Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

KARINA
ik wordt depri :(
ik wordt depri,wij moeten nog ringen gaan kiezen,ons misboekje maken en de gasten een plek geven in de zaal en het ergste een kapper vinden want die ik heb wil niet naar huis komen!ik moet dringend een proefkapsel laten doen en eerlijk,ik denk soms,b...
Andere Reacties: 21 1-6-2007 13:36:51

elke
bruidsuiker
Iemand ideetjes voor bruidsuiker
Andere Reacties: 4 1-6-2007 12:35:36

katrijn
Aan Christel: Feestreglement
Christel,Zou je me dit feestreglement eens willen doormailen? Of doe je dit liever niet? Je ziet maar. Dit is alvast mijn mail - adreskatrijnschonkeren@hotmail.comAlvast bedankt!
Andere Reacties: 6 1-6-2007 11:21:39

Pat
trouwdag
Hallo bruidjes,Vandaag is mijn grote dag. Ik heb moeilijk geslapen zelfs met een inslaper. Het zullen de zenuwen zijn zeker. Ik bedank iedereen op deze site die mij het laatste jaar geholpen heeft met ideeën. Het heeft enorm geholpen om naar je ...
Voorbereiding Reacties: 8 1-6-2007 5:10:14

cindy
wat staat er op de uitnodiging ?
ik ben hier mijn huwelijksuitnodiging aan het opstellen en vroeg me af wat er nu moet opkomen. We gaan zetten: Christophe en Cindy gaan trouwen...en dan, melden u het blijde nieuws: en de namen van grootouders en ouders.Staat de naam van het meisje ...
Uitnodigingen Reacties: 9 31-5-2007 22:26:38

nathalie
koppels gezocht!
hallo iedereen,wij zijn op zoek naar trouwende koppels of reeds getrouwde koppels die zin hebben om eens een ander soort fotoshoot te doen en er een geweldige herinnering en foto aan overhouden.Het zou een fotoshoot zijn na het huwelijk en é...
Fotografie Reacties: 36 31-5-2007 22:05:15

Stefanie
surftip bruidsaccessoires
Hallo,Voor iedereen die nog op zoek is naar bruidsaccessoires:www.onestopweddingshop.beGroetjes,Stefanie22/09/2007
Ideeën Reacties: 1 31-5-2007 21:29:56

Sof
hot ter meyghem of theaterhuyse
Hoi,Wij zijn op zoek naar een leuke locatie in de omgeving van Aalst, Liedekerke, Ternat, Asse. Eigenlijk moet het geen 'typische' zaal zijn waar al duizenden trouwfeesten gegeven zijn. Ik denk dat we ook voor een walking diner gaan. Eigenlijk had ik...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 31-5-2007 21:27:04

nele
het godshuis
kan iemand me wat ervaringen, zowel positief als negatief, geven over het godshuis in sint-laureins?wij trouwen op 04/04/08.bedankt alvast!groetjes,nele
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 31-5-2007 21:24:42

Patricia
Rent-a-priest in de buurt van Kortrijk
Hallo, wij zouden willen trouwen in een kapel in een kasteel, maar kan iemand ons helpen aan rent-a-priest? Heeft iemand daar ervaring mee? Ik heb al gechekt op internet, maar daar geraak je ook niet veel wijs uit, wij zijn niet echt gelovig. Alvast ...
Andere Reacties: 4 31-5-2007 21:20:34

annelore
echtgenootjes
hey dames,ik ben dus nog steeds op zoek naar bedankjes en toen heb ik echtgenootjes gevonden.jekan ze vinden op fortune factorywat vinden jullie ervan?ik ben nog wat aan het twijfelen ook omdathet vanover de grens moet komenzijn er al mensen die via ...
Andere Reacties: 6 31-5-2007 20:51:49

Ann
bruidskledij
Hallo, Heeft er iemand ervaring met Het Gouden hart in Utrecht ?? Of daar al ooit van gehoord? Er worden daar nogal wat advertenties rond verspreid, maar heb daar zelf nog nooit van gehoord. Kan iemand mij helpen? Anders nog goede bruidswinkels omgev...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 31-5-2007 20:47:51

Tania
Digitale druk voor uitnodigingen??
Hallo iedereen,Ik lees hier al een paar keer iets over digitale druk voor de uitnodigingen. Wij willen graag een aantal foto's gebruiken voor onze uitnodigingen (die gaan we deze zomer nemen aan zee), en daarmee dan iets leuks maken. Het helemaal zel...
Uitnodigingen Reacties: 2 31-5-2007 20:46:57

cindy
ENVELOPPENDOOS
hallo,Heeft er iemand leuke ideën voor een enveloppendoos. Ik had gelezen dat iemand die bij Ava gehaald had maar in de Ava bij ons in Geel hebben ze die niet. Ik weet niet goed hoe ik hieraan moet beginnen! Alle ideetjes zijn welkom!Cindy07.0...
Andere Reacties: 14 31-5-2007 20:05:30

melissa
bedankjes
hallo zijn er soms mensen die een idee hebben welk cadeau je zou kunnen geven aan je ouders en dan nog iets anders voor de getuigengroeten
Andere Reacties: 2 31-5-2007 19:49:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...