Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

elke
gastenboek
Ik heb me al rot gezogd naar een toepasselijke zin, tekstje, gedichtje voor in ons gasten boek maar vind nikske terug. Weet iemand iets origineels of waar ik deze kan vinden. alvast bedankt zenuwachtige elke
Andere Reacties: 3 16-5-2007 16:26:45

ilse
cadeau's/geld opbergen
hallo,ik vroeg me af waar jullie je envoloppen laten met geld en kaartjes?Voorzie je een doos?en zo ja waar blijf je ermee tijdens het feest?alvast bedankt ilse
Andere Reacties: 8 16-5-2007 15:19:07

ulrika
zaal Rotschild Herk-de-Stad
Hallo allemaal,wij gaan volgend jaar in de zomer trouwen en zijn volop aan het zoeken naar een feestzaal. Heeft iemand al een trouwfeest gedaan in de rotschild in Herk-de-Stad en viel dat mee? Of ken je een andere leuke zaal in Limburg die vooral bet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-5-2007 14:44:10

Ann
dilemma
Ik heb/had een paar jaar een verhouding met een man die volgende zaterdag trouwt (Ik ben zelf ook samen met iemand anders). Ik heb definitief voor mezelf een eind aan die relatie gemaakt, ook al zie ik die persoon heel graag. Ik ging er eigenlijk emo...
Andere Reacties: 28 16-5-2007 14:29:50

Sandra
mini cooper cabrio pure white
Hallo, weet er iemand waar ik een mini cooper cabrio, kleur: pepper white kan vinden, waarmee we zelf mogen rijden? en schappelijk van prijs? We trouwen pas volgend jaar (5 juli 2008) dus we hebben nog eventjes tijd, maar we beginnen toch uit te kijk...
Ceremonie Reacties: 3 16-5-2007 14:08:27

Rob
Drive in show's aangeboden
100% Geslaagd feest voor weinig geld. Dj's, Artiesten, Clown's, en nog veel meer. MBM Drive in show zit vol met verassingen en Entertainment Vanaf 250 euro incl Btw voor heleavondLet op Reiskosten is niet in begrepenOok hebben wij veel leuke show's, ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 16-5-2007 12:54:11

Els
datum 22/09/07
Dag bruidjes,Ik vraag mij af of er nog mensen zijn die trouwen op 22/09/07? Ik zelf ben uit Limburg. Het is wel leuk om te weten en om te weten hoe ver jullie dan al staan. Els N
Andere Reacties: 13 16-5-2007 12:50:11

Lieve
Dit las ik in de krant
Peugeot belooft trouwers gratis cabrio op huwelijksdagWie binnenkort in het huwelijksbootsje stapt, kan in een cabrio naar het stadhuis rijden. En dat zonder dure ceremoniewgen te huren. Peugeot stelt de hele zomer gratis drie kleine 207-coupé-c...
Andere Reacties: 10 16-5-2007 12:50:10

Lies
Binnenlocatie fotoshoot regio Brugge - Kust
Hey medebruidjes,aangezien de regen momenteel met bakken uit de lucht valt, had ik graag een noodlocatie voorzien om de fotoshoot te doen. Normaal gezien zullen onze foto's genomen worden in de duinen van De Haan. Weet er iemand of je in die regio of...
Fotografie Reacties: 1 16-5-2007 12:49:00

Annemie
Intredelied
Hallo,Wat vinden jullie van I'm alive van Celine Dion als intredelied,niet zo zeer de tekst,maar wel het ritme van het liedje om de kerk binnen te gaan. Zouden nog kunnen veranderen,want we voor de gehele mis gebruiken we muziek van haar,wel rustiger...
Andere Reacties: 5 16-5-2007 12:09:53

LIEN
FEESTZAAL PARK RODENBACH IN Roeselare
Hallo,dank u wel voor jullie eerlijke reacties. Via jullie reacties heb ik eens de website van park Rodenbach in Roeselare leren kennen. Ze sprak me wel aan en ik heb eens gebeld om een afspraak te maken.Ik zou wel graag eens van jullie weten wie e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-5-2007 11:06:57

Yves
kaartjeshuis bijna 3 maand oud
NOT TOO ARTY's grafisch project: Kaartjeshuis is bijna 3 maand oud. Kaartjeshuis ontwerpt trouwuitnodigingen, menu's, bedankkaartjes, kortom: alles in jullie eigen stijl, op maat. Maar we zijn niks zonder nieuwe ideeën, laat ons daarom jullie id...
Uitnodigingen Reacties: 5 16-5-2007 10:35:59

Elke
dieëten/sporten/vermageren
Hey bruidjes,wat ik me eigenlijk afvroeg ... (zie titel ;-) )Zijn er hier nog bruidjes die graag tegen de grote dag (of eigenlijk tegen de laatste pasbeurt voor het trouwkleed) nog wat kilo's willen vermageren? Ik zou eigenlijk een kilo of drie/vier ...
Andere Reacties: 10 16-5-2007 9:23:28

Sarah
Marokaanse (Noord-Afrikaanse) live muziek
Wij zijn dringend op zoek naar enkele Marokaanse muzikanten om onze huwelijksviering in een Marokaanse berbertent op te luisteren. Tijdens de viering zouden een 4tal nummers gespeeld mogen worden, daarna is er nog een munt-thee-ceremonie, waarbij we ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 16-5-2007 9:12:42

kyra
slootjenshoeve
Hallo allemaal,Wij trouwen op 5 juli 2008. Heeft er iemand ervaring met SLootjenshoeve? Is deze zaal cateringvrij?Het liefst van al zouden wij een zaal vinden die cateringvrij is.Heeft er iemand suggesties? Lieft regio antwerpengroetjes Kyra
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 15-5-2007 23:16:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...