Nu Online
Momenteel zijn er 19 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Greet
kostprijs locatie
Hallo,Wij gaan volgend jaar trouwen. Nu zijn we aan het informeren naar verschillende locaties. We willen een 'speciale' locatie. (omgeving brugge - roeselare) Mijn vraag is nu hebben jullie concrete cijfers van wat die 'originele' locaties kosten. h...
Locatie Reacties: 6 14-5-2007 16:39:10

Ann
Dagindeling
Hallo allemaal, Wij zijn reeds begonnen aan onze planning voor de trouw. Maar hebben een probleem met het invullen van de uren. Hoe hebben jullie deze dag ingedeeld? Ik vind het moeilijk om een uur te plakken op alle onderdelen. Wij trouwen dezelfde ...
Andere Reacties: 10 14-5-2007 16:21:22

Ine
Speech
Hallo bruidjes,weet er iemand wat je allemaal zegt in de openingsspeech op het avondfeest? Mijn vriend en ik willen dit samen doen. We willen iedereen verwelkomen en het mag niet te lang duren. Heeft er iemand tips of voorbeelden? Alvast bedankt!Groe...
Andere Reacties: 1 14-5-2007 16:08:54

Els
tafelindeling
Hallo, zou iemand mij eens goed kunnen uitleggen hoe dat juist met zo'n tafelverdeling en onderwerpen. Ik weet misschien al enkele onderwerpen maar hoe moet je dit nu gaan toepassen. Hoe weten de mensen bij welk thema ze moeten gaan zitten of bij wel...
Voorbereiding Reacties: 1 14-5-2007 16:04:07

E
schoenen
Hey bruidjes,ik vrees dat ik nogal een moeilijke ben ivm schoenen. Overal waar ik ga kijken zijn het zo van die 'puntschoenen' en dat vind ik helemaal niet mooi. Ik heb echt volledig witte schoenen nodig (dus ook de hak moet wit zijn) en dan moet je ...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 14-5-2007 16:00:35

Véronique
Bedankjes genodigden
Hallo mede-bruidjes,We hebben vandaag net onze bedankjes ontvangen en ze zijn echt goed gelukt, we hebben pennen en post-its laten bedrukken met onze foto en huwelijksdatum.Voor onze avondgasten gaan we telkens een setje per persoon op de tafel legge...
Andere Reacties: 6 14-5-2007 16:00:34

K
Lingerie omgeving gent
Ga volgende week mijn trouwjurk de eerste keer passen, en moet dan schoenen en lingerie meenemen. Ben zaterdag eens gaan kijken voor lingerie in 4(!) verschillende winkels in Gent, en dat was super teleurstellend.Ik moet nl iets hebben zonder bandjes...
Andere Reacties: 3 14-5-2007 15:49:32

kristel
Naamkaartjes...
Hallo allemaal,wij zijn volop bezig aan de voorbereidingen voor ons huwelijk.We zitten echter een beetje zonder inspiratie wat betreft de naamkaartjes voor onze gasten (hebben ook geen thema v d tafels) heeft er iemand leuke ideen...?Bedankt
Ideeën Reacties: 4 14-5-2007 14:57:58

Sofie
Kan ik mijn beide broers als getuige nemen?
Dag allemaal, Ik zou graag mijn beide broers als getuigen bij ons wettelijk huwelijk vragen. Kan dit?
Andere Reacties: 4 14-5-2007 14:26:45

evelien
getuige verjaart op trouwdag... speciale verrassing
heywe zouden mijn getuige (die ook meter wordt van ons tweede kindje) die verjaart op onze trouwdag een speciaal geschenk of verrassing willen geven...iemand tips? of toffe ideeën???dikke knuffel,evelien29/06/07
Andere Reacties: 2 14-5-2007 13:22:40

demelza
eerste keer en de laatste keer
ik ga over een tijdje trouwen. maar ik vind dat er veel werk bij komt kijken. vooral opdat ik niet wil dat hij de jurk ziet. maar ik kan moeilijk geheimen bewaren voor hem. hoe kan ik dit het beste aanpakken.ik heb de jurk nog neit heb nog even tijd....
Andere Reacties: 2 14-5-2007 13:12:31

griet
tafelindeling
Hallo allemaal,We zijn nog op zoek naar een wijze om onze tafels in te delen.De gasten krijgen een kaartje met hun naam erop en de naam van hun tafel.We zoeken leuke orginele ideetjes om onze tafels in te delen in thema's.Groetjes
Andere Reacties: 8 14-5-2007 11:55:50

Pat
liedjes bij afgeven cadeau ouders
hallo,Nog 18 dagen te gaan en de zenuwen komen op mij af. Nog een paar voorbereidingen en we zijn er zeker. Onze dj komt volgende week bij ons om het ene en andere te bespreken.Nu ben ik wel nog op zoek naar geschikt liedje bij het afgeven van onze c...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 14-5-2007 11:41:08

Wendy
Groenlocatie omg gent_lochristi
Hallo,Wij zijn nog steeds op zoek naar een locatie om foto's in het groen te nemen. Onze voorkeur gaat uit naar het park van beervelde, maar nu we info gevraagd hebben blijkt dat je ong 200eur moet betalen om daar je foto's te laten nemen. Dit vinden...
Fotografie Reacties: 8 14-5-2007 10:50:08

Laetitia
DRINGEND Ceremoniemeester Vlaams- Brabant
Hello hello toekomstige bruidjes,Ik wou gewoon een checken of iemand ons een goeie ceremoniemeester in Vlaams-Brabant of Brussel kon aanraden. Wij kennen er namalijk een heele goeie in West-Vlaanderen (Amez) maar ik vrees een beetje voor de kilometer...
Ceremonie Reacties: 2 14-5-2007 10:40:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...