Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Selma
dagindeling
Hallo allemaal!Hoe hebben jullie de dag ingedeeld? Ik vind het erg moeilijk om te bepalen of we overal genoeg tijd voor hebben. Wij wonen in Nederland. Uit de meeste vragen en antwoorden blijkt dat bijna iedereen uit Belgie komt. Ik geloof dat het da...
Voorbereiding Reacties: 2 10-5-2007 17:46:28

Christel
vriendien meebrengen
Hallo iedereenOnze uitnodigingen zijn al een tijdje weg.Nu had ik iedereen uitgenodigd met partner of echtgenoot.Maar nu vraagt een collega me hier (die uitgenodigd is voor het avondfeest) of ze met een vriendin mag komen omdat ze geen vriend heeftWo...
Andere Reacties: 11 10-5-2007 17:37:39

Elke
Danslessen...
Hey,Ik heb een vraagje, heeft er iemand een ideetje, waar ik ergens met mijn aanstaande danslessen kan volgen, voor onze openingsdans...Ik had ergens gelezen dat ze een speciale dans in mekaar knutselen, op het liedje dat je gekozen hebt, maar weet n...
Openingsdans Reacties: 10 10-5-2007 17:01:48

Alejandro
bruidsmaquillage aan huis
Help!!Ik ben dringend op zoek naar iemand in de omgeving van Antwerpen die voor bruidsmaquillage aan huis komt!Ik trouw op vrijdag 22juni2007 om 15:30uur.Ik woon in Brasschaat. Hopelijk vind ik nog iemand, want ben niet gewoon om make-up te dragen, d...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 10-5-2007 16:37:06

lien
Kwaad en ontgoocheld...
Hoi,Een paar dagen geleden heb ik hier een berichtje gepost in verband met onze foto's, die we niet konden uitvergroten. We zijn vandaag eindelijk bij onze fotograaf geraakt tijdens mijn middagpauze. t Was een heel verhaal, en t kwam er op neer dat z...
Andere Reacties: 11 10-5-2007 16:31:59

Valery
Wij hebben nog geen vervoer?
Hoi bruidjes,wij hebben nog geen vervoer.Eerst dachten we aan aparte wagens (we hebben een suite van 24 personen), maar we moeten na de mis van Kortrijk naar Oostende. En dat lijkt ons nogal ver om allemaal zo alleen te zitten.Een bus is een optie, ...
Andere Reacties: 2 10-5-2007 16:28:23

Lies
kleine en volwassen bruidsmeisjes met 1 outfit?
Hallo!Bij onze trouw zijn er 2 kleine nichtjes en 2 volwassen vriendinnen van mij bruidsmeisjes. Nu zijn we op zoek naar iemand die zelf kledij kan maken en dus 4 outfitjes die heel erg op elkaar lijken wil/kan maken of een winkel waar we zoiets kunn...
Andere Reacties: 0 10-5-2007 16:07:04

Bieke
Lingerie Bjem
Iemand een idee waar je de Bruidslingerie Bjem van het merk Poirier kan vinden in Oost-of West-vlaanderen? (het betreft satijnen lingerie met opschriftjes in Swarowski-steentjes met 'Just married', 'Honeymoon', ...Heel leuk! Ik heb op dit forum reeds...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 10-5-2007 15:36:53

Marisa
Thema tafels
Hoi allemaal,Wat voor leuke ideetjes hebben jullie als thema voor de tafels, zodat mensen herkennen waar zij plaats moeten nemen?Alle tips zijn welkom. Bedankt!Groetjes,Marisa7/7/7
Ideeën Reacties: 6 10-5-2007 15:32:49

lien
Vermelding hotel?
Hoi bruidjes,Onze feestzaal is gelegen naast een hotel (eigenlijk allemaal van hetzelfde). Nu leek het mij interessant om aan de mensen die van ver (Brussel) moeten komen, te laten weten dat ze eventueel een hotel kunnen boeken als ze dat wensen. Hoe...
Andere Reacties: 4 10-5-2007 15:14:27

Fieke
Uitnodigingen zijn de deur uit!
Hello,Gewoon even zeggen dat onze uitnodigingen sinds dinsdag de deur uit zijn en dat ik vandaag al de hele dag overstelpt ben met super positieve reacties! Ik ben ontzettend blij!!!Een vriendin van mij is grafisch ontwerpster en zij heeft de uitnodi...
Andere Reacties: 7 10-5-2007 14:09:47

vicky
filip mestdagh uit tielt
hey, wij hebben een optie genomen op filip mestdagh voor ons foto-album.Nu wou ik nog zijn site eens bekijken om een verdere afspraak te maken.Nu blijkt dat die website niet meer bestaat. Weet er iemand wat er aan de hand is?Zijn er nog mensen die me...
Fotografie Reacties: 8 10-5-2007 13:08:57

evelien
notaris
kan je ook na je huwelijk het een en het ander regelen bij de notaris? Mijn vriend heeft namelijk een huis gekocht (en door omstandigheden toen kon dit enkel op zijn naam) en we zouden graag in gemeenschap van goederen trouwen. Dus elk de helft. En w...
Juridisch Reacties: 14 10-5-2007 12:58:15

Sofie
Fotolocatie gezocht in omgeving van Diksmuide
Wij trouwen op 26 mei, heel erg binnenkort dus en hebben nog geen locatie gevonden voor onze foto's. Heeft iemand een schitterend idee (binnen en buiten...) Alvast een dikke merci!!xxx
Locaties - Fotografie Reacties: 2 10-5-2007 12:58:15

Valery
hoeveel kaartjes bij de uitnodiging?
hoi bruidjes,we zijn weeral een stapje verder in de voorbereiding en nu zijn we bezig met de uinodigingen.We hebben er eindelijk eentje gevonden waar we helemaal wild van zijn, maar nu komt de volgende vraag: hoeveel kaartjes zijn er nodig?ik heb een...
Uitnodigingen Reacties: 7 10-5-2007 11:55:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...