Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

chantal
tafelthema??????
Hallo medebruidjes,Wij trouwen op 14 juli in een gewone zaal met traiteur maar ik kom zodikwijls het woord tafel thema tegen en heb er geen flauw idee van wat jullie bedoelen. Ik dacht gewoon de tafels te zetten met naamkaartjes. Misschien kan iema...
Voorbereiding Reacties: 5 22-3-2007 15:56:20

Selma
verzonden berichten
Heeft iemand enig idee hoe ik kan zien op welke categorien ik gereageerd heb? Ik vind het namelijk wel leuk om te zien wat de reacties zijn, maar vaak weet ik niet meer op welk bericht ik gereageerd heb.Groetjes Selma
Andere Reacties: 5 22-3-2007 15:46:21

patricia
10 Maart was een prachtige dag (verslag)
hey medebruidjesik ben ondertussen bijna 2 weken getrouwd.twas echt de mooiste dag van mijn leven.het was mooi weer die dag en alles is verlopen zoals het geplant was.smorgens rond half 10 kwam de bruidegom aan bij me.rond half 11 naar het gemeentehu...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 22-3-2007 15:26:40

Karine
Bruidskledij gezocht
Hallo,Kan er iemand soms wat tips geven voor het vinden van toffe bruidskledij voor kindjes?Liefst provincie Antwerpen.Alvast bedankt.
Kledij - Accessoires Reacties: 1 22-3-2007 15:21:47

Jennifer
voorbeeld misboekje gebedsdienst gezocht...
Hallo medebruidjes,Wij gaan dus vanavond naar de priester die moeilijk deed, om toch eens kennis te maken :-) We hebben afgesproken dat als hij nog moeilijk doet en weer begint over scheidingen, we iemand anders zouden kiezen. Maar hij is nogal conse...
Ceremonie Reacties: 3 22-3-2007 14:19:47

Katrien
aan Caroline voor bundel pastoraal werk
Hoi Caroline,Zou je mij die bundel pastoraal werk ook eens kunnen doormailen?Mijn mailadres: katrienheyman@hotmail.comAlvast bedankt!Groetjes,Katrien
Ceremonie Reacties: 5 22-3-2007 14:14:24

valerie
vormsel niet gedaan
hey,Mijn vriend heeft zijn vormsel niet gedaan. Zou dit een probleem zijn om voor de kerk te trouwen? Weet iemand of hij bijvoorbeeld tijdens onze uwelijksmis ook even gevormd kan worden? Of zal hij dit op voorhand moeten laten doen?xxxvalerie
Ceremonie Reacties: 10 22-3-2007 12:52:06

Stephanie
familiefoto's
Hallo, maandag zijn wij bij onze ceremoniemeester geweest. we hadden het even over de familiefoto's. we hadden daar nog niet zo direct bij stilgestaan, maar grootouders moeten daar ook bij... nu is het zo dat mijn grootouders van beide kanten nog l...
Fotografie Reacties: 2 22-3-2007 12:27:24

Elke
budget trouwjurk
Hallo,Graag had ik een idee gehad van de gemiddelde prijs van een trouwjurk, als die al bestaat :-)Had gedacht om een bezoekje te brengen aan Pierre Yves (Demetrios, Pronovias, Pierre Yves zelf, Rembo Styling,...)Zal dit lukken met een budget van 100...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 22-3-2007 12:12:21

Rebecca
Snackje
HoiMijn verloofde en ik trouwen op zaterdag 11 augustus 2007. We trouwen om 11.30u in de gemeente en om 13.00u in de kerk. We moeten rechtstreeks van het gemeentehuis naar de kerk, want we trouwen in een koets en hebben de tijd volledig nodig. Dit...
Ideeën Reacties: 10 22-3-2007 12:00:23

pascale
mijn gevoel
Hey bruidjes,Dit wilde ik toch eventjes vragen.Ik en men ventje huwen op zaterdag 14 april 2007.Dus vanaf vandaag nog 23 dagen.Nu heb ik het gevoel dat ik nog zoveel moet doen,alhoewel alles al gereed is behalve nog een paar kleinigheden.Maar ik vind...
Andere Reacties: 2 22-3-2007 11:38:47

Shalini
hof ter mude bedankt voor reacties
Bedankt Gerlinde en Tine voor jullie reactie. Ik ga nu echt op mijn beide oortjes kunnen slapen en ben echt blij met jullie reactie. Heel sympathiek van jullie. Vele groetjesshalini
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 22-3-2007 11:38:36

debbie
bruidslingerie regio waasland
hallo medebruidjes weten jullie of er ergens in de buurt van het waasland ergens bruidslingerie zijn zou graag dit weekend gaan kijken want moet in april men kleed gaan passen en meot dan alles al hebben graag had ik van poirier gehad meer weet niet ...
Andere Reacties: 3 22-3-2007 10:21:05

Dana
Fotograaf in genk of omstreken
HalloWeet er iemand een goede fotograaf in genk of omstreken??Wij trouw pas volgend jaar maar we willen de prijzen al eens vergelijken.MercikesGroetjes Dana
Fotografie Reacties: 7 22-3-2007 10:19:09

Nele
Misboekjes
Hallo medebruidjes!Ik ben nog steeds op zoek naar mooie teksten e.d.m. voor onze huwelijksmis, dus ook ik zou graag jullie misboekjes ontvangen. Mail gerust op: nele@iglobe.be.Alvast bedankt!Groetjes, Nele.
Ceremonie Reacties: 9 22-3-2007 8:33:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...