Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evi
vraagje over kleed
Hallo medebruidjes,Zijn er nog toekomstige bruidjes met een lange sleep aan hun kleed?Heb je dan iemand nodig die je sleep altijd mooi legt en eventueel omhoog houdt zodat hij niet vuil wordt?Laat je die taak dan best over aan de bruidskinderen of zo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 25-3-2007 0:43:23

Nina
Opzoek naar en visagiste??( regio antwerpen/oost-vlaanderen)
Tijdens uw grote dag wil u er natuurlijk op uw best uitzien...Daarvoor bent u bij mij aan het juiste adresU kan terecht voor gewone (proef)make-up maar ik heb ook enkele speciale bruidsarrangementenOok doe ik indien gewenst de make-up van uw familiel...
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 24-3-2007 22:30:30

Annelies
feestzaal limburg
Wij trouwen in mei/juni 2008 en zijn nu volop aan het zoeken naar een geschikte feestzaal.Heeft iemand ervaring met de volgende locaties:- Ter Poorte (Wellen)- 't Rood Kasteel (Kortessem)- De Barrier (Houthalen-Helchteren)- La Butte aux Bois (Lanaken...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 24-3-2007 19:16:44

Melissa
Getuigen
Hallo bruidjes,volgend jaar in maart in het zo ver. Op 29 maart 2008 nemen wij de grote stap. Het wordt dus tijd om al wat voorbereidingen te treffen.Wij zouden onze getuigen graag op een originele manier laten weten dat precies zij getuige zijn. Hoe...
Voorbereiding Reacties: 4 24-3-2007 16:10:23

christine
Trouwdag 21.09.07
Hallo allemaal. Hopelijk kunnen jullie mij helpen met hetvolgende: Iemand een mening over de huwelijkszaal Hof ter Mude? Fotograaf Ipon uit Maldegem en kan er mij iemand een visagiste aanraden voor de regio West Vlaanderen. We zijn nu al druk aan het...
Voorbereiding Reacties: 6 24-3-2007 14:16:46

Jotje
bloemen - bruidsboeket
Hallo meiden Hoe lang op voorhand kijken jullie voor de bloemen in de kerk en voor 't bruidsboeket? Moet dit lang op voorhand? Of hoe gaat dit eigenlijk. Kent iemand een goede bloemist in de regio van Wevelgem - Kortrijk? groetjes Jotje
Andere Reacties: 7 24-3-2007 14:16:31

nele
Uitnodigingen
Dag toekomstige bruidjes,Ik ben ideeën aan het verzamelen voor onze uitnodigingen maar niet wat tekst betreft maar voor de kaarten en de afbeelding.Kent iemand een site (of meerdere) waar ik voorbeelden kan terugvinden?Alvast bedanktnele 29/09/2...
Uitnodigingen Reacties: 4 24-3-2007 13:41:12

Stefanie
Kledij bruidskindjes
Hallo,Ik trouw op 22 september. Nu twijfel ik een beetje over de kledij voor de bruidskindjes. Momenteel vind je in alle winkels de communiecollectie. Prachtig! Maar ze moeten wel nog wachten tot eind september vooraleer ze het kunnen dragen en missc...
Kledij - Suite Reacties: 6 24-3-2007 11:31:47

Katrien
Ringdoosje
Hallo iedereen,mijn vriend en ik hebben gisteren onze trouwringen laten ontwerpen en nu ben ik op zoek naar een ringdoosje.Ik heb al verschillende ringkussens gezien, maar ik wil eens iets anders. Misschien een schatkistje, een doosje in de vorm van ...
Andere Reacties: 9 24-3-2007 11:12:28

Sabrina
verloofden-ontmoeting
Klein vraagje...Zijn jullie verplicht om naar een verloofden-ontmoeting te gaan?GroetjesS.
Andere Reacties: 6 24-3-2007 10:44:49

Christel
Weddinggiftshop rekeningnummer
Hallo iedereenik zou graag straks een paar spulletjes bestellen bij weddinggiftshop.nl maar da's een nederlands bankrekeningnummer.ik veronderstel dat als ik moet overschrijven ik het BIC nummer en SWIFT nummer moet kennen?Heeft dit soms iemand? Dan ...
Andere Reacties: 2 24-3-2007 10:05:46

Evi
resultaat fireflyproductions
Hey bruidjes,ik had beloofd jullie op de hoogte te houden van de foto's gemaakt door fireflyproductions. Gisteren heb ik een ontwerp van het album gezien en al een gedeelte van de foto's en ze zijn super. Op de site kan je ons ook zien staan bij p...
Fotografie Reacties: 1 23-3-2007 22:09:57

evelien
kloppen de geruchten ivm schaapsdreef
wij gingen normaal ons trouwfeest in de schaapsdreef doen maar we beginnen serieus te twijfelen.Klopt het dat ze de hoofdschotel geen 2de keer serveren? En dat ze het dessertbuffet niet laten staan?Ook heb ik gehoord dat het hele kleine porties zijn....
Andere Reacties: 5 23-3-2007 22:08:22

Katrijn
probleem suitewagens
We hebben wat problemen met onze suitewagens. We hadden graag een suite gehad van rolls royce, weet iemand waar we die kunnen vinden?
Andere Reacties: 4 23-3-2007 20:56:01

an
drukkerij gezocht
Hallo, wij hebben als uitnodiging een kaart van mercard gekozen. Nu moeten we een drukker vinden. Wie kent een goede (qua prijs én kwaliteit) drukker in Gent? Het schijnt dat Univers in Merelbeke wel goed maar duur is?An
Andere Reacties: 5 23-3-2007 18:41:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...