Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
Hopelijk slaan de hormonen niet op hol!
Op 20 juli is het zover, dan stappen mijn schatje en ik in huwelijksbootje. Met z'n drietjes,want tegen dan ben ik 14 weken zwanger! Dolblij zijn we hiermee, alleen hoop ik nu maar dat tegen dan mijn hormonen niet op hol slaan en ik de hele dag hoop ...
Andere Reacties: 5 7-6-2007 19:51:21

ellen
Caipirinha
heeft er iemand ervaring met de feestzaal Caipirinha te merelbeke?En hoe met het eten en bediening?groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 7-6-2007 19:42:48

Annelies
trouwjurken in solden
Hoi bruidjesIk heb een vraagje: bruidskledij, komt dit in solden in juli? Bedankt!Groetjes...Annelies
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 7-6-2007 19:41:08

Mieke
Ringen te duur (volgens mijn toekomstige)
Hallo iedereen,ik weet niet wat ik heb maar ik zit echt in een dipje. We zijn daarnet gaan kijken voor onze ringen en die prijzen lagen allemaal rond de 400 euro en het waren mooie maar mijn vriend die zat er precies maar bij voor spek en bonen en ik...
Voorbereiding Reacties: 17 7-6-2007 18:58:49

Hanne
ervaringen De Salmhoeve
Hallo allemaal,Robin en ik zijn nu anderhalve week verloofd en dat is zalig!Wij zijn gisteren naar de Salmhoeve in Bonheiden geweest. Een prachtige locatie, lekker eten, denk ik, maar je betaalt er precies ook wel voor... Nu mijn vraag: heeft iemand ...
Andere Reacties: 3 7-6-2007 18:53:04

Julie
bus/vervoer trouw
Hallo iedereen, ik ben op zoek naar een toffe, hippe bus om de hele familie te vervoeren op onze trouwdag. Ik had er één gevonden op www.vip-lounge.be, maar die is helaas al bezet voor onze datum. Ik heb het niet zo voor oldtimers, vandaar ...
Andere Reacties: 3 7-6-2007 18:29:12

miranda
koets
Hoi hoi. Bijna 15 september, maar ik heb nog 1 groot probleem. Ik heb namelijk altijd gezegd dat ik graag met een mooie koets wou trouwen. Maar nu heb ik al enkele malen iemand gecontacteerd en ik krijg niet echt antwoord. Van 1 iemand kreeg ik een o...
Ceremonie Reacties: 5 7-6-2007 17:32:59

Katrien
Vraag ivm gastenboek
Hoi allemaal,Ik heb nog eens een vraagje...Dit weekend zou ik aan ons gastenboek willen beginnen. Ik heb handgeschept papier gehaald in dezelfde kleur als ons fotoboek maar... Wat is een normaal formaat (afmetingen) van een gastenboek en uit hoevee...
Ideeën Reacties: 1 7-6-2007 17:31:40

valerie
misboekje
hallo,Hoewel ik nog tijd genoeg heb, ben ik toch al eens aan het nadenken over ons misboekje (ik kan er maar ni genoeg van krijgen om bezig te zijn met den trouw, da wordt afkicken erna hihi). Dus mijn vraag is: zijn er mensen die hun misboekje naar ...
Ceremonie Reacties: 4 7-6-2007 17:14:06

tamara
geen openingsdans?
Hoi iedereen, wij denken eraan om geen openingsdans te doen omdat mijn vriend echt niet graag in de belangstelling staat en van zichzelf denkt dat hij niet kan dansen (zelfs geen slow). We hebben dan ook nog maar in die 8 jaar dat wij samen zijn 2 k...
Andere Reacties: 11 7-6-2007 16:59:55

GEERT
SPEECH AVONDFEEST
Morgen is het eindelijk zover voor ons!Van pure zenuwen slaag ik er echter niet in om een kort speechke op papier te zetten.Wie helpt mij?
Ideeën Reacties: 2 7-6-2007 16:56:30

Angie
Weeral stress...
Hallo iedereen,Hier ben ik weer eens met mijn beklag. Degenen die mijn vorige berichtje gelezen hebben weten dat ik tot nu toe al mijn portie stress heb gehad. Wel, er kan blijkbaar altijd nog een beetje bij. We trouwen binnen exact geteld 37 dagen (...
Andere Reacties: 6 7-6-2007 16:27:40

Ann
Ceremoniemeester Limburg
Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar een ceremoniemeester.Kent er iemand een ceremoniemeester uit Limburg?En heb je er al ervaring mee?Ik heb namelijk geen idee wat dat die zoal doet, kan iemand mij hier raad bij geven??Alvast bedankt,Ann10 mei 2008
Voorbereiding Reacties: 3 7-6-2007 16:06:08

Anoniempje
Geheimpje -> openingsdans
HoiIk ben momenteel wel anoniem, want ben bang dat er familieleden dit gaan zien... Als de trouw gepasseerd is zal ik wel laten weten wie ik ben en hoe het geweest is. Maar wou dit toch even kwijt & aangezien jullie nu onbekend publiek zijn en ni...
Andere Reacties: 6 7-6-2007 14:31:42

Lies
uurwerk?
Hey bruidjes,Dragen/droegen jullie een horloge op je trouw? Ik ben aan het twijfelen, maar ik ben bang dat als ik het niet doe, dat ik mij dan heel de tijd ongerust ga maken over het tijdschema. En ik kan ook moeilijk de hele tijd lopen vragen 'hoe l...
Andere Reacties: 10 7-6-2007 14:19:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...