Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Iene
openingsdans, originele ideeën
Heeft er iemand een origineel idee om geen openingsdans te moeten doen, maar toch iedereen aan het dansen te krijgen. We willen wel op voorhand iets doen, maar mijn vriend wil die avond niet in de belangstelling staan. Een tof, origineel idee: mag o...
Openingsdans Reacties: 4 20-3-2007 19:55:14

Heidi
op reis met sunworld
Hallo allemaal, heeft er iemand ervaring met het reizen met Sunworld in het algemeen en naar Kenia in het bijzonder? In elk reisbureau stellen ze ons de reizen van Thomas Cook en Jetair voor, de reizen van Sunworld komen niet ter sprake. Ik begin me ...
Andere Reacties: 5 20-3-2007 18:56:57

wendy
Kapsel + make -up in Genk
Ik weet het , een veel besproken onderwerp hier maar toch waag ik me er ook aan om eens navraag te doen of er niet toevallig iemand een kapster+visagiste kent die aan huis komt in Genk.Ik zie het ook wel zitten om me door iemand van mylene te laten o...
Andere Reacties: 3 20-3-2007 18:02:36

Esther
Versiering zaal
Hallo,Kunnen jullie mij misschien helpen voor enkele leuke ideeën rond de versiering van de parochiezaal.We gebruiken deze zaal voor onze huwelijksinzegening (kerdienst).We dienen natuurlijk dan de zaal zelf te versieren?Iemand leuke ideeën...
Ceremonie Reacties: 0 20-3-2007 17:40:46

Esther
Muziek voor intrede kerk
Hallo,Kunnen jullie mij misschien helpen voor een goed nummer voor de intrede in de kerk.Eigenlijk dient het wel een lang nummer te zijn (zeker wel 4 minuten).
Muziek - Ceremonie Reacties: 11 20-3-2007 17:36:55

Shalini
HOF TER MUDE - KNOKKE
Hallo lieve bruidjes, hier nog eens Shalini. Ik heb dan eindelijkt toch mijn beslissing genomen, onze feestzaal wordt Hof Ter Mude te Knokke. Na zeker een dertigtal zalen te hebben is het deze geworden. Nog eens een grote merci aan al degenen die mij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 20-3-2007 17:27:26

lien
Draaiboek?
Hallo bruidjes,Ik hoor precies van veel mensen dat ze een draaiboek opstellen voor hun huwelijk. Ik heb mijn huwelijk al achter de rug (23.02.07) en heb daar geen draaiboek bij gebruikt. Het was trouw voor de wet, fotograaf, intiem etentje met famili...
Voorbereiding Reacties: 2 20-3-2007 15:55:43

Ingrid
verhuur avondjurk
Hallo, Ik wens een suitekleed te huren voor mijn dochter, maat 36/38, lengte 158 cm. Is er iemand die dit verhuurd of weet iemand een adres in West of Oost Vlaanderen. Bedankt bij voorbaat.
Kledij - Suite Reacties: 2 20-3-2007 14:56:35

Elke
Feestzaal Vlaams-Brabant - Oost-Vlaanderen
Hallo,Heeft er iemand ervaring met feestzalen in de buurt van Dilbeek en omstreken? We dachten meteen aan de Waerboom omdat we daarmee vertrouwd zijn, maar zou graag nog andere locaties bekijken.GroetjesElke
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 20-3-2007 14:06:07

petra
de bruidsschat
halloheeft iemand ervaring met 'De Bruidsschat' in Brugge?Hoe zit het met het aanbod van de jurken? Modern, recent,...?groetjesP
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-3-2007 12:32:59

Nele
Slotgebed
Hallo allemaal,Ons misboekje is volledig opgesteld, maar ik heb nog geen geschikt slotgebed gevonden.Ik noem het een slotgebed, maar 't mag ook eerder een bezinningstekst of een gedicht zijn.Kan iemand me iets moois voorstellen?Groetjes, Nele.
Religie Reacties: 3 20-3-2007 12:22:52

nasty
Trouwkleed en avondjurk maat 38 te koop
Dames,ik verkoop mijn trouwkleed(maat 38).aangekocht bij azurro in Oostende.Prijs 350 euro,nieuwprijs was 1000 euro.Ik heb ook nog een suitekleed dat nooit gedragen is(maat 38).Prijs 100euro,nieuwprijs was 300 euro.Voor fotos kunnen jullie kijken op ...
Andere Reacties: 0 20-3-2007 12:07:12

nasty
trouwkleed en avondkleed te koop(maat 38)
Hallo dames;ik verkoop mijn trouwkleed(maat 38)aangekocht bij azurro in Oostende.Vraagprijs is 350 euro(nieuwprijs was 1000 euro).Ik heb ook nog een suitekleed dat nooit gedragen is maat 38.Vraagprijs is 100 euro.Nieuwprijs was 300 euro.Voor foto's k...
Andere Reacties: 0 20-3-2007 12:01:30

Katleen
Best Tours Thailand
Dag bruidjes, zijn er onder jullie die met Best Tours naar Thailand gaan ? Welke rondreis hebben jullie gekozen ? Wij zouden de Musts van Thailand doen en daarna nog een paar dagen relaxen op het eiland Koh Samui. Als er nog zijn die voor deze rondri...
Andere Reacties: 6 20-3-2007 11:28:30

Eva
Supersite met muziek voor stijldansen!!
Hey bruidjes,bij de zoektocht naar geschikte muziek voor een engelse wals heb ik een site gevonden waarbij de muziek geklasseerd staat volgens stijldans. Zelfs het tempo staat erbij! Dus voor al degenen die nog op zoek zijn naar een mooie wals of cha...
Openingsdans Reacties: 2 20-3-2007 11:22:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...