Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Angie
Stress afblazen!!!!
Dag medebruidjes,Ik heb lang getwijfeld of ik al dan niet mijn probleem op dit forum zou zetten maar uiteindelijk dacht ik dat het me misschien zou helpen het van me af te schrijven. Eerst en vooral weet ik niet hoe het met jullie gesteld is maar ik ...
Andere Reacties: 13 29-5-2007 14:01:25

debora
trouwlocatie omgeving t-truiden
Hallo lieve mede-trouwers,Mijn vriend en ik zijn op zoek naar eenmooie locate in de omgeving van st-truiden om onze belangrijke dag voo de rest van ons leven vast te leggen.Groetjes Debbie
Locaties - Fotografie Reacties: 2 29-5-2007 13:29:44

Dorien
Hof Van Nazareth in Lier
Hallo,Wij overwegen om ons feestje te laten doorgaan in het Hof van Nazareth in Lier. Heeft er iemand ervaring met deze zaal?Andere suggesties in de provincie Antwerpen zijn ook steeds welkom!Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 29-5-2007 12:54:48

Marijke
Wie trouwt op 01 september 2007?
Dag iedereen.. Puur uit nieuwsgierigheid:Wie trouwt ook op 01 september 2007??En waar ergens? :-))Greetz, Marijkenog 3 maandjes te gaan...
Andere Reacties: 14 29-5-2007 12:54:26

olivier
vervoer??: oldtimers, sportwagen, koets
hallo, betreffend het vervoer. Kent er iemand adressen, namen waar je oldtimers, of sportwagens kan huren. Dit voor de regio Oostende (west-vlaanderen), het adres mag er ook iets buiten zijn.Alvast bedankt voor de reactiesgroetjes, olivier
Andere Reacties: 1 29-5-2007 12:44:47

Isabelle
kindvriendelijke feesten
Wie heeft ervaring of kan mij helpen aan een lokatie of leuke ideeen voor een trouwfeest waar ook kinderen welkom zijn.Wijzelf hebben namelijk 3 kleine kinderen tsn 1 en 6 jaar en willen hen daar optimaal bij betrekken. We hadden gedacht aan een fees...
Andere Reacties: 1 29-5-2007 11:34:42

dina
fotolocatie omgeving maaseik, dilsen-stokkem!
wie weet er een mooie fotolocatie in de omgeving van maaseik of dilsen-stokkem? eventueel ook een binnenlocatie als het slecht weer is!!!gr dien
Andere Reacties: 1 29-5-2007 11:10:53

marjolijn
bruidjes 11 aug , wanneer verzenden jullie uitnodigingen?
Andere Reacties: 8 29-5-2007 11:01:56

lien
Uitnodigingen - drukker
Hallo bruidjes,Ik ben een beetje dom geweest. Toen ik mijn prijsoffertes aangevraagd heb, ben ik uitgegaan van 200 uitnodigingen (50 receptie en 150 avondfeest), maar dit weekend ben ik mij beginnen realiseren dat ik per persoon een uitnodiging getel...
Uitnodigingen Reacties: 2 29-5-2007 10:30:32

dina
16 februari 2008???
zijn er nog bruidjes van 16 feb 2008??? zou leuk zijn om enkele ideeen met elkaar uit te wisselen! gr dien
Andere Reacties: 3 29-5-2007 10:29:20

Marjan
Aan de bruidjes van 2 juni 2007
Welk moeten jullie deze laatste week nog in orde brengen? Wij hebben precies alles al in orde gebracht. Maar alles loopt zo vlotjes dat het te mooi is om waar te zijn.Zijn er nog bruidjes die dit hebben?
Voorbereiding Reacties: 4 29-5-2007 9:58:56

dina
vraag aan getuige via gedicht
ik wou mijn getuige (mijn nicht) op een speciale manier vragen of ze mijn getuige wil zijn ik wou dit in de vorm van een gedichtje of een speciale tekst!wie kan mij hierbij helpen of heeft dit ook op die manier gedaan? gr dien
Andere Reacties: 2 29-5-2007 8:50:06

Evi
leuk kort gedichtje voor aan kaarsjes te hangen
Hallo,Wij hebben als bedankje voor onze gasten kaarsjes om te geven. Rode doorschijnende glazen potjes met een theelichtje erin en dat zit dan in een doorschijnend zakje met een wit lintje en een kaartje eraan met onze namen en trouwdatum op.Nu had ...
Voorbereiding Reacties: 1 28-5-2007 23:57:49

Eva
bruidsjurk bij cermo
hallo allemaal, ik vraag me af of de bruidswinkel cermo in turnhout een goede winkel is, ik bedoel zijn ze er vriendelijk doen ze er niet te gemaakt. Ik ben nu al bij een paar bruidswinkels geweest en telkens zijn ze arrogant en je mag er nog niets a...
Andere Reacties: 6 28-5-2007 22:41:55

Jotje
tips suite
Dag bruidjes, Hoe komen jullie de kerk binnen? Wij willen geen traditionele suite, maar wel wil mijn vriend binnenkomen met zijn moeder en ik met mijn vader. Hoe moet dit dan? We willen als het ware weggegeven worden aan elkaar... Iemand dit al een...
Andere Reacties: 1 28-5-2007 21:41:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...