Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

evelien
originele tafelnamen
wij trouwen op 29 juni en zijn nog op zoek naar originele tafelnamen. Of thema's... dus alle tips zijn welkom...groetjes
Andere Reacties: 3 15-5-2007 22:09:49

isabelle
Trouwjurk gevonden - passen was echt leuk!
Hallo bruidjes allemaal,Gisteren ben ik samen met mijn mam bij bruidshuis Ellen in Oostburg geweest om s hun collectie te bekijken. En ik moet zeggen: het was fantastisch! Eerst werd me vanalles gevraagd over welke stijl ik leuk vond en wat ik helema...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 15-5-2007 21:36:56

carry
orgineel zinnetje
Hey allemaal,Heeft er iemand een orgineel zinnetje voor op de uitnodiging om geld te vragen op het feest op een beleefde manier?Groetjes Carry
Uitnodigingen Reacties: 14 15-5-2007 21:31:18

Annelies
DJ voor regio Limburg
Hoi bruidjesWe zijn nog op zoek naar een dj voor ons huwelijksfeest van mei volgend jaar.We willen natuurlijk dat alle genres eens aan bod komen want je zit met een publiekvan 20 tem 70 jaar en je wilt dat iedereen zich een beetje amuseert.Wij zelf z...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 15-5-2007 20:43:10

Annelies
ceremoniebus en ceremoniemeester regio Limburg
Hoi bruidjesWe trouwen op 24 mei 2008 en we zouden voor onze dag graag een ceremoniebus huren. Ik heb eens op internet gezocht, voor de regio Limburg vind ik volgende adressen:www.publibus.be (Meeuwen-Gruitrode)www.dezigeuner.be (Diepenbeek)Kennen ju...
Ceremonie Reacties: 7 15-5-2007 17:27:42

marjolijn
goedkope trouwschoenen
Hey, Weet iemand een plaats waar ze uitverkoop of promotie doen voor "bruids"schoenen regio West-vlaanderen. Ik wil eigenlijk niet zoveel uitgeven aan schoenen, daar je ze bijna niet ziet en daar ik dat maar eenmaal ga dragen. Of zijn er me...
Andere Reacties: 4 15-5-2007 17:19:57

Elke
Misboekje - dringend
Hallo,Ik ben volop bezig met ons misboekje. Nu is onze pastoor er voorstander van om een huwelijksmis te doen zonder communie. Hij vind dit mooier en ook omdat we niet elke week naar de mis gaan vind hij dit beter. Nu is men vraag; wat is de volgorde...
Religie Reacties: 8 15-5-2007 17:09:30

kristel
Mylene make up gezocht
hallo allemaal,Op 11 augustus gaan wij trouwen en ik ben eigenlijk op zoek naar een "verkoopster" van Mylene producten (regio Willebroek)Kan iemand mij hiermee helpen...?Alvast bedankt
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 15-5-2007 16:55:53

Inez Boexstaens
tafelthema?
Hey,Heeft er iemand leuke ideetjes voor een tafelthema? Iets origineel en praktisch?hebme er echt al suf over gedacht en het begint stillekesaan toch dichtbij te komen...Thnx, Inez
Andere Reacties: 1 15-5-2007 16:54:56

Annelies
Klassiek muziekstukje
Dag bruidjes!Mijn misboekje is zo goed als af, maar ik kom nog één liedje te kort voor tijdens het ondertekenen van het huwelijksregister. Kennen jullie een mooi klassiek stukje? Alvast bedankt!Annelies
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 15-5-2007 16:41:32

marjolijn
roken in de zaal
Hallo Ik heb een vraagje. Sinds de nieuwe rookwet mag er niet meer gerookt worden in zalen. Er zijn bij ons heel wat rokers aan de hoofdtafel, ik ben bang dat veel mensen tussen de maaltijden weg zullen lopen en we daar eenzaam achter zullen blijven....
Andere Reacties: 8 15-5-2007 16:20:00

Anneleen
locatie foto's omgeving Deerlijk
Hallo,Weet er iemand een mooie locatie om trouwfoto's te gaan maken in de omgeving van Deerlijk, zowel bij mooi weer als bij regen.
Fotografie Reacties: 2 15-5-2007 16:10:00

Els
gasten vragen die je zelf niet kent???
Hallo bruidjes,Wij betalen alle kosten van ons huwelijk zelf (reis, feest, kledij, uitnodigingen...).Zelf vinden we dat we dan het recht hebben om te beslissen wie naar de feest en receptie komt, wie enkel naar de receptie...Toch zijn er familieleden...
Uitnodigingen Reacties: 15 15-5-2007 15:51:44

bieke
morgen en vrijdag is het zover!!!
hey hey hey...aan alle bruidjes die mij al tegengekomen zijn en van wie ik adviesjes gekregen heb: mercikes... Aan alle bruidjes die nog moeten trouwen: nog veel plezier met het verdere plannen! Voor ons is het bijna zover. Morgen trouwen we voor de ...
Andere Reacties: 7 15-5-2007 15:32:07

Jessika
Tip: digitale druk
Beste bruidjes allemaal,Dankzij jullie tips i.v.m onze uitndoigingen met foto zijn wij er uit geraakt en gisteren naar de drukker gestapt. Na een hele uitleg en het tonen van voorbeeldjes over 'gewone' druk kwam ze op de proppen met digitale druk. Am...
Uitnodigingen Reacties: 2 15-5-2007 15:22:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...