Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kim
nummers voor zangeres begeleid door piano?
Hey,kunnen jullie me helpen met mijn zoektocht naar nummers voor in de kerk? Is een zangeres begeleid door een pianist dus moeten nummers zijn zonder al te veel muzikale achtergrond. Vind het zo moeilijk om me voor te stellen hoe een nummer gaat klin...
Muziek - Live Reacties: 4 6-5-2007 0:08:11

sofie
Prachtige bruidsjurk met veel pareltjes en kant te koop !
Ik verkoop mijn bruidsjurk met zeker wel 100de pareltjes en volledig met mooie kant afgewerkt !Het is echt een princessen kleed !Vanachter is er een grote witte strik en een heel lange sleep !Er is ook nog een hoepelrok bij zodat het kleed mooi rond ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 5-5-2007 23:13:48

Aurélie
bruidsparadijs Kapellen
Dag medebruidjes. Wij hadden op een huwelijksbeurs veelbelovende en mooie reclame gezien van het 'Bruidsparadijs' te Kapellen, en hadden er dan de rit vanuit Gent voorover om eens een kijkje te gaan nemen. Wel, we hadden ons beter ingehouden want het...
Andere Reacties: 8 5-5-2007 22:54:07

sylvie
bedankingsspeech ouders
Hallo medebruidjes,Ik vroeg me af wanneer het moment is aangebroken om de ouders te bedanken tijdens het avondfeest? Is dat voor het eten of juist voor de openingsdans? En wat geven jullie zoal aan jullie ouders?Alvast bedanktgroetjesSylvie16 juni 20...
Andere Reacties: 3 5-5-2007 22:10:59

Elke
Zelfophoudende kousen - Le Jagré Antwerpen
Hoi,Zoals velen onder jullie was ik op zoek naar huidkleurige zelfophoudende kousen met een champagnekleurig bandje. Via dit forum ben ik terecht gekomen bij Le Jagré. Eerst heb ik de winkel in de Carnotstraat bezocht. Niet alleen waren ze daar ...
Andere Reacties: 6 5-5-2007 21:52:18

fabienne
zaal versieren
hallo weet er iemand hoe wij ons zaal kunnen versieren,voor ons trouwfuif ,bedankt nog 63 dagen
Ideeën Reacties: 3 5-5-2007 21:49:21

nathalie
trouwjurk zarba
Hallo,heeft er hier iemand op het forum ervaring met de winkel zarba in st niklaas, ik zou er graag mijn trouwoutfit laten maken.Alvast bedanktGroetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 5-5-2007 20:16:47

eveline
feestzaal gezocht
Hallo allemaal,Wij gaan volgend jaar trouwen en zijn volop bezig met het zoeken van een feestzaal!Wij gaan er 3 bekijken, graag uw reacties hierop zowel positieve als negatieve!Domein Martinus (halle-zoersel), de smoutmolen (zoersel) en hortensiahoev...
Andere Reacties: 4 5-5-2007 17:38:30

Sofie
Ringdoosje - goed alternatief
Hallo,Wij zouden geen ringkussentje gebruiken maar 'hetgene dat net iets anders is'. heeft iemand een origineel idee om de ringen aan te brengen en in op te bergen?
Andere Reacties: 6 5-5-2007 17:05:02

Sandra
huwende onderwijzer(es)??
Zijn er nog mensen die in het onderwijs staan en huwen? Ikzelf sta in het lager onderwijs, vierde leerjaar. Nu, de ceremoniemeester zei dat we de lln in de huwelijksviering kunnen betrekken,doen jullie dit? Op welke manier dan? Nodigen jullie alle co...
Andere Reacties: 9 5-5-2007 14:15:50

Sofie
huwelijkskaars zelf bestellen?
Hallo,ik lees hier verschillende berichten over een huwelijkskaars bestellen. Ik dacht dat dit voorzien werd door de parochie. Is dit niet zo?(anders zal ik er dringend mijn werk moeten van maken!)
Andere Reacties: 3 5-5-2007 13:15:34

Sofie
huwelijkskaars zelf bestellen?
Hallo,ik lees hier verschillende berichten over een huwelijkskaars bestellen. Ik dacht dat dit voorzien werd door de parochie. Is dit niet zo?(anders zal ik er dringend mijn werk moeten van maken!)
Andere Reacties: 3 5-5-2007 13:15:31

Sofie
bedankingstekst - verdraagzaamheid huwelijksmis
Hallo,Tijdens de huwelijksmis zouden wij graag onze ouders willen bedanken voor al hetgene dat ze voor ons al gedaan hebben.Graag zou ik ook het ook nog eens willen hebben over verdraagzaamheid op onze moderne wereld.heeft er iemand een mooi tekstje?...
Ideeën Reacties: 1 5-5-2007 13:13:55

Sofie
Hallo,Tijdens de huwelijksmis zouden wij graag onze ouders willen bedanken voor al hetgene dat ze voor ons al gedaan hebben.Graag zou ik ook het ook nog eens willen hebben over verdraagzaamheid op onze moderne wereld.heeft er iemand een mooi tekstje?...
Ideeën Reacties: 1 5-5-2007 13:13:53

Sofie
Ideeën Reacties: 0 5-5-2007 13:13:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...