: mia monta-'farage' ?
Ik heb onlangs een trouwkleed besteld van Mia Monta. Nergens vind ik een afbeelding van het model (farage 4000) terug. Is er iemand die hiervan een foto heeft teruggevonden.Graag raad ik jullie ook Maxim's Couture in Mechelen aan. Ze zijn er zeer vri...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 9-3-2007 21:09:50

Gertie
Burgerlijke trouw
Hoi. Wij trouwen op een andere dag voor de gemeente als voor de kerk. Ik ben niet van plan om mijn trouwjurk 2 maal aan te doen. En heb een ander fris kleedje gevonden voor op de burgerlijke trouw. Niet echt chique-chique, maar wel héél...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-3-2007 19:36:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...