Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Freya
Eindelijk enveloppes klaar... wat een karwei
Hallo bruidjes,Vannacht om half 2 heb ik mijn laatste enveloppe geschreven en het waren er al wat. 190 om precies te zijn. En nu begint het hé. Bij de tantes en nonkels op bezoek om ze te gaan afgeven, want onze ouders staan erop dat die traditi...
Uitnodigingen Reacties: 3 5-6-2007 8:55:10

Pieter
SPIEGELTENT
Hallo!Omdat wij eens "iets anders" willen doen, dachten wij om een spiegeltent te huren voor ons feest. Omdat de kosten hiervan nogal redelijk hoog zijn, wilden wij even zien of er misschien nog koppels geïnteresseerd zijn, zodat we ev...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 5-6-2007 8:20:53

Alejandro
op zoek naar huwelijkskaars
Hallo iedereen,Nog 17 dagen te gaan!! Ik word nu echt wel zenuwachtig.. Als ik eraan denk krijg ik al buikpijn!Ben nog wel op zoek naar een huwelijkskaars. Iemand een idee waar ik een mooie kaars kan vinden die beetje origineel is ook? Liefst in de o...
Andere Reacties: 6 5-6-2007 0:21:29

Marjan
Verslag huwelijk 2 juni 2007
Dag toekomstige bruidjes,onze trouwdag was voorbije zaterdag. Het was een prachtige dag. Hij heeft 24 uurs geduurd en dat was precies nog te kort.Vrijdag was ik terug bij mijn ouders gaan slapen en mijn ventje bij zijn ouders. Dus toen kon het ech...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 4-6-2007 22:57:10

mioe
fotolocatie kasteel van Poeke
Hey,Wij trouwen op 22-06-2007 en waren van plan onze foto's in Gent te laten nemen. Nu hebben we dit weekend trouwfoto's gezien die getrokken waren in het kasteel van Poeke. Echt een prachtige locatie!! Iemand een idee waar je dit moet aanvragen en o...
Fotografie Reacties: 3 4-6-2007 22:48:30

Tania
jurk pronovias 2006
Hallo iedereen,Ik heb op 2dehands.be toevallig een heel mooie jurk van Pronovias van de collectie 2006 gezien (Galatea dacht ik). Het wordt verkocht in Nederland, veel te ver, maar nu vroeg ik me wel af of je jurken uit een oudere collectie ook nog k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 4-6-2007 21:32:46

wendy
witte kledij in suite
Hallo bruidjes,ik wil gewoon even mijn hartje luchten. Ik heb namelijk drie schoonzussen( zussen van mijn ventje) en die lopen natuurlijk mee in de suite. Ik had op voorhand gevraagd om geen wit aan te doen maar voor de rest liet ik ze vrij wat kledi...
Kledij - Suite Reacties: 19 4-6-2007 21:05:09

mayte
modern kruisbeeld
kan iemand met helpen met een adres waar ik moderne kruisbeelden kan vinden in West-Vlaanderen. De bron in Harelbeke zijn we al geweest maar daar niet echt iets gevonden.Alvast bedankt
Andere Reacties: 7 4-6-2007 20:25:55

patricia
ringen nog niet , fede di oro
nog 12 dagen voor ons en dan is het zo ver maar de ringen die we in februari hebben besteld zijn er nog steeds niet , men zou ons bellen maar ik hoor maar niks ... zou ik zelf eens bellen misschien zijn ze onderweg ?
Andere Reacties: 9 4-6-2007 20:17:36

Katrien
hoe misboekje aan elkaar maken?
Hallo!Wij gaan ons misboekje op A4 papier drukken maar willen geen gewone nietjes gebruiken om alles bij elkaar te houden. Heeft er iemand andere ideeën om dit mooi bij elkaar te houden? We zouden bijvoorbeeld een lintje kunnen gebruiken maar ho...
Religie Reacties: 8 4-6-2007 18:50:46

Alejandro
visagiste stuurt iemand anders...
Hallo,Ik heb een vraagje. Ik had afgesproken, zowel telefonisch als via email met visagiste Nada om gisteren mijn proefmake-up te komen doen. Zoals afgesproken stond er een visagiste voor de deur, maar halverwege de proef blijkt het niet Nada te zijn...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 4-6-2007 18:13:14

Kelly
Creatief ??
Hey medebruidjes,Omdat wij beiden grote families hebben ( en deze ook allemaal uitnodigen ), moeten we helaas een aantal mensen schrappen van onze lijst.We zouden deze mensen wel graag uitnodigen voor de kerkelijke dienst, dus gaan we ze wel een &quo...
Ideeën Reacties: 4 4-6-2007 17:26:55

Carolyn
Gastenboek gezocht
Ik ben op zoek naar een gastenboek zodat de mensen na het feest of receptie er iets kunnen inplaatsen! Groetjes Carolyn07/07/2007
Ideeën Reacties: 4 4-6-2007 16:56:59

ilse
Geslaagde superleuke vrijgezellendag!!!!!
Hoi medebruidjesAfgelopen zaterdag hebben mijn zusje en schoonbroer mijn ventje en ik een onvergetelijke vrijgezellendag bezorgd!Met een smoesje werden we naar het huis van mijn zus gelokt en groot was dan ook onze verbazing én onze emoties toen...
Andere Reacties: 3 4-6-2007 16:08:43

Marisa
help - wat moet ik nu doen..
Hey iedereen,Ik zit met een vervelend probleempje. Als ik het in de loop van deze week heb zitten, zal ik net ongesteld zijn op mijn trouwdag.. Ik kan geen pil nemen omdat ik een trombose gehad heb in mijn been dus zijn hormonale middelen die de mens...
Andere Reacties: 7 4-6-2007 15:56:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...