Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

debbie
waar vind ik gelukspoppetjes?
hey bruidjes hier ben ik nog es :o)jullie kenne ze hoogst waarschijnlijk wel " de gelukspoppetjes" die kleine houten poppetjes met lintjes aan om overal aan te hangen. zou deze graag aan men bedankje hangen maar vind deze nergens. weten jul...
Andere Reacties: 7 7-5-2007 19:42:17

Mieke
Ervaringen met bruidskledij Steven - Torhout
Hallo bruidjes,Heeft er iemand ervaring met bruidskledij Steven in Torhout ?We zouden de kostuums voor de vaders huren.Dus graag jullie ervaring met deze winkel.Alvast bedanktGroetjes
Kledij - Suite Reacties: 7 7-5-2007 19:17:58

petra
feestzaal in Kempen/Antwerpen
Ik trouw eind dit jaar en nu wanhopig op zoek naar een originele feestzaal met lekker eten.Iemand positive/negatieve ervaringen met - Kolonie Merksplas- Kasteel van Brasschaat- Horta in Antwerpen- sint Martinus hoeve in Zoersel?Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 7-5-2007 18:38:46

Lara
huwelijk + doop tweeling
Hallo,Wij trouwen op 7-7-7 en zijn met al onze voorbereidingen wel ietsje laat doordat wij eind februari mama en papa geworden zijn van een flinke tweeling. Wij zouden de kindjes graag laten dopen in onze huwelijksmis. Heeft iemand voorbeeldmisboekje...
Ideeën Reacties: 0 7-5-2007 18:17:22

sarah
up tempo nr bij communie?
Hoi iedereen! Welk nummer nemen jullie voor tijdens de communie? Kan een up tempo nummertje?
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 7-5-2007 17:49:56

sarah
up tempo nr bij communie?
Hoi iedereen!Welk nummer nemen jullie voor tijdens de communie? Kan een up tempo nummertje? groetjes Sarah
Andere Reacties: 0 7-5-2007 17:46:34

Evi
wat doen jullie als het regent met de fotoreportage?
Hallo medebruidjes,Net als zovelen onder ons ben ik ongerust dat het zal gaan regenen op onze trouwdag, vooral dan voor de foto's. Voorzien jullie allemaal een binnenlocatie voor het nemen van jullie huwelijksfoto's? Of regelen jullie met jullie fo...
Andere Reacties: 5 7-5-2007 17:38:23

Marleen
Speech avondfeest
Hallo, Weet iemand wie er wanneer hoort te speechen op het avondfeest? GroetenMarleen 6.7.7
Andere Reacties: 3 7-5-2007 17:01:56

Franciska
Wat er geen taxi's of busje voorzien is voor suite
Hallo,Wij hebben geen vervoer voorzien voor de suite. Wij hebben enkel iemand die met ons (bruidskoppel) zal rijden. Zijn er nog bruidskoppels in mijn geval? Hoe doen jullie dat dan. Ik zou iedereen wel een beetje over een paar auto's verdelen, zodat...
Andere Reacties: 6 7-5-2007 15:48:57

stien
verzekering
Hello!Zijn er mensen die een verzekering hebben genomen voor hun huwelijk? Zo ja, waar hebben jullie dit gevonden. Ik heb één maatschappij gevonden met een huwelijksdagverzekering, maar is wel vrij duur, 450 euro.Thx!
Andere Reacties: 3 7-5-2007 14:29:27

Freya
Vriesdrogen regio Waasland
Hallo verliefd, verloofd, getrouwde mensen!Ik ben op zoek naar iemand om mijn boeket te laten vriesdrogen vanuit de omgeving Beveren. Heeft er iemand een goed adres?GroetjesFreya11.08.2007
Bruidsboeket Reacties: 1 7-5-2007 14:07:45

Mie
Schatting onkosten brouwer
Hoi iedereen,Ik zou heel graag van al de onkosten een schatting maken zodat we toch een beetje beter ons budget kunnen verdelen. Van de meeste zaken kan dit vrij correct, behalve van de onkosten van de drank, vind ik. Hebben jullie een idee wat dat z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-5-2007 13:56:18

Brenda
vriesdrogen van boeket
Hallo,Weet er iemand waar men kan gaan om je trouwboeket te vriesdrogen .Liefst in westvlaanderen en als het kan in de omgeving brugge of maldegem of knokke.Wij zijn namelijk van Damme.Groetjes brenda
Bruidsboeket Reacties: 6 7-5-2007 12:59:42

Kelly
Azzuro en Scarpelinni
Dag mede-bruidjes,Heeft iemand van jullie ervaring met de bruidswinkels Azzuro en Scarpelinni in Oostende? Azzuro is waarschijnlijk iets goedkoper dan Scarpelinni, volgens mijn eerste indruk... Graag had ik jullie mening geweten over deze winkels!Bed...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 7-5-2007 12:58:47

vanessa
thema zee
Hallo iedereen! Wij werken voor ons huwelijk in het thema van de zee. Nu zijn we nog op zoek naar teksten voor het misboekje, versjes en andere ideeën. Alles is welkom! Kunnen jullie ons helpen? Alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 5 7-5-2007 12:56:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...