Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ine
Uitnodigingen versturen
Hallo bruidjes, Het is misschien een rare vraag, maar kleven jullie de enveloppen dicht om te versturen? Ik hoorde ergens dat je volgens de etiquette ze moet open laten, maar ik vrees dat die bijhorene kleine kaartjes er dan uitvallen. Wat doen julli...
Uitnodigingen Reacties: 5 8-5-2007 11:12:00

Mieke
Wat betalen de meeste ouders ?
Hallo,Mss een rare vraag maar wat betalen de meeste ouders ?Betalen de meeste elk de helft van het avondfeest of zijn er ouders die alles van het feest ( avondfeest, trouwringen, kledij, trouwreis, bloemen,.... ) betalen ?Groetjes
Andere Reacties: 15 8-5-2007 10:46:50

Lisa
Herenkostuum
Hei, Mijn vriend was in januari een kostuum gaan passen in La Sposa in Roeselare. Hij heeft een beetje te lang gewacht om te beslissen en blijkt nu dat ze het niet meer beschikbaar hebben... Het is een kostuum van het merk Archetipo. Zijn er onder ...
Andere Reacties: 2 8-5-2007 10:43:18

Mieke
Aan Mieke die trouwt met rent-a-priest
Hallo Mieke,Ik ben dus ook Mieke en trouw ook via rent - a - priest :-).Was even om te vragen waar jij trouwt en hoe jou ervaring is met hen.Wie hebben jullie voor de viering ?Johan of Gino ?Groetjes Mieke
Andere Reacties: 7 8-5-2007 10:19:23

Wendy
verslagje van onze trouwdag
Hallo lieve medebruidjes. Eerst en vooral allemaal heel hard bedankt voor jullie gelukwensen vrijdag, toen was het echt de dag voor onze grote dag. Inmiddels zijn we reeds 3 dagen gehuwd volgens de teller hier op het forum :-) We hebben zaterdag alle...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 8-5-2007 10:18:07

Nele
DRINGEND BEREN VOOR BRUIDSKINDJES
Hallo iedereen,Binnen een maand is het zover en ik heb nog steeds geen beren gevonden voor mijn twee bruidsjongens. Ik ben op zoek naar mooie, zachte, witte beren met een dikke buik. Waar zou ik dit kunnen vinden???Alle hulp is welkom.Groetjes en alv...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 8-5-2007 9:26:40

Marjan
Wie trouwt er nog op 2 juni 2007?
Dag bruidjes,Zijn er onder jullie nog koppels die trouwen op zaterdag 2 juni dit jaar? Welk moeten jullie nog in orde brengen? Zo kan ik eens nagaan of we toch niets vergeten zijn.GroetjesMarjan02/06/2007
Voorbereiding Reacties: 3 8-5-2007 9:16:08

Evi
personaliseren van bellenblazers
Hallo medebruidjes,Ik heb een tijdje geleden bellenblazers gekocht in een speelgoedwinkel.Ik zou er graag een ander etiket ronddoen met onze namen en huwelijksdatum.Maar ik ben niet zo handig met de computer.Kan er mij iemand raad geven hoe ik dit mo...
Voorbereiding Reacties: 5 8-5-2007 0:37:51

Shalini
dj Geert Van Wijckland
Hallo lieve bruidjes of bruidegommen. Ik heb een vraagje: wie van jullie heeft reeds iets gehoord over dj Geert Van Wijckland of heeft hier ervaring mee? Jullie zouden mij hiermee alvast een groot plezier doen. Ik weet dat er hier al veel te doen is ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 7-5-2007 23:00:36

Katrijn
manicure aan huis
Aangezien ik de dag voor mijn trouw nog moet werken, kan ik niet met mijn nagels naar het instituut. Ik zoek iemand die aan huis gelnagels doet en french manicure in de regio Tielt. Bedankt!!
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 7-5-2007 22:47:06

Veerle
DRINGEND KAPPER REGIO BRUGGE
Ik ben voor mijn beste vriendin waarvan ik getuige ben, dringend op zoek naar een goede kapper/kapster in de regio Brugge.Liefst iemand die aan huis komt en ook make-up doet. Tips over goede kappers zonder make-up en niet aan huis zijn ook welkom. Mi...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 7-5-2007 22:00:25

Elke
draaiboek gezicht
halloVoor ons is het bijna zover... nog 8 weken...Nu zou ik graag een overzichtelijk draaiboek willen zodat ik aales nog eens goed kan overlopen zodat ik zeker niets over het hoofd zie.Kan iemand mij hieraan helpen.Groetjes en alvast bedankt Een stre...
Voorbereiding Reacties: 2 7-5-2007 21:16:37

Elien
DJ gezocht die 'Stubru-minded' is
Ik ben op zoek naar een DJ voor op ons trouwfeest (maart 2008) die net als ons een beetje ‘Stubru-minded’ is. Iemand ideeën of goede ervaringen met een DJ die meer draait dan ambiance en techno? Een all-round DJ dus! Interessant om w...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 7-5-2007 20:42:46

Natalie
Bedanking ouders + bruidskindjes
Hallo bruidjes, wij zijn naarstig op zoek naar een gepast geschenk voor onze ouders als bedanking. Ook voor onze bruidskindjes zijn wij nog naar een cadeautje op zoek. Het gaat om 3 meisjes van 2, 11 en 15 jaar en een jongetje van 4. Wij willen hen g...
Andere Reacties: 2 7-5-2007 20:38:28

Cindy
hapjes voor dansavond
Hoi bruidjesHeeft er iemand een goed idee voor goedkope en makkelijke hapjes voor het dansavond? Misschien iets wat je de avond ervoor kan maken?liefs cindy
Ideeën Reacties: 2 7-5-2007 19:48:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...