Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stéphanie
ceremonieboekjes en uitnodigingen
hey iedereen, ik trouw binnen 2 jaar en we zijn volop op zoek naar voorbeelden van ceremonieboekjes en naar voorbeelden van uitnodigingen. zouden jullie dit kunnen doorsturen naar stephydumont@hotmail.com aub? dank u wel
Ceremonie Reacties: 3 15-5-2007 8:16:46

Mieke
tekstje voor bedankingskaartje
Hallo,Weet er iemand van jullie nog een mooi tekstje vor op een bedankingskaartje ?Alvast bedankt !
Andere Reacties: 4 15-5-2007 8:01:57

Ann
bruidshuizen
Dag bruidjes!Weten jullie soms of er bepaalde bruidshuizen zijn die kortingen geven op bruidskledij in een bepaalde periode? Bijvoorbeeld op collectie van vorig jaar?Kun je gemakkelijk vrijblijvend naar een bruidshuis gaan of is dat meestal met licht...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 14-5-2007 20:43:14

Joke
Klassieke / instrumentale openingsdans
Hallo,Er zijn hier al heel wat voorstellen gedaan voor de openingsdans, maar dat zijn allemaal 'popnummers'. Wij houden meer van licht klassieke muziek (Sara Brightman, Il Divo, Enya, instrumentaal, ...) en hadden die lijn dan ook graag doorgetrokke...
Openingsdans Reacties: 4 14-5-2007 20:29:11

els
wie kan Deens?
hey, Is er hier iemand van jullie die mijn trouwkaart naar het Deens zou kunnen vertalen?Mijn neef woont in Kopenhagen en ik zou hem een vertaalde kaart willen opsturen.Groetjes, Els14/07/2007
Uitnodigingen Reacties: 2 14-5-2007 20:11:44

Wendy
trouwschoenen Lorena van Indira
Hallo allemaal,ik wou gewoon eens weten of er nog bruidjes zijn die de trouwschoen "lorena" van het merk "Indira" hebben of hebben gehad? Hadden jullie ook last van die elastieken die zich kruisen boven op de voet?groetjeswendy22...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 14-5-2007 19:42:23

kristel
Vervoer - SMART gezocht
Hallo allemaal,Wij zijn op zoek naar een zwart Smartje dat je ergens kan huren ( dit was onze eerste wagen als we elkaar leerden kennen) en nu dachten we dit te huren voor op de fotoshoot - iemand een idee, regio Antwerpen?Bedankt
Andere Reacties: 3 14-5-2007 19:35:32

saskia
boeket zelf maken
hey bruidjesiemand die zelf een bruidsboeket maakt???ik vind al die boeketten veel te duur voor wat het is soms, voor een simpel boeketje met zeven roosjes en een beetje groene blaadjes betaal je snel 100 euro...heb nu vandaag zelf es gefrutseld en e...
Bruidsboeket Reacties: 25 14-5-2007 19:09:28

Katrien
geen receptie, wat met tussentijd?
Dag meisjes,Wij trouwen om 14u00 voor de kerk en ons avondfeest begint om 19u30. Wij houden dus geen receptie. Van 15u30 tot 17u30 gaan mijn ventje en ik foto's trekken maar nu vraag ik me af wat ik de suite moet laten doen in tussentijd. 2 uur is be...
Andere Reacties: 5 14-5-2007 18:33:41

Veerle
Aan Véro (van Billy):
Hey Véronique!Ik las in één van de vorige topics dat jullie balpennen en post-its hebben laten bedrukken!Wij zijn ook van Antwerpen en ik vroeg me af waar jij dat hebt laten doen en wat de kostprijs daarvan is...Laat je iets weten?Groe...
Andere Reacties: 1 14-5-2007 18:07:00

carry
uitnodigingen
Hallo allemaal,Heeft er iemand orginele ideetjes voor de kleine uitnodigingskaartjes voor receptie en avondfeest.Bedankt,Groetjes Carry
Uitnodigingen Reacties: 2 14-5-2007 17:56:19

Karolien
bruidswinkel Mode Show in Geraardsbergen
Hei bruidjes,ik ben eens aan het rondkijken voor mijn trouwkleedje en ik vroeg me af of er al iemand ervaring heeft met de winkel Mode Show in Geraardsbergen. Wel uniek dat ze de volledige collectie hebben van Linea Raffaëlli in die van Brinkman...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 14-5-2007 17:29:28

Evi
zoektocht openingsdans
hallo medebruidjes,Wij geraken er maar niet uit welke openingsdans we gaan nemen.Ik vind "you're still the one" van Shania Twain heel mooi, maar mijn vriend ziet dat niet zitten. Iets dat hij dan weer mooi vindt, vind ik dan weer minder.Ku...
Openingsdans Reacties: 6 14-5-2007 17:22:35

lotje
drukwerk??
Hallo , zou mij iemand kunnen helpen ik zoek een bedrijf die balpennen bedrukt in west vlaanderen , regio kortrijk of ergens daar rond , alvast bedankt nog veel succes aan allemaal
Andere Reacties: 4 14-5-2007 17:18:42

Marijke
modehuis Magda
Hallo allemaal,Heeft iemand ervaring met 'modehuis Magda' in Kortenaken (Ransberg)?Ik zou daar graag eens willen gaan kijken maar weet niet of ze daar leuke dingen hebben, of ze daar vriendelijk zijn,...alvast bedanktmarijke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 14-5-2007 17:05:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...