Nu Online
Momenteel zijn er 277 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

liesbeth
15/09/2007
Hallo bruidjes!Ik ga op 15 september 2007 trouwen!(nog mensen???)Ben er al mee bezig geweest en ben net terug van vakantie en ontdek dat ik nog heel wat moet doen!Trouwringen , een pak voor mijn ventje , lingerie , ...Maar dat komt inorde . Het moeil...
Ideeën Reacties: 7 31-5-2007 19:24:32

Sofie
AAN CAROLINE: GELUKSPOPJEs
hallo,ik heb geleze dat je gelukspopjes gebruikt voor je misboekje.hoe pak je dat precies aan?kun je me een voorbeeldje toesturen?sohanssens@yahoo.com
Andere Reacties: 8 31-5-2007 18:56:36

liesbeth
bedankjes
Kan iemand mij helpen bij het zoeken naar originele bedankjes die goed betaalbaar zijn ???Heb me al suf gezocht maar vind niets wat ik wil!!!
Voorbereiding Reacties: 5 31-5-2007 18:39:13

Jessika
uitn: hoeveel kaarten extra?
Beste bruidjes of reeds getrouwde 'vrouwen'!Even een vraagje:Wij hebben net onze proefdruk gezien (yes yes) en moeten vanavond nog doorgeven wat het exacte aantal is van onze kaartjes. Ter info: wij hebben drie verschillende kaartjes: aankondiging, r...
Uitnodigingen Reacties: 3 31-5-2007 18:07:27

anna
huwelijk buitenland
hallo medebruidjes,ik wil eigenlijk vragen of er nog bruidjes zijn die op 4 augustus dit jaar huwen, wij trouwen dan , en wij trouwen in italie!we huwen daar voor de wet in een prachtig kasteel in de stad, en ons feest is in een mooi hotel met pracht...
Andere Reacties: 0 31-5-2007 17:56:22

Jotje
goede bloemist
Hallo, Ik ben nog op zoek naar een goede bloemist voor bruidsboeket;viering;corsage. Iemand positive ervaringen? Heb er al een aanal rondgebeld, maar die zitten al volzet of zijn in verlof... Regio West - Vlaanderen, groetjes en Merci!
Andere Reacties: 1 31-5-2007 17:04:40

katrijn
menukaarten
Hoi hoiHebben jullie misschien toffe ideeën voor menukaarten? Liefst geen standaardkaarten en om zelf te maken. Of weten jullie eens site waar ik ideeën kan op doen? Alvast bedankt!GroetjesKatrijn (11/08/07)
Ideeën Reacties: 8 31-5-2007 16:42:51

lien
Morgen drukker! - Direct proefdruk?
Hoi bruidjes,Morgen gaan we naar de drukker. Onze uitnodigingen zijn af, de drukker is beslist, dus we kunnen er aan beginnen. Ik wil langsgaan om nog eens zeker te zijn van de papierkeuze, en daarna zou ik graag een proefdruk willen laten doen. Nu w...
Andere Reacties: 8 31-5-2007 16:23:18

Lies
pfff stressen!!
Hallo iedereen,Ik heb even een dipje en wil het even van me afschrijven...Zaterdag (2 juni) trouwen we! Ik heb alles tot in de puntjes geregeld en toch maak ik me zenuwachtig voor de zaken die ik zelf niet in handen heb. Mijn schoonmoeder heeft een w...
Andere Reacties: 11 31-5-2007 15:15:15

Lies
aan BIEKE die trouwt op 7-7)7 (vermoed ik!)
Dag Nichtje!Alvast een dikke proficiat met jullie huwelijk, had er via tante Els al wel eens iets van gehoord, heel tof!En best wel grappig dat we elkaar hier tegenkomen! Mag ik nu aannemen dat jullie komen de 30e?! En meesmullen of meeknutstelen aan...
Andere Reacties: 0 31-5-2007 15:13:31

Sally
verhuur trouwjurken
Hoi iedereenwij trouwen op 17/05/2008 en ik vroeg me af of er iemand een winkle weet waar je trouwjurken kan huren? Liefst in de provincie Antwerpen.GrtjsSally
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 31-5-2007 15:09:25

Sally
verhuur trouwjurken
Hoi iedereenwij trouwen op 17/05/2008 en ik vroeg me af of er iemand een winkle weet waar je trouwjurken kan huren? Liefst in de provincie Antwerpen.GrtjsSally
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 31-5-2007 15:09:13

marjolein
kapsel
Kan iemand mij sites bezorgen met mooie bruidskapsels?Marjolein
Andere Reacties: 3 31-5-2007 14:48:53

Christel
snoep voor alle kindjes of enkel die die afgeven
Hallo iedereenIk heb al leuke snoep gezien bij Olleke Bolleke maar ik geraak er maar niet uit hoeveel ik moet voorzienVan iedereen waarvan ik denk dat ze naar de kerk gaan komen zijn er ongeveer 30 kindjes maar ja die gaan toch allemaal niet iets afg...
Ceremonie Reacties: 14 31-5-2007 14:38:04

els
juwelen bij kleed
ik ben voor bij mijn kleed nog op zoek naar juwelen: ketting + oorbellen, maar wil daar niet te veel aan uitgeven.Wat kost zoiets als je naar een bruidswinkel gaat? Iemand tips?Liefst omgeving Limburg.Dank u!
Kledij - Accessoires Reacties: 3 31-5-2007 13:31:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...