Nu Online
Momenteel zijn er 251 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katleen
triestig....
Hey bruidjes,Wordt er zo triestig van, het lijkt alsof er altijd mensen moeten zijn die er niet gelukkig met zijn dat wij trouwen...Eerst de ex-vriendin van men vriend die hem constant zegt dat hij zijn leven vergooit en niet mag trouwen( omdat zijn ...
Andere Reacties: 6 28-5-2007 10:44:46

Dominique
alternatieve viering
mijn vriend en ik willen niet trouwen voor de kerk, maar zouden toch graag een ceremonie doen, keltisch getint, handvasting met een druïde ofzo. nu weten we niet hoe we aan een locatie moeten geraken, we willen het in de buitenlucht doen, tuin o...
Locaties - Viering Reacties: 2 28-5-2007 10:42:46

Ann
Hoe mijn echtgenoot verrassen ???
Hallo medebruidjes, Ik heb van mijn aanstaande een huwelijksreis cadeau gekregen. Hij kon natuurlijk niet wachten tot de dag zelf om mij die cadeau te geven, maar nu was het natuurlijk ook een heel fijne verrassing. Nu zou ik mijn aanstaande de dag...
Ideeën Reacties: 3 28-5-2007 9:57:36

Veroniek
Namen menukaartjes
Hoi allenWij gaan onze naamkaartjes, voor op de tafels, zelf schrijven (calligrafie).Nu zitten we met het probleem dat we niet goed weten hoe we ze erop moeten zetten...Vb. 'Tante Marie' (of nonkel...) of gewoon 'Marie'Net hetzelfde bij de grootouder...
Andere Reacties: 2 28-5-2007 8:48:27

wendy
accessoires
Hallo bruidjes op heel wat engelse en nederlandse sites zijn echt geweldige spulletjes te vinden voor je trouwdag.weet iemand misschien ook een winkel of een site van belgiê waar vanalles leuks te krijgen is zoals bedrukte bedankjes en versierin...
Andere Reacties: 0 27-5-2007 22:04:45

Wendy
Box foto's
Hallo,In augustus is het zover en wij zijn nog steeds op zoek naar een box om onze foto's in te stoppen. De foto's worden op karton gekleefd van 30x30 cm of zo. De kartonnen moeten dan in de box om dan zo op te bergen.Weet iemand van jullie waar dit ...
Fotografie Reacties: 3 27-5-2007 21:09:53

Mieke
Bloemist ninove-denderleeuw
Kent er iemand een goede bloemist regio ninove-Denderleeuw???thanksMieke7/7/7
Bruidsboeket Reacties: 4 27-5-2007 17:51:31

Mieke
haarlintjes voor kapsel
Hallo, Hier ben ik weer. Nu ben ik op zoek naar zo van die witte of gebroken witte haarlintjes voor in mijn haar. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen maar ik ga m'n haar laten opsteken en achteraan gaan het echt vrij los zijn, beetje speels e...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 27-5-2007 17:39:24

Helga
aanspreking enveloppen
Hallo,Ik heb sinds gisteren mijn enveloppen voor de uitnodigingen. Maar voor ik hieraan begin, had ik toch nog een vraagje.Wat is nu de juiste volgorde van aanspreking daarop?Bij de getrouwde koppels had ik: De Heer en Mevrouw Joske Janssens - De Cle...
Uitnodigingen Reacties: 4 27-5-2007 17:39:24

Wendy
Kapper gezocht
Hey ik ben op zoek naar een kapper in de buurt die mijn "huwelijkskapsel" zou willen maken.Ik woon in Ternat.Kent iemand een goede kapper in de buurt?Groetjes en alvast bedankt!xxx
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 27-5-2007 17:26:17

Wendy
Welk lied?
Wij zijn dringend op zoek naar een mooie slow voor onze openingsdansideeen zijn welkom!Alvast bedankt!!!Sven en Wendyxxx
Openingsdans Reacties: 11 27-5-2007 17:24:58

Wendy
Leuke fotolocatie gezocht in Vlaams brabant - Oost Vlaanderen
Wij zoeken een leuke locatie om onze trouwfoto's te laten makenHeeft iemand goede ideeen?Let us know.Graag in de omgeving van Ternat, Halle, Oost-Vlaanderen ...Thanks!xxx
Locaties - Fotografie Reacties: 4 27-5-2007 17:24:01

Wendy
Huwelijksfotograaf
HalloWij trouwen 27/7/2007 en zijn op zoek naar een goede fotograaf, maar iemand met een redelijke prijs.Kan iemand ons helpen?Alvast nen dikke merci!!!GroetjesSven en Wendyxxx
Fotografie Reacties: 9 27-5-2007 17:21:35

Marisa
even mijn hart luchten - suite...
Hey iedereen,mag ik eventjes mijn hart luchten..Even korte schets van onze planning:13u start huwelijksviering - einde voorzien om 15u.Van 15u tot 16u: naar de feestzaal met een oldtimerbus die slechts 55 km/u. kan doen (van Izegem naar Jabbeke)16u.:...
Andere Reacties: 4 27-5-2007 16:32:11

Nele
fotolocatie omgeving lennik
Hallo,Weet er iemand een leuke locatie om foto's te nemen in de omgeving van Lennik? Ik ben nog op zoek naar een oude fabriek of als je nog andere leuke locaties kent ergens in het pajottenland, ze zijn steeds welkom!!Groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 4 27-5-2007 15:35:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...