Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Maaike
bloemist
Kan iemand mij een bloemist aanraden in de omgeving van Aalter (mag gerust ook Tielt, Knesselare, Ursel, ...) zijn.Alvast bedankt!Maaike
Bruidsboeket Reacties: 4 21-5-2007 19:58:18

monica
traiteur,zaal
hallo iedereen. 1)We zijn nog op zoek naar een goede traiteur in de regio van Tessenderlo, Laakdal. Heeft er iemand suggesties?2)Wij zijn ook nog op zoek naar garcons in die regio 3)We willen met hoge tafels werken rond de dansvloer weet er iemand wa...
Andere Reacties: 3 21-5-2007 19:34:39

marlies
linea raffaelli
Ik heb onlangs enkele prachtige bruidsjurken gezien van linea raffaelli, iemand enig idee rond welke prijs een bruidsjurk valt?Alvast bedanktGroetjes Marlies
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 21-5-2007 19:29:30

Vân
@ Sarah - topic aankoop wijn
Hey Sarah,Je hebt gereageerd op een berichtje van Nathalie in verband met het aankopen van wijn. Je vermeld dat je bij de Delhaize werkt en je hebt het over de flessen wijn van 75 cl. Nu weet ik ook dat jullie kleine flesjes wijn verkopen en ik zou d...
Andere Reacties: 2 21-5-2007 19:10:28

kim
intredelied
Hallo, wij zijn nu volop bezig aan ons misboekje en zijn dus ook onze muziek aan het zoeken.We hebben ongeveer alles...behalve een geschikt intredelied..er komt een zangeres en een pianist...heeft er iemand een goed idee? Alvast bedankt!!!Groetjes,Ki...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 21-5-2007 18:02:04

saskia
bruidskledij stevens torhout
Hallo,Volgende maand begin in mijn zoektocht naar de ideale trouwjurk. Zijn er mensen die ervaringen hebben met bruidkledij stevens in torhout of met lasposa en Roeselare.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 21-5-2007 17:21:09

Krista
uitverkoop bruidhuis Jagré!!
Hoi,Voor de vrouwen die nog op zoek zijn naar een trouwjurk heb iets interessants gezien in Antwerpen.Toen ik langs de Turnhoutsebaan reed zag ik dat Bruidshuis Jagré gaat verhuizen en uitverkoop doet. Dacht dat het wel interessant zou zijn om t...
Andere Reacties: 4 21-5-2007 17:06:17

Els
corsage
Dag bruidjes, wie kan mij wat meer uitleggen over de corsages? Wie draagt er op die dag zo allemaal één? Draagt de bruidegom dat altijd en is deze voor iedereen dezelfde of heeft de bruidegom een andere?groetjesEls N
Bruidsboeket Reacties: 6 21-5-2007 17:05:19

Nathalie
aankoop wijn
Hallo,Wie kent er goede witte en rode wijnen? Wat betalen jullie gemiddeld per fles wijn?voor 250 man, zou ik dan toekomen met 150 flessen witte wijn en 50 flessen rode wijn?Groetjes,Nathalie
Andere Reacties: 7 21-5-2007 15:58:29

Stéphanie
Help priester vlaams brabant
hallo, wij trouwen in augustus 2008 en zijn op zoek naar een voorganger om een alternative viering in mekaar te steken. weten jullie iemand die dit doet in de regio van Brussel of Vlaams Brabant of Antwerpen?groetjesstephanie
Ceremonie Reacties: 2 21-5-2007 15:39:50

Ellen
tafelaanduiding
hallo,Mijn vriend en ik trouwen binnen 5.5 week en ik heb nog steeds geen originele manier gevonden om de tafels aan te duiden wie kan mij helpenellen ( 30/06/2007)
Andere Reacties: 3 21-5-2007 15:01:36

Lina
Budget ???
Oke ik probeer het nu eens zelf, want op de computer van Nathalie blijft haar naam verschijnen, ze heeft mij voorgedaan hoe ik hier een bericht kon posten, nu probeer ik het eens zelf:Dag bruidjes!Wij gaan ook stilaan starten met de trouwvoorbereidin...
Andere Reacties: 7 21-5-2007 14:28:48

Lina
Budget ???
Oke ik probeer het nu eens zelf, want op de computer van Nathalie blijft haar naam verschijnen, ze heeft mij voorgedaan hoe ik hier een bericht kon posten, nu probeer ik het eens zelf:Dag bruidjes!Wij gaan ook stilaan starten met de trouwvoorbereidin...
Andere Reacties: 3 21-5-2007 14:28:46

Nathalie
Budget ???
Dag bruidjes!Wij gaan ook stilaan starten met de trouwvoorbereidingen, maar we moeten alles zelf bekostigen dus we zouden graag eens een gemiddelde schatting hebben van het budget dat nodig zal zijn... Ik heb op het forum al veel gezien dat de helft ...
Andere Reacties: 6 21-5-2007 13:54:37

lien
videograaf kortrijk
Hoi hoi,Door al mijn omstandigheden met onze fotograaf, wil ik toch voor alle zekerheid op zoek gaan naar een nieuwe videograaf. Kent er iemand een goeie en betaalbare videograaf uit de buurt van kortrijk?Groetjes!Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsit...
Andere Reacties: 1 21-5-2007 13:51:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...