Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Linda
openingsdans
Hoi Bruidjes,Mijn viend en ik wilden graag een leuke openingsdans wat niet te langzaam is en ook nietweer te snel.Weten jullie een beetje swingend nummer? WIj gaan nog op dansles. groetjesss
Openingsdans Reacties: 6 19-3-2007 19:02:30

daisy
gastenboekje? wegwerpcamera's op tafel?
wie heeft ervaringen met zo een boek dat je doorgeeft op huwelijksfeesten? waar de gasten dan hun wensen in kwijt kunnen?of andere leukere alternatieven?zijn er die nog fototoestellen op de tafel leggen?wij zijn er allemaal nog niet aan uit, of we he...
Andere Reacties: 7 19-3-2007 18:10:47

sarah
thema tafels
Hallo iedereen,Heeft er iemand een idee om namen te geven aan onze tafels bij het avondfeest. Wij willen niet zoiets als disneykoppels of kleuren.Heeft er iemand een leuker en orgineler ideedank jegroetjessarah
Ideeën Reacties: 8 19-3-2007 18:06:23

Lies
eenvoudige maar stijl(volle)dans
Hey,Mijn vriend en ik willen naast onze openingsdans een meer uptempo nummer doen en daarvoor zouden we lessen nemen. Wat raden jullie aan, gelet op het feit dat we geen van beide danstalent hebben(of nog niet ontdekt?) en we niet zo heel veel tijd h...
Andere Reacties: 4 19-3-2007 17:41:51

Sophie
Aan Jeniffer - 15/09/06 - Fotograaf
Hello Jeniffer,Ik vroeg mij af welke fotograaf jullie dan uiteindelijk genomen hebben?Alvast bedankt!GroetjesSophie
Fotografie Reacties: 2 19-3-2007 17:32:43

Nele
Koetsen
Hoi mede-bruidjes, ik ben nog op zoek naar koetsen. Heeft iemand een goed adres?
Andere Reacties: 6 19-3-2007 17:20:48

brigitte
dringend brugge-kust videograaf!!!!
wij zijn nog op zoek naar een goede, betaalbare videograaf voor stadhuis + kerk. De tijd dringt, het huwelijk is al op 30/03/2007 te De Haan.
Andere Reacties: 3 19-3-2007 17:19:31

Katrien
Traiteur
Hallo iedereen,mijn vriend en ik trouwen op 18 augustus in 't Mollenhof in Poederlee. Wij mogen zelf voor een traiteur zorgen en hier gaat mijn vraag over. Momenteel gaat onze voorkeur uit naar 't Paradijs in Vlimmeren of Saelen in Balen. Heeft ieman...
Andere Reacties: 4 19-3-2007 17:11:14

Sheron
VRIJGEZELLENFEEST!!!
Hallo bruidjes,Binnenkort moeten we een vrijgezellenfeest organiseren voor een vriendin en ik heb dringen opdrachten nodig! Iemand ideetjes en tips? We gaan al naar een sauna, dus we hebben alleen nog maar opdrachten nodig...Merciekes,Sheron
Andere Reacties: 4 19-3-2007 16:17:52

marjolein
tekstje voor op uitnodiging
Hallo, ik ben op zoek naar een kort tekstje voo op de uitnodigingen. Neerlands of Engels maakt niet uit.Wie kan me helpen of een website aanraden?Bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 3 19-3-2007 16:14:13

Gül
Betaalbare fotograaf gezocht? Klik hier...
Betaalbare (amateur)fotograaf nodig? Regio Zuid-Holland maar België is ook geen probleem. Prijzen: v.a. € 100,- (inclusief visagie, bewerking en album)
Fotografie Reacties: 3 19-3-2007 15:37:02

Joke
Kostprijs drukwerk
Hallo,Hoeveel betalen jullie voor jullie drukwerk (zetprijs, werk, kost voor speciale kleuren..., zonder de aankoop van de uitnodigingen of het papier)? We hebben al een paar drukkers gecontacteerd en die prijzen lopen zo sterk uiteen, dat we uitein...
Uitnodigingen Reacties: 5 19-3-2007 15:14:52

Wiese
klein kaartje
HoiWe hebben zelf ons trouwkaartje ontworpen, maar de inspiratie voor tekst op het kleine kaartje van u bent uitgenodigd op onze receptie/avondfeest is spoorloos...Wie kan ons helpen we willen niet de typische tekst dus alle hulp is welkom...Groetjes...
Uitnodigingen Reacties: 3 19-3-2007 14:37:29

Saskia
garcons
Hoi, wij trouwen de 1ste juni en wij moeten voor in de feestzaal zelf voor garcons zoeken, weet iemand er in de buurt van heppen (limburg-leopoldsburg) ik hoorde dat er zo'n garconclubs bestaan heeft iemand hier meer info overgroetjessaskia
Voorbereiding Reacties: 6 19-3-2007 14:06:58

Mieke
Silk foto - Jabbeke
Hallo,Heeft er iemand ervaring met Jeroen van Silk foto ?Of heeft er al iemand met hem samengewerkt voor zijn huwelijk ?Wat vonden jullie ervan ?Alvast bedanktGroetjes
Fotografie Reacties: 2 19-3-2007 14:03:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...