Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
Lengte trouwjurk
Hey allemaal,ik wil toch eens even iets vragen... Misschien heeft iemand van jullie dit ook voor?Ik ben groter dan de doorsnee vrouw en nu vraagt de winkel waar ik mijn kleren heb besteld ineens 10% bovenop de prijs omdat ze langere kleren hebben moe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 4-6-2007 15:28:11

Veroniek
Zonnebank
Hoi allenHier nog eens een vraagje i.v.m. een zonnebankkuur... (Maar deze site vind ik niet zo gemakkelijk om bepaalde zaken terug te vinden...)Ik ben iemand die rap een kleurtje krijg en bijgevolg ben ik nog nooit naar een zonnebankcenter geweest. I...
Andere Reacties: 5 4-6-2007 15:09:47

Fien
kapster + visagiste regio Brakel-Oudenaarde-Zottegem
Beste (toekomstige) bruidjes,Kent iemand van jullie een goede, niet al te dure kapper voor een opsteekkapsel en/of visagist in de regio Brakel - Oudenaarde - Zottegem?Aan huis komen mag maar is niet noodzakelijk.Alvast bedankt voor de reacties.Fien22...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 4-6-2007 14:34:44

Sofie
versiertips
Hello,Het is bij ons al weer een jaar geleden dat we getrouwd zijn, wat gaat het toch vlug hé. Het doet wel raar om nog eens op het forum te zitten, al komt het altijd van pas.Mijn beste vriendin trouwt binnenkort. En we zouden graag iets willen...
Andere Reacties: 0 4-6-2007 14:13:14

Ellen
Versiering kerk
Dag Bruidjes allemaal,Ik heb ook een vraagje.. we hadden in gedachten om de kerk te versieren met balonnen. Iemand een idee van de prijs of andere ideetjes voor de aankleding van de kerk en dan de prijs daarvan?Alvast bedankt.Mvg. Ellen 07/07/'07
Ideeën Reacties: 3 4-6-2007 14:07:04

petra
betaalbare suitekledij west-vl oost-vl
Hallo iedereenWij trouwen volgend jaar,en na de zomer begin ik te zoeken naar mijn kledij.Wij trouwen enkel voor de wet, dus een echt wit trouwkleed ben ik niet naar op zoek. voor mij mag het suitekledij zijn, als het maar modern en betaalbaar is.(ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 4-6-2007 12:51:58

Wendi
Normaal?
Ej bruidjes allemaal,Ik heb er even nood aan alles er uit te gooien.Nog 26 dagen en het is zover. We hebben al een aantal tegenslagen gehad, maar nu komt alles beetje bij beetje in orde. En toch heb ik vooral zin om hele dagen te zitten wenen, niets ...
Andere Reacties: 8 4-6-2007 12:43:59

Patricia
Verlovingsfeest
Hey medebruidjes,Wij trouwen op 15 december maar dit wk hebben we al een voorproefje op het feest omdat mijn ouders een verlovingsfeest voor ons houden. Ik weet dat dat niet meer veel gedaan wordt maar het is echt een aanrader.. we zijn nu al een paa...
Andere Reacties: 1 4-6-2007 12:40:31

Veerle
Zilvergrijze trouwjurk of suitejurk
10 u gedragen prachtige jurk voor een stralende bruid (of moeder van de bruid of bruidegom ) met een maatje meer. Zilvergrijze dure kant van stoffen Lorré in Wetteren. Super makkelijk, enkellang, feestelijk, heel eenvoudig en modern model (met s...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 4-6-2007 12:08:30

Véronique
Hartje luchten
Hallo mede-bruidjes,Ik wil even mijn hartje luchten. Het ergste wat ons kon overkomen is dan uiteindelijk toch gebeurd, mijn schoonmoeder heeft 2 weken voor het huwelijk beslist om niet te komen. Ik begrijp haar beslissing echt niet. Ik heb geen g...
Andere Reacties: 14 4-6-2007 10:16:27

Kelly
Waar Vera Mont trouwjurken
HeyWeet iemand waar je de trouwjurken van Vera Mont (liefst regio Oostende) kunt vinden?GroetjesKelly
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 4-6-2007 10:10:57

Tine
Help! Eerste pas niet "wauw"!
Helaba, even een vraagje, of misschien een beetje bevestiging...Vrijdag had ik mn eerste pas bij La Sposa in Roeselare, ikke dus helemaal in tenue (lingerie, schoenen en heel de santeboetiek) naar ginder om mn langverwachte kleedje te passen (gekozen...
Andere Reacties: 4 4-6-2007 9:39:22

Tania
wettelijk huwelijk op 3 mei 2008: mogelijk???
Hallo iedereen, Wij trouwen op 3 mei 2008 enkel voor de wet. Nu blijken zowel 1 als 2 mei feestdagen te worden, en ik hoor hier al van mensen dat ze niet voor de wet kunnen trouwen op 3 mei 2008 omwille daarvan. Wij trouwen in Liedekerke. Toen we een...
Ceremonie Reacties: 6 4-6-2007 8:42:34

fabienne
tafelversiering
hallo kan mij iemand helpen ,voor avondfeest hebben we op elk tafel iet voorzien zoals van de voetbal,een klein bal,van het werk ook al iet gevonden maar ik weet echt niets voor de vrienden en geburen,heeft er iemand ideen,bedankt nog 32 te gaan joep...
Andere Reacties: 0 3-6-2007 23:35:14

melissa
domein D'aertrycke
heb je hiervoor toestemming nodig om foto's te maken. Voor sommige kastelen moet je toestemming vragen zoals in Ruddervoorde
Andere Reacties: 1 3-6-2007 22:34:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...