Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Kapper & visagiste Regio Gent
Hallo, de vraag is vorig jaar al gesteld, maar heeft er iemand nieuwe ervaringen met goede kappers regio Gent? Alvast Bedankt!Sofie 29/09/2007
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 6-6-2007 11:00:40

Selma
Gevonden!!
Eindelijk heb ik het Ave Maria waar ik zo naarstig naar op zoek was gevonden. Via een koor dat mij dit toegemaild heeft. Ik ben echt zo gelukkig dat ik er tranen van in mijn ogen kreeg. Hihi... en ik dacht dat het me niet zoveel uitmaakte welk Ave Ma...
Religie Reacties: 5 6-6-2007 10:59:55

Sandrine
Seniflorum of Jan Cottignies - vriesdrogen
Hallo bruidjes, voor het vriesdrogen van ons huwelijksboeket denken we aan Seniflorum. Heeft iemand positieve of negatieve ervaringen met Seniflorum? Iemand een idee of de kwaliteit even goed is als bij Jan Cottignies? Dank voor de feed-back.
Bruidsboeket Reacties: 0 6-6-2007 10:37:43

Kathleen
verslag huwelijksreis - Ixian Grand
Hallo iedereen,hier ben ik dan terug van mijn huwelijksreis naar Rhodos.We zijn dus naar Electra Palace gegaan ipv naar the Ixian Grand.Het was een goed hotel, lekker eten, mooie kamers, maar het is niets wat ik zelf zou gekozen hebben. De bediening ...
Huwelijksreis Reacties: 5 6-6-2007 10:25:08

Mieke
Etiketten afdrukken ????
Hallo bruidjes,Ik zou graag via etiketten op de enveloppen werken.Het probleem is dat ik etiketten heb liggen maar niet weet hoe ik eraan moet beginnen om de adressen te typen en ze in de juiste vorm op zo'n etiket te typen en dan te drukken.Wie kan ...
Uitnodigingen Reacties: 6 6-6-2007 9:24:47

Dorien
feestzaal hof van de putte
Hallo verloofden!Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die overwegen of reeds beslist hebben om hun feest in Hof van de Putte te geven in Brakel. Wij overwegen dit sterk, maar we willen toch nog enkele reacties horen van anderen. Zeker omtrent de keuz...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 5-6-2007 22:55:05

marjolijn
openingsdans
hallo, doen jullie iets speciaals tijdens de openingsdans, buiten de dans zelf?
Andere Reacties: 3 5-6-2007 22:31:54

marjolijn
thailand
Is iemand ooit naar thailand geweest in september? Welk weer hadden jullie. Normaal is het dan regenseizoen, is dat erg daar?Konden jullie daar geld afhalen via de automaat? Bruidjes,hoe zit het met de huwelijkssuites, hebben jullie er gekregen? Welk...
Andere Reacties: 10 5-6-2007 22:30:42

tamara
wat is een bongobon?
Hoi iedereen,ik heb hier al een paar keer over een bongobon gelezen, maar ik kan hier weinig info over vinden. Kan iemand me het systeem uitleggen of een website doorgeven waar de info op staat?Groetjes, Mara.
Andere Reacties: 4 5-6-2007 22:21:37

Anke
We raken het niet eens
Hallo iedereen!Wij hebben een klein probleempje, misschien vrij lachwekkend voor jullie maar we zitten er wel mee...Wij geraken het maar niet eens over de uitnodigingen. Ik wilde ze eerst zelf ontwerpen en dan een drukker vragen of die ze wilde drukk...
Uitnodigingen Reacties: 7 5-6-2007 22:17:57

liesbeth
openingsdans
Hallo!Wie heeft er de perfecte openingsdans?Heb wel ideetjes maar wil graag weten wat jullie zoal gaan nemen! groetjezzzzzzzzzzz
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 18 5-6-2007 22:03:49

Xavier
Unieke lokatie
Hallo, we zijn zoek naar een toffe lokatie ergens in west-vlaanderen ,of niet te ver daarvandaan. We hadden gedacht aan een soort vakantie-hoeve met schuur of gerenoveerde fabrieksgebouwen ofzo. Weet er iemand een geschikte lokatie voor ons? Alvast b...
Locatie Reacties: 7 5-6-2007 21:17:40

sara
Salons Roskam
hey, wij zijn aan het twijfelen tussen Het Kasteel Van Saffelaere en Salons Roskam, kan iemand ons helpen? we zijn beiden al gaan bezichtigen maar wat we een beetje jammer vonden bij Salons Roskam was dat de receptie bij slecht weer door gaat in de f...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 5-6-2007 20:52:18

evy
bedanking
hoi,wij zijn op zoek naar een bedankingmaar ik wil iets zeer speciaal ik he al op verschillende sites gezien maar der is niet echt iets wat in het oog springt.hebben jullie misschien ideeen??vele groetjes
Ideeën Reacties: 3 5-6-2007 20:46:08

vanessa
kadobon
Hoi. Onze getuigen wil ik graag verrassen met een kadobon voor een etentje of zo. Een tijdje geleden was er iemand die een site doorgaf van bons die ze verkopen bij dreamland (niet bongo), maar ik vind hem niet meer terug. Kan iemand mij helpen??Beda...
Andere Reacties: 5 5-6-2007 20:35:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...