Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

n
trouwen in hte buitenland
hey iedereen, ik had een vraagje! ik en mijn vriend wij willen graag trouwen in het buitenland, maar het moet hier nog niet geldig zijn. Hoe werkt dat? en is het dan wel geldig voor dat land? of is het alleen geldig als je het in belgië laat reg...
Andere Reacties: 3 20-3-2007 11:12:28

Angela
Huwelijksreis US + eiland
Hallo!we zijn aan het dromen over een huwelijksreis en het zou fantastisch zijn om een idyllisch eilandje de eerste week te hebben om te rusten en dan 2 weken rondreis in Us, westkust. Rondreis is geen probleem. Maar heeft iemand een idee over een ei...
Huwelijksreis Reacties: 2 20-3-2007 11:11:31

Pat
fotolijsten
Hallo,Weet iemand winkels waar men fotolijsten kan kopen die te maken hebben met huwelijken bv fotolijst met 2 glazen champagne erop,hartjes, bruilofsklokken,... liefst in regio Oost-Vlaanderen, BrabantPat010607
Fotografie Reacties: 1 20-3-2007 10:57:50

Sabrina
Pastoor :-s
Hoi allemaal,Zijn jullie verplicht om naar een verloofden-ontmoeting te gaan? Wij zijn 1 keer op gesprek bij de pastoor, dit was al precies serieus tegen zijn zin, het mag maar 3 kwartier duren en niet te veel liedjes... We krijgen enkele dagen later...
Andere Reacties: 7 20-3-2007 10:55:59

Mieke
Trouwreis Kreta - Agios Nikolaos
Hallo,Wij gaan in Juli op huwelijkreis naar Kreta,in gios Nikolaos.In het hotel Hotel Minos Beach.Zijn er nog mensen in dit hotel geweest of in die streek ?Wat vonden jullie zeker de moeite om te bezoeken daar, wat viel mee of tegen ... ?Alvast bedan...
Andere Reacties: 2 20-3-2007 10:40:10

Mieke
tafelthema aan Els met idee liefde is..
Aan Els die enkele berichten voorheen reageerde over thema tafel. Heb ook die prentjes van liefde is.. in ons misboekje verwerkt. Mss wel leuk voor ook thema aan tafel, maar heb geen idee hoe je dit aanpakt? Kan je me helpen? Mieke22/09/2007
Ideeën Reacties: 8 20-3-2007 10:08:00

Jennifer
Pastoor doet moeilijk
Hallo,Er moet mij iets van het hart...wij trouwen in een klein kapelletje waar je je eigen priester kan meebrengen. Omdat mijn verloofde Spanjaard is hebben we een Spaanse priester genomen. Gisteren belden we om een eerste afspraak met hem te maken o...
Religie Reacties: 5 20-3-2007 9:14:46

Liesje
help kapper gezocht 21 juli
Hallo,Ik trouw op 21 juli 2007. Dit is een feestdag. Op zich geen probleem want alles hebben we kunnen regelen. Behalve een kapper. Ik kan maar geen kapper vinden die op de ochtend van deze feestdag mijn haar wil opsteken en het haar van mijn moeder ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 20-3-2007 8:55:11

Mieke
Eten voor de videograg - fotograaf ?
Hallo,Ik vroeg mij af als jullie de fotograaf en videograaf 's middags en 's avonds laten mee-eten ?De fotograaf is erbij van 's morgens tot aan de receptie en de videograaf voor de hele dag.Rekenen jullie hen erbij voor het volledig avondmaal ?Bedan...
Andere Reacties: 13 20-3-2007 8:33:04

daisy
help? tips winkels kledij kindjes?
hallo,iemand tips? Ik zoek winkels waar ik leuke kleding vind voor onze bruidskindjes! leeftijd van 2 jaar tot 9 jaar! omgeving vlaams - brabant / oost-vlaanderen?aalst - ninove - brussel - zottegem - halle - geraardsbergen - ... die omgeving allemaa...
Andere Reacties: 6 19-3-2007 20:47:36

Peggy
Budgetvriendelijke fotograaf
Heeft er iemand raad ? Wij trouwen 20 juli en zijn nog op zoek naar een héél budgetvriendelijke fotograaf . Wie kan ons helpen ? Alvast bedankt Chrisje & Peggy
Fotografie Reacties: 8 19-3-2007 20:09:13

katrijn
ideeën bruidskindjes
Hoi hoiBij onze trouw zullen 6 bruidskindjes (onder 8 jaar) aanwezig zijn. 3 jongens en 3 meisjes.De meisjes zou ik graag een bloemetje in hun handen geven, maar hebben jullie enkele ideeën voor de jongens?Ik heb al even aan een ballon gedacht, ...
Ideeën Reacties: 3 19-3-2007 19:24:33

Evelien
Ook uitnodigingen voor pastoor, fotograaf...
Hallo iedereenVoorzien jullie ook uitnodigingen voor pastoor, fotograaf, videograaf,...Bedankt!Evelien
Uitnodigingen Reacties: 3 19-3-2007 19:20:38

Linda
mooie liedjes???
Wie van jullie weten mooie liedjes voor in de kerk? We kiezen voor een cd, dus alle liedjes kunnen we evt. laten draaien.groetjes Linda
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 19-3-2007 19:20:14

Evelien
Prentjes "liefde is..."
Hallo iedereen!Ik ben op zoek naar duidelijke prenten van "liefde is..." Ik heb het al in de google opgezocht, maar vind niet echt prenten met een goede afdrukkwaliteit. Weten jullie raad?Alvast bedankt!GroetjesEvelien
Andere Reacties: 10 19-3-2007 19:10:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...