Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

an
prijs altaarstuk
Graag zou ik een idee krijgen van de kostprijs van een altaarstuk in de kerk.Ik heb al gehoord dat dat nogal durft oplopen...
Ceremonie Reacties: 8 24-5-2007 10:12:31

lien
Huwelijkscontract - wat bij overlijden?
Hallo bruidjes,Wij zijn getrouwd met een huwelijkscontract- scheiding van goederen, aangezien dit in onze situatie volgens de notaris beter leek. Ik heb er nooit echt bij stilgestaan, maar ik vroeg me nu eigenlijk af wat er gebeurd als één ...
Juridisch Reacties: 5 24-5-2007 9:55:00

sofie
hoeveel schuimwijn voorzien bij receptie
hoi,zoals zovelen hier trouwen wij op 07/07/07 nu dat deze datum korter bijkomt zijn wij volop bezig met de laatste voorbereidingen, gisteren zijn we al eens een kijkje gaan nemen in de zaal om onze tafelindeling uit te testennu had ik volgende vraag...
Andere Reacties: 7 24-5-2007 9:54:42

Elke
Huwelijkskaars regio Aalst-Geraardsbergen
Hallo,Weet er iemand waar je in de buurt van Geraardsbergen- Aalst huwelijkskaarsen kan kopen? Liefst niet te duur.Groetjes Elke
Andere Reacties: 6 24-5-2007 9:07:07

Wendi
decoratie
Ik zou graag voor onze deur een witte boog (lees: prieeltje?) zetten. Kwestie van versiering. Weet er iemand waar je dit eventueel kan huren? Wij wonen in Deurne.Groetjes, Wendi
Ideeën Reacties: 4 24-5-2007 8:48:59

nele
bedanking ouders
Dag bruidjes(in spe),Ik les hier vaak over bedanking ouders. Maar ik heb een probleempje. Mijn vriend heeft geen ouders meer, ik heb ze nog beide.Ik zou mijn ouders ook willen bedanken de dag van de trouw, maar ik voel me schuldig tegenover mijn vr...
Andere Reacties: 8 24-5-2007 8:08:22

kim
hoe "bedankje" per koppel geven?
Hallo iedereen,wij zijn aan het twijfelen of we een "bedankje" per koppel of per persoon zouden voorzien...hoe doe je dit praktisch?Hoe geef je aan dat er maar één voor twee mensen bedoeld is? Gaat er niemand één te veel...
Andere Reacties: 4 24-5-2007 0:04:53

Vicky
Salons Orchidee
Hallo,Heeft er iemand ervaring met feestzaal Salons Orchidee in Kluisbergen?Aan de bruidjes onder ons, hoelang op voorhand gaan jullie op zoek naar een bruidsjurk? Wij hebben net beslist om op 7 december 2007 te trouwen en toen ik belde voor een afsp...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 23-5-2007 22:41:51

julie
't Gravenhof - Torhout
Wij mogen morgen eens naar 't Gravenhof in Torhout, de zaal en zo gaan bekijken. Heeft iemand ervaringen met die zaalreceptie / maaltijd / personeel / sfeer tijdens het feest / zaal en tuin.We hopen nog op een datum augustus / september 2008Ik heb al...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 23-5-2007 22:07:56

Alejandro
pasbeurt
Hallo,Ik ben een beetje aan het stressen... Ik trouw op 22/06/2007 en ben gisteren mijn eerste pasbeurt gaan doen. Ik vond zelf dat het aan mijn taille iets te breed was en had gehoopt dat het iets beter zou aanpassen. Maar de naaister van de bruidsw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 23-5-2007 21:55:42

eva
ceremonie, niet in de kerk
Wij trouwen volgend jaar, maar willen niet voor de kerk trouwen. Wel willen wij een ceremonie dat veel persoonmlijker is naar ons gevoel.Waar kan je hiervoor terecht in de omgeving rond gent.Vele groetjes
Ceremonie Reacties: 6 23-5-2007 21:29:49

Cindy
Dringend dringend!! bruids make-up!!
Na waarschijnlijk al 6 keer een proef te hebben gedaan voor mijn bruids make-up (en al een bom geld te hebben verdaan) heb ik nog steeds niemand gevonden die het echt volgens mijn goesting doet. Aub wie kan er me helpen om iemand die het echt goed e...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 23-5-2007 20:25:42

Mieke
zie het allemaal niet meer zitten
Hallo iedereen,Mijn vrined en ik trouwen op 7/7/7 dus niet zo lang meer en we zijn ook bezig met de plannen voor onze bouw. Eerst en vooral gingen we onmiddelijk na onze trouw op reis maar daar heb ik nl een toegeving gedaan om, dit omwille van onze ...
Voorbereiding Reacties: 9 23-5-2007 19:32:06

mieke
feestanimatie
hallomijn zus gaat deze zomer trouwen en we zouden graag met een paar vrienden iets doen op het huwelijks feest. heeft iemand originele of gewoon leuke ideetjes? het zou wel niet te lang mogen duren.alvast bedankt
Ideeën Reacties: 2 23-5-2007 18:57:38

mieke
feest animatie
hallomijn zus gaat deze zomer trouwen en we zouden graag met een paar vrienden iets doen op het huwelijks feest. heeft iemand originele of gewoon leuke ideetjes? het zou wel niet te lang mogen duren.alvast bedankt
Andere Reacties: 0 23-5-2007 18:57:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...