Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
keuze DJ van de zaal
Hey bruidjes,Heb eens naar alle info op het onderdeel muziek:DJ gekeken, veel DJ komen er reclame maken maar echt info vind ik er niet terug...Wij hebben aan de uitbaters van onze feestzaal (hof van nassau te Zottegem) gevraagd met welke DJ zij regel...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 17-5-2007 18:13:40

Liv
Geen té trage openingsdans
Wij zijn op zoek naar een openingsdans met mooie tekst, maar niet té SLOW.Een snelle slow eigenlijk. Heb een mooi liedje van Nickelback gehoord, maar de tekst is niet echt toepasselijk.Maar mag wel met wat 'beat' inzijn :)Heeft er iemand ideeen?...
Openingsdans Reacties: 10 17-5-2007 18:10:37

marjolein
originele offerande
Hallo,heeft er al iemand een originele offerande gedaan?Zo ja, wat dan juist?Marjolein
Ceremonie Reacties: 5 17-5-2007 17:35:59

marjolein
foto's streek Aalst - Affligem - Asse- Ninove
Hallo bruidjes,weten jullie een mooie locatie om onze foto's te nemen; Wij zouden graag een combinatie hebben van natuur en gebouw, kwestie van wat variatie in de achtergrond. We hebben niet zoveel tijd voor de foto's vandaar dat we geen tijd mogen ...
Locaties - Fotografie Reacties: 10 17-5-2007 17:33:51

K
Wie trouwt nog op 26 mei 2007?
Hallo,Na lang voorbereiden is het bijna zover.Zijn er nog mensen die op 26 mei trouwen?Wat moeten jullie zo nog allemaal regelen?Groetjes
Andere Reacties: 5 17-5-2007 17:26:01

K
digitale drukker regio Gent
Hallo, Wij zijn op zoek naar een drukker die digitaal kan drukken (bij voorkeur zilverkleurige druk op donkerbruin papier). Heeft er iemand tips? Alvast bedankt!!!
Uitnodigingen Reacties: 2 17-5-2007 17:21:39

Ans
Huwelijksverjaardag ouders
Wij trouwen op 07/07/2007. Mijn ouders zijn die dag 35 jaar getrouwd en we willen iets speciaals doen of geven aan hun op die dag.Heeft er iemand ideetjes? Groetjes, Ans
Andere Reacties: 3 17-5-2007 17:20:53

Ans
voorkant misboekje
Wij zijn volop bezig met ons misboekje. De teksten zijn klaar en de liedjes zijn gekozen. Nu nog een 'kaft' voor ons misboekje. Hebben jullie leuke ideetjes? Hoe doen jullie dat?Groetjes, Ans
Religie Reacties: 9 17-5-2007 17:08:57

Sylvia
Tafelnamen - liedjes
Hallo, Wij trouwen op 30/06 en denken erover om de gasten een kaartje te geven met een liedje. Bij de tafelafroeping zou dat liedje dan gespeeld worden en dan wordt er verwacht dat die mensen dan naar hun tafel gaan. Heeft er al iemand zo iets meegem...
Andere Reacties: 0 17-5-2007 17:02:09

monica
Hoi weet iemand een leuk zaaltje in de omgeving van Tessenderlo of Laakdal ??
We willen graag een walking dinner of barbecue geven in een tof zaaltje (eventueel met tuin of koer)in de omgeving van Tessenderlo of Laakdal. Kan iemand mij hier mee helpen? bedankt alvast voor de antwoorden het begint te dringen het is nog voor aug...
Locatie Reacties: 2 17-5-2007 16:24:03

Marisa
3e pasbeurt...
Hoi dames,Gisteren was ik langsgeweest bij La Sposa voor mijn tweede pasbeurt. Ik keek er al de hele dag naar uit! Als ik dan uiteindelijk mocht gaan bleek dat nog niet alles in orde was. Mijn jurk ging achteraan niet volledig toe, en de bustier was ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 17-5-2007 15:25:44

an
kleren bruidskindjes
Hallo,Kunnen jullie enkele winkels/kledingmerken aanraden waar ze mooie kinderkleren verkopen? Graag zou ik jongen en meisje in dezelfde stijl zien. Het probleem is dat ze allebei heel ver wonen, zowel van ons als van elkaar en ik dus niet mee kan g...
Kledij - Suite Reacties: 7 17-5-2007 14:48:10

vicky
intredelied
Hallo allemaal,Ons misboekje is zo goed als klaar voor druk, maar we weten totaal niet welk liedje we moeten nemen om binnen te gaan in de kerk.Iemand een idee ?Groetjes van Vicky
Religie Reacties: 6 17-5-2007 14:28:36

Ine
Bijzitter verkiezing vlak voor huwelijk !
Hallo allemaal,pfff... 'k heb weer pech. 'k ben aangewezen om op 10 juni bijzitter te zijn voor de verkiezingen in mijn stembureau. Mocht dit nu niet 20 dagen voor ons huwelijk zijn, zou ik het nog zien zitten. Het is eens een ervaring (zeggen ze). ...
Andere Reacties: 5 17-5-2007 14:11:35

Sophie
De Barrier - Houthalen
Hello mede-bruidjes,Heeft er iemand ervaring met deze feestzaal? GroetjesSophie
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 17-5-2007 14:02:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...