Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ingrid
welke kousen?
Beste BruidjesIk heb een parelmoeren bruidsjurk en ik weet niet welk kleur van kousen ik daaronder moet dragen. Volgens mijn schoonmoeder moeten dit witte kousen zijn, zelf vind ik die niet zo mooi. Mijn kleed komt tot op de schoen, dus de kousen zij...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 22-3-2007 8:17:58

Evi
bruidslingerie waar kopen?
Hallo,Vrijdag ga ik bruidslingerie kopen.Ik ben van Schilde, weet er iemand lingeriewinkels waar ze veel keuze in bruidslingerie hebben in de provincie Antwerpen?Ik heb al gehoord van Marie Fleur in Lier, heeft er iemand daar haar bruidslingerie al g...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 21-3-2007 21:43:29

sadia
lettertypes uit Word bij drukker?
Hoi,Weten jullie of je de gewone lettertypes van Word (bv. Monotype cursiva, ...) ook kan kiezen voor je uitnodiging indien je die wil laten maken door een drukker? Kan maw een drukker deze ook gebruiken?Groetjes,Sadia
Andere Reacties: 3 21-3-2007 21:26:42

ellen
trouwfeest
iemand ervaringen met hof van nassau? Was het positief?Groeten
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 21-3-2007 20:49:38

Elke
schrijven enveloppen
hallo,Ik zou graag onze enveloppen voor onze uitnodigingen beginnen schrijven. Wil het doen zoals het hoort en daarom: waar zet je de naam en adres op een rechthoekige envelop (standaard-formaat)? Rechts, links, hoeveel marges,... Bedankt
Uitnodigingen Reacties: 3 21-3-2007 19:46:34

barbara
kousen?
Wie trouwt er nog in de zomer en draagt dan kousen (panty) onder zijn kleed? of is dat te warm?
Andere Reacties: 8 21-3-2007 18:06:26

Ine
misboekje voorbeelden
Wij zijn vandaag voor de eerste keer naar de priester geweest.Nu moet ik dus ons misboekje in elkaar steken.Dat doe je niet alle dagen é en dus had ik graag wat ideeën op gedaan.Hebben jullie je misboekje al af? zou het dan eventueel mogeli...
Ideeën Reacties: 4 21-3-2007 18:01:54

Antonietta
Videograaf - Antwerpen
Hallo allemaal,We trouwen op 25/08/2007 en we waren eerst niet van plan om een videograaf te nemen. Nu, zijn er veel koppels in onze omgeving die dat wel gedaan hebben , en 't is écht wel de moeite... Weet er iemand toevallig een videograaf in...
Andere Reacties: 10 21-3-2007 16:19:51

Sylvia
gebedsdienst???
beste mensenWij zijn aan het twijfelen om te trouwen voor de kerk of niet.Nu hoorde ik over gebedsdiensten inplaats van een eucharistieviering.Wat zijn de overeenkomsten en de verschillen?ik weet wel dat er bij een gebedsdienst geen communie is maar ...
Ceremonie Reacties: 5 21-3-2007 15:43:12

ellen
trouwfeest
heeft er iemand al ervaringen gehad met hof van nassau?En hoe zijn kosten? Niet te duur?Groeten
Andere Reacties: 2 21-3-2007 14:55:12

Elke
budget fotograaf
Dag iedereen,Ik graag een idee gehad van de kostprijs van een fotoreportage inclusief album (dus all in).vele groetjesElke
Fotografie Reacties: 15 21-3-2007 14:46:54

Elke
betaalbare fotograaf regio Ternat
Hallo,Ik ben op zoek naar een betaalbare fotograaf in de regio van Ternat (Vlaams-Brabant - West)vele groetjesElke
Fotografie Reacties: 7 21-3-2007 14:38:02

Jennifer
Gemeentehuis wil uur niet vastleggen
Hey medebruidjes,wij zijn deze morgen naar het gemeentehuis geweest (in Molenbeek) om ons burgerlijk huwelijk officieel te maken. We hebben alle administratieve rompslomp achter de rug en dat is weer een stap verder! :-) Het enige wat mij kwaad maakt...
Voorbereiding Reacties: 14 21-3-2007 13:56:35

Annelies
Spaans groepje (duo / trio)
Hallo iedereen!Wij zijn al een tijdje op zoek naar een spaans / zuiders duo / trio voor sfeermuziek tijdens het eten en eventueel ook even bij het begin van het dansfeest. Ik heb er al eentje gevonden maar spijtiggenoeg komen die uit Nederland en bet...
Muziek - Live Reacties: 5 21-3-2007 13:29:48

Sigrid
all in formule voor drank - doen of niet?
we zijn niet zeker of we de all-in formula zouden nemen of niet. Onze families zijn geen grote drinkers ....waar we onze feest hebben, bieden ze volgende opties aan- Forfaitformule voor de dranken voor het avondfeestHierbij kan uit de rubriek "D...
Andere Reacties: 10 21-3-2007 13:08:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...