Nu Online
Momenteel zijn er 282 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Pat
kaders
hallo iedereen,Ik ben op zoek naar speciale (moderne) kaders om cadeau te geven aan onze ouders met een foto van ons daarin die die dag door onze fotograaf wordt getrokken. Weet er iemand in de buurt van Dendermonde - Aalst winkels waar je die kan vi...
Fotografie Reacties: 2 19-3-2007 13:39:22

kristl
fotoshoot
Hallo,We zijn op zoek naar een leuke locatie om onze foto's te laten nemen. Weet er iemand een originele locatie in de omgeving van Waregem. Wij trouwen op 21 juli 2007.groetjes,Kristl
Fotografie Reacties: 5 19-3-2007 12:42:50

Marisa
cadeau voor de ouders
hello allemaal,Wij zijn nog op zoek naar een leuk geschenk voor onze ouders. We wouden graag hen alle 2 hetzelfde geven, dus valt er al een heleboel weg:gastronomisch diner, want dat krijgen ze van de feestzaal sowieso aleen weekendje weg, want de ou...
Ideeën Reacties: 1 19-3-2007 12:41:29

Sophie
Jan Darthet
Hello mede-bruidjes,Ik vroeg me af of er iemand enige ervaring heeft met fotograaf Jan Darthet? We zijn daar niet echt enthousiast ontvangen geweest. Nu vinden we zijn albums wel heel mooi, dus we staan een beetje voor een dilemma.Many thanks!GreetzS...
Andere Reacties: 6 19-3-2007 12:41:09

Evi
album
Hey allemaal, ik wil graag zelf een traditioneel album maken met mijn foto's. Maar waar kan je nog een mooi album kopen?groetjes,Evi
Fotografie Reacties: 8 19-3-2007 12:22:54

pascale
getuigen
Hey,Wie geeft er nog een fles champagne voor de getuigen als kado?We weten echt niet wat geven en een pennenset vind ik zo ouderwets.help ons.Groeten van Skally
Andere Reacties: 7 19-3-2007 11:50:03

Kristine
Wit glad papier gezocht
Waar vind ik wit glad papier om zelf onze uitnodigingen te drukken? Ik bedoel het papier dat ze bij de drukker gebruiken voor trouw -of geboortekaarten... niet die met relief, de gewone gladde.
Uitnodigingen Reacties: 2 19-3-2007 11:10:25

Christel
Glinsterende enveloppen apart te koop
Hallo iedereenHier ben ik nog eens, op zoek naar goede raad :-)We zijn op zoek naar een adres waar je aparte feestelijke enveloppen kan open, bijvoorbeeld zo van die met nacré (glinsterend) effect.In AVA hebben ze die niet, allé jawel in de...
Uitnodigingen Reacties: 3 19-3-2007 10:42:15

Tine
Videograaf....
Hallo, ik ben op zoek naar een videograaf in de regio West-Vlaanderen (trouw in Brugge)...Eerst gingen we dat niet doen, maar overlaatst zag ik een video van een vriendin, en denk toch dat je nog meer de sfeer van het huwelijk kan aanvoelen met beweg...
Andere Reacties: 3 19-3-2007 10:36:16

Shara
bedankje voor de genodigden
Hallo,Wij hebben ons al suf gedacht. Hoe wordt het normaal gedaan: 1 bedankje per koppel of iedereen iets? Wij hadden gedacht aan een klein flesje champagne. Help!
Andere Reacties: 7 19-3-2007 9:50:08

ilse
Trouwschoenen voor onder trouwkostuum
Goeiemorgen medebruidjes-in-spéVorige week zijn we het kostuum van mijn vriend gaan kiezen en nu is de jacht op trouwschoenen geopend... Weet er iemand van jullie waar ze een uitgebreide herencollectie hebben van Sophie Sposa, heb op de website...
Kledij - Bruidegom Reacties: 1 19-3-2007 9:42:25

Isabel
Koor
Zijn er nog mensen die een koor laten zingen in de kerk?Ik vroeg mij af welke liedjes jullie dan kiezen? Wij raken er echt niet uit... We willen liefst moderne dingen, maar blijkbaar is dat niet zo evident...Alvast bedankt!Isabel01/09/07
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 19-3-2007 8:39:31

ann
receptieboek
hoi,we zouden graag op onze receptie een receptieboek leggen,en ik zou daar al graag een openingstekst of hoe noem je dat inzetten, maar ik weet eigenlijk niet direct iets. Heeft iemand een idee?13/04/2007
Andere Reacties: 1 18-3-2007 23:43:22

yasmine
ringkussentje
halloweet iemand waar je (evtl online) een ringenkussentje of alternatief hiervoor kan kopen?groetjesYasmine
Andere Reacties: 7 18-3-2007 21:52:21

Marion
Achtergrondmuziek: Duo/ Trio Something Else
www.bandsometingelse.nlSomething Else duo/ trioJullie feest moet perfect verlopen. De bandkeuze en muziekstijl spelen daarbij een belangrijke rol.Of het nu gaat om een huwelijksceremonie, bedrijfsfeest, beurs,swingend avondfeest of juist achtergrondm...
Muziek - Live Reacties: 0 18-3-2007 21:39:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...