Nu Online
Momenteel zijn er 265 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Daisy
intrede zaal op welk lied
Kan iemand me een mooi ontroerend lied geven mag ook zonder tekst voor het intreden van de zaal. Gaan nl eerst foto's nemen en tegen we terug zijn zal al het grootste deel op ons wachten kwestie van veel applaus te krijgen hé :-) alvast bedanktd...
Andere Reacties: 2 22-5-2007 8:12:26

Daisy
verkoop kousenband
Wou even weten wie er nog zijn kousenband gaat verkopen tijdens het avondfeest of voor wie al getrouwd is wie het ook heeft gedaan? Is dit goed gelukt of was het de moeite niet. Ik weet namelijk niet hoeveel je hiervan kan werwachten (hoeveel mensen ...
Andere Reacties: 9 22-5-2007 8:08:57

Dany
Menu
Heykes... We zijn net begonnen met het plannen van ons huwelijk en we zitten nu al met een probleempje tussen de twee families... Mijn familie wil een menu met voorgerecht, tussengrecht, soep, sorbet, hoofdgerecht en dessertenbuffet... Nu wil mijn aa...
Andere Reacties: 14 22-5-2007 8:02:26

mieke
Bedanking voor receptie?
Hallo iedereen, Geven jullie een bedanking aan de personen die uitgenodigd zijn voor de receptie? Persoonlijk heb ik eigenlijk nog nooit een bedanking ontvangen, als ik enkel naar de recptie mag gaan. Maar langs de andere kant vind ik dat je die me...
Andere Reacties: 8 22-5-2007 7:35:47

Sarah
katholiek <->vrijzinnig
Dag bruidjes!!Mijn vriend en ik willen trouwen in augustus 2008. En, zoals de meeste bruidjes, wil ik niet enkel trouwen voor de wet, maar ook een ceremonie houden. Echter, ik ben katholiek opgevoed en mijn vriend is vrijzinnig. Hij is wel bereid om ...
Religie Reacties: 7 21-5-2007 23:25:54

Elien
Kleed Organdi
Bij het zoeken naar een mooi, sober trouwkleed, kwam ik op de website van Organdi terecht (www.organdi.be). Heeft er iemand een kleed van Organdi? Ervaringen met kleedjes van Organdi? Met pasbeurten? Andere? En ook... wat is de gemiddelde prijs van z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 21-5-2007 22:32:44

danny
amateurfotograaf
hallo voor ons huwelijk op 11 08 2007 te ham zijn we op zoek naar een fotograaf met schappelijke prijzenvoor het nemen van foto's van 12 u tot 17.30u = van klaarmaken tot begin avondfeestkandidaten reageer! ik ben bebieuwd
Fotografie Reacties: 7 21-5-2007 22:32:38

Jessika
bruidsparadijs kapellen: de moeite waard?
Beste bruidjes,Ik heb zonet voor de eerste keer de site van het Bruidsparadijs bezocht en het lijkt me wel fijn om er eens een keertje naar toe te trekken, vooral omdat we nog een heel aantal kleine dingen moeten regelen: haaraccesoires, ringkussentj...
Ideeën Reacties: 8 21-5-2007 22:21:34

Jenny
DE GRote Stove - Zuienkerke: evaringen?
Hallo,Wij denken eraan ons trouwfeest in deze feestzaal te laten doorgaan. We hebben de zaal al bezocht en van stijl is het helemaal wat we willen. Het past ook in ons budget. Het enige probleem is dat we niemand kennen die er al een feest gedaan hee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 21-5-2007 21:48:27

daisy
decoratie zaal!!
hallo allemaal,op 18 augustus is het zover ... En natuurlijk wil ik, zoals zovelen dat ook het huwelijksfeest goed voorbereid word!de decoratie in de zaal (tafellinnen, bloemstukjes...) zit standaard mee in de prijs van onze zaal.toen ik eens voorzic...
Andere Reacties: 1 21-5-2007 21:12:07

Annelies
14 juli
Hallo bruidjes Wie trouwt er nog allemaal op 14 juli?Hoever staan jullie met de planning?Wij moeten nog het misboekje afwerken & dan drukken, en ook de menu.Verder moeten we nog samenzitten met de fotograaf, ceremoniemeester, bloemist... En eens ...
Voorbereiding Reacties: 2 21-5-2007 20:58:02

Miet
Hoeve Gervan - Lummen
Hallo,Wie heeft er al zijn feest gehouden in 'Hoeve Gervan' in Lummen? Ik vind hier geen site van terug. Kan iemand mij foto's en/of opmerkingen doorsturen?dank je!Miet
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 21-5-2007 20:43:47

Evi
vele gasten kunnen niet komen
Hallo,Ik zou graag eens willen weten hoeveel gasten er ongeveer naar jullie trouwfeest komen. Wij hebben 180 mensen uitgenodigd, maar nu hebben er al 60 afgezegd.Ik zit hier echt wel wat van in de put en heb schrik dat ons trouwfeest helemaal niet m...
Andere Reacties: 12 21-5-2007 20:39:15

kristl
Wie trouwt nog op 21 juli
Hallo,Graag had ik geweten wie nog op 21 juli 2007 trouwt en hoever jullie al staan.Groetjes Kristl
Andere Reacties: 1 21-5-2007 20:18:39

marlies
huwelijksfeest
Alvast hartelijk bedankt voor alle reacties hoor!Ik had even nog een persoonlijke vraag...ik had eigenlijk graag eens geweten wat de gemiddelde prijs is van een huwelijksfeest, alles inbegrepen.Alvast bedanktGroetjes Marlies
Andere Reacties: 7 21-5-2007 20:00:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...