Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

VERA
MENU
hallo bruidjes, ik ben bezig met de menu op papier te zetten, heeft iemand een leuk tekstje om op de menu te zetten( als welkom of zo)groetjesveke
Uitnodigingen Reacties: 1 14-3-2007 8:10:31

evy
thema avond
hoi bruidjes,Ik heb is een vraagskewij zouden graag de tafels benoemen naar tv series zoals bijvoorbeeld de vrienden van de voetbal "fc de kampioenen"de tafel van de werkcollega's "de collega's"enzo verder.maar nu vroeg ik me af z...
Andere Reacties: 5 13-3-2007 22:49:35

Pascale
fotolocatie regio dendermonde - berlare
Hoi,We zijn op zoek naar een superlocatie voor onze trouwfoto's, graag in de buurt van dendermonde of berlare. Leuk zou zijn om een verlaten pand te vinden. Heeft iemand ideetjes ?Al bedankt voor de reactie !GroetjesPascale
Locaties - Fotografie Reacties: 1 13-3-2007 22:10:12

freek
partysound
Vraag aan Kris. Waar was de feestlocatie en datum waar je partysound aan het werk hebt gezien ? Dj Freek
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 13-3-2007 21:25:24

Sophie
kapper + make- up aan huis regio gent
Hey, (bruidjes)weten jullie goede adressen?!in de regio Gent? een persoon die zowel kapsel en make-up aan huis doet.Alvast bedankt, sophie
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 13-3-2007 20:01:59

Sophie
feestzaal regio gent + prijzen
hey, graag had ik wat meer info gehad over feestzalen rond gent. en prijslijsten, ik ben volop aan het uitkijken naar een zaal en had graag jullie mening gehoord over sommige en de prijsklasseje kan prijslijsten mailen naar:bekaertsophie@hotmail.coma...
Locaties - Feestzaal Reacties: 21 13-3-2007 19:57:35

Debby
Ophalen van bruid
Hey,Ik zit met een probleempje. Mijn vriend gaat de laatste nacht voor ons huwelijk bij zijn ouders slapen en ik blijf in ons huisje. Om onnodige ritten te vermijden en aangezien we in onze gemeente Berlaar trouwen komen mijn ouders 's morgens naar...
Andere Reacties: 2 13-3-2007 19:12:40

Maartje
vrijgezellenfeest
Hallo iedereen,Heb wat hulp nodig. Ik moet voor de eerste keer een vrijgezellenfeest organiseren. Ik ben nog nooit op zo'n feestje geweest dus ik vraag me af of jullie nog wat leuke ideëen hebben om het feest.Het zal een weekendje weg worden, wa...
Andere Reacties: 2 13-3-2007 18:27:49

Inez Boexstaens
Danslessen
Hoi hoi,Ik zou dolgraag nog wat danslessen gaan volgen met mijn toekomstig ventje. Weet er iemand goeie adreskes hiervoor? In provincie antwerpen, want wij zijn van Putte bin Mechelen?Thnx!!
Voorbereiding Reacties: 3 13-3-2007 16:40:39

anja
aan thomas huwelijksreis java - bali
beste thomas,ik las in jouw berichtje dat jullie in september naar java en bali gaanwij trouwen in september en hadden bali in gedachten (combinatie binnenland-strand in brochure pegase)waar heb je die reisformule gevonden en wat houdt het precies in...
Huwelijksreis Reacties: 7 13-3-2007 15:59:51

An
Tybeert
Hallo bruidjes, iemand al een feest gegeven in Tybeert in Lokeren (Daknam)? Wij zijn daar al eens gaan kijken en dit weekend ook eens gaan eten en het lijkt ons perfect. Al iemand ervaring met dit resto?GroetjesAn
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 13-3-2007 15:45:07

An
cadeauthes aan de kerk
Hallo, mijn vriend en ik vragen ons af of we aan de kerk cadeautjes moeten voorzien voor kleine kindjes. We kennen niet direct kleine kindjes die zouden kunnen komen, maar wat indien er ineens wel zouden staan?GroetjesAn
Andere Reacties: 13 13-3-2007 15:17:30

evelien
kerkelijke trouw/ ondertrouw
wij trouwen op 29 juni. En we trouwen ook kerkelijk maar nu hebben we op het internet gelezen dat dat een probleem kan zijn doordat mijn toekomstige man als eens eerder getrouwd was (enkel burgelijk). Weet iemand van jullie hier misschien meer van?We...
Religie Reacties: 8 13-3-2007 15:11:03

Saskia
ballon boompjes zelf maken?!
HoiIk zou graag de ballon boompjes zelf maken, heeft al iemand dit gedaan? Of weet iemand mss de prijs voor zo'n opgemaakt boompje bij een ballon winkel? Groetjes Saskia
Ideeën Reacties: 3 13-3-2007 15:02:59

Wendy
iets vergeten!
Op onze kleine kaartjes zijn we vergeten te zetten voor welke datum ze moeten verwittigen.Er staat op:Of u wel of niet kan komen hadden wij graag vernomen.Dus geen datum.De kaartjes zijn al af.Corrigeren kost 47 euro (dus niet zo veel) maar er kan ee...
Uitnodigingen Reacties: 4 13-3-2007 14:48:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...