Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nathalie
visagiste/kapster
Hallo, ik ben op zoek naar een visagiste/kapster aan huis, regio oos vlaanderen.Kan er me iemand ook vertellen wat de gangbare prijzen hiervoor zijn?
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 21-3-2007 13:04:11

nathalie
nicky van kets
Hey iedereen,Ik ben op zoek naar adressen in oost vlaanderen waar ze de collectie van nicky van kets verkopen.Ik ben namelijk op zoek naar iets voor op mijn trouwdag, maar ik wil geen traditionele trouwjurk, maar eerder iets wat ik nadien nog kan dra...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 21-3-2007 13:00:58

evelien
betaalbare feestzaal w-vl
iemand tips ivm een betaalbare feestzaal in west-vlaanderen?
Andere Reacties: 10 21-3-2007 12:23:38

Peggy
Oproep aan alle bruidjes
Hey iedereen,De die-hards onder jullie zullen wel weten dat we vorig jaar een gemeenschappelijke site hebben opgericht met enkele bruidjes van op dit forum. Helaas vond iemand het nodig om deze site onbruikbaar te maken.Ik heb vandaag een nieuwe site...
Andere Reacties: 35 21-3-2007 12:00:49

Christel
bloemist in of rond Aalst
hallo bruidjesKent er iemand een goed adresje in of rond Aalst voor een bruidsboeket en corsages? Ik weet in Lede heb je het prieeltje en de Meander, maar k zou eens willen weten of hier nog andere goede winkels zijn...Iemand ervaring met 't Lavendel...
Bruidsboeket Reacties: 6 21-3-2007 11:49:40

Jennifer
Aan Bieke - 18/05/07
Dag Bieke,Ik zie dat jullie worden getrouwd door een diaken. Ik had het ook al gehoord van een collega die ook was getrouwd door een diaken. Kunnen zij een volledige mis doen of maar een deeltje? Zijn zij iets losser dan een conservatieve priester en...
Religie Reacties: 7 21-3-2007 11:11:49

Jennifer
Spaanse priester gezocht!
Hallo,Wij zijn op zoek naar een Spaanstalige priester die ons zou kunnen trouwen; iemand enig idee waar we die kunnen vinden in België of kennen jullie iemand? (en voor degenen die de voorhistorie kennen, ik ga al rustig op zoek naar iemand ande...
Religie Reacties: 1 21-3-2007 11:08:29

Ann
Hoeveel getuigen?
Iemand enig idee hoeveel getuigen je mag hebben bij burgerlijk en kerkelijk huwelijk?GroetjesAnn
Andere Reacties: 4 21-3-2007 10:58:56

sadia
lettertype uitnodiging
Hallo,Wij zoeken een sierlijk lettertype dat nogal dik is. Reden hiervoor is dat we onze uitnodigingen graag in het bruin hadden gedrukt en dit op kalkpapier. Momenteel hebben we het lettertype Shelley Allegro, doch dit is te dun. Kennen jullie een l...
Andere Reacties: 4 21-3-2007 10:35:02

wendy
mooie bruidstaart
Hallo medebruidjeshier ben ik weer met een vraagje.weet iemand waar ik omstreke genk een mooie bruidstaart kan laten maken???Wendy
Andere Reacties: 0 21-3-2007 9:25:53

Liesbeth
Trouwkleed
Hoi,Kan iemand me zeggen voor hoeveel euro je al een mooi trouwkleed kan hebben? En waar vind je dat. Ik heb totaal geen idee hoeveel da kost. 500euro, 1000euro,... Geen idee. mvg
Andere Reacties: 22 20-3-2007 21:46:07

valerie
budget trouw
hey,Ik ben net begonnen met het organiseren van ons trouwfeest. We trouwen in juni 2008. En ik wilde al eens een budget opstellen, maar ik heb er eigelijk geen idee van hoeveel dit allemaal kost. Bijvoorbeeld, kerk, gemeentehuis, feestzaal. Wij hadde...
Voorbereiding Reacties: 18 20-3-2007 20:51:51

valerie
budget trouw
hey,Ik ben net begonnen met het organiseren van ons trouwfeest. We trouwen in juni 2008. En ik wilde al eens een budget opstellen, maar ik heb er eigelijk geen idee van hoeveel dit allemaal kost. Bijvoorbeeld, kerk, gemeentehuis, feestzaal. Wij hadde...
Andere Reacties: 3 20-3-2007 20:30:38

Melissa
Linx?
Iemand ervaring met Linx?GroetjesKaren
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 20-3-2007 20:13:14

Franciska
wat dragen jullie bij burgerlijk huwelijk
Hallo,Indien jullie kerkelijk en burgerlijk huwelijk niet op dezelfde dag valt, wat dragen jullie dan voor het burgerlijk huwelijk?Vinden jullie dat dat ook heel feestelijk mag zijn of wat soberder.Ik heb nog een mooie wijnrode zijden rok in mijn kas...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 20-3-2007 20:00:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...