Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

annelore
jmc productions
heeft iemand ervaring met jmc produtions?groetjes lore
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 17-3-2007 11:04:56

arianne
Wie kent een perfecte locatie voor ons..
Hallo iedereen,Zaterdag 8 september 2007 willen we huwen. Nu zijn we maar met een kleine groep, ongeveer 30 personen, maar willen of zouden toch graag een feest geven. Nu zou ik heel graag en locatie vinden waar men achteraf toch nog een dansje kan p...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-3-2007 10:46:30

wendy
aan vicky ivm weddinggiftshop
Hallo vicky, mag ik je vragen hoelang je op je bestelling hebt moeten wachten?Ik heb ook een bestelling geplaatst en gevraagt hoe lang het ongeveer zal duren maar ze reageren niet.als ik een mailtje doe en om een leesbevestiging vraag dan zie ik dat ...
Andere Reacties: 3 16-3-2007 21:05:09

Sofie
DJ Partysound of Beversound?
hey, wij weten echt niet welke DJ we moeten kiezen, we twijfelen tussen DJ partysound en the beversound.heeft iemand van jullie ervaring met deze DJ's?hartelijk dankSofie
Andere Reacties: 0 16-3-2007 20:11:13

annelore
gezocht een goede DJ
hallo,zijn er mensen die mij er ene kunnen aanbevelen.want een goede dj maakt toch een groot deel van je feest al goed hé.dus ken je iemand die in W-VLwil spelen zowel voor jong als oud (alle genres) en die van begin tot einde er de sfeer kan i...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 12 16-3-2007 16:48:46

Nathalie
emotionele bedanktekst ouders
Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar een emotionele tekst om mijn ouders te bedanken voor alles wat ze altijd en nu nog voor mij gedaan hebben... Ik heb altijd zo een duwtje nodig eer ik zelf verder kan...Ik heb al enkele ideeen van wat ik erin wil ver...
Ideeën Reacties: 2 16-3-2007 16:13:19

bieke
bruid links of rechts van bruidegom in kerk
hallo,zit ff met vraagje bij het opstellen van mijn draaiboek. Moet de bruid aan de linkerkant zitten van de bruidegom of aan de rechterkant. Had al eens gelezen dat alle vrouwen rechts moeten lopen in de suite, maar ik herinner mij van andere huweli...
Ceremonie Reacties: 12 16-3-2007 14:32:51

Nele
Locatie voor fotoshoot
Hallo meiden!We zijn nog steeds naar mooie locaties voor onze fotoshoot. We trouwen in omgeving Gent.Ik heb al op mijn lijstje:-Gravensteen-SMAK-die oude vervallen fabriek in Drongen-Gent-Zeehaven (een dok waar stenen/zand worden verscheept - weet ie...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 16-3-2007 14:13:42

Katja
Toffe locaties omgeving Geel-Mol-Lommel-Balen
Hallo,Wij trouwen 22.07.2007 en zijn dringend op zoek naar leuke locaties. Wie kan mij hiermee helpen.GroetjesKatja
Locaties - Fotografie Reacties: 1 16-3-2007 14:04:46

kim
waar juwelen kopen?
Hallo!Waar kopen jullie je juwelen? Heb eens gekeken in de winkel waar ik mijn kleed besteld heb maar daar hebben ze maar een beperkte keuze..weten jullie een winkel in het Antwerpse waar ze veel setjes (collier, armband en oorbellen) met parels hebb...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 16-3-2007 13:41:21

kim
wanneer afspraak met zaal?
Hallo, wanneer hebben jullie afspraak met de mensen van de zaal ivm bepaling van menu, versiering van de tafels,het nemen van extra opties zoals fakkels, stoelhoezen...enz.?Bij ons is dit normaal gezien maar ten vroegste drie(!) weken voordien maar v...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 16-3-2007 13:35:06

Dana
Liedjes voor in de kerk
Wij zijn volop onze viering aan het voorbereiden en nu moeten wij afspreken voor de muziek in de kerk. Ik en mijn vriend hadden verschillende liedjes gekozen oa Marco Borsato, Clouseau. Maar daar gaat de pastoor niet mee akkoord, stelde voor om iem...
Religie Reacties: 6 16-3-2007 12:21:25

Lies
LEUKE RODE SCHOENTJES - HASSELT
Hallo!wie weet waar ik géén klassieke, maar wel leuke rode schoentjes kan vinden voor onder mijn rode trouwjurk? Morgen gaan we onze trouwringen bestellen in Hasselt, en ik wilde daar dan ineens ook op zoek naar schoenen. Iemand een leuke...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 16-3-2007 12:04:23

annelore
ste marie in maldegem of de kleine rietgans in damme
hallo,nog eens een vraagjewij zijn dus nog altijd op zoek morgen hebben we een afspraak in ste marie heeft er daar iemand ervaring mee?en ook hadden we gedacht aan de kleine rietgans in dammeiemand daar al geweest?alvast bedankt voor jullie hulpgroet...
Andere Reacties: 3 16-3-2007 11:56:32

Sandra
Bankrekeningnummer op uitnodiging!?
Lieve bruidjes,Wij zijn Nederlanders maar wonen en werken in Belgie. Wij vragen aan onze gasten liever geld dan kado's aangezien we al zo ruim in onze spullen zitten. Een aantal van onze Belgische vrienden gaven ons de tip om op onze uitnodigingen ee...
Uitnodigingen Reacties: 13 16-3-2007 11:53:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...