Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evi
wanneer starten met zonnebank?
Hallo,Wanneer begin je het best met naar de zonnebank te gaan?Ik trouw op 23 juni en heb een heel bleke en gevoelige huid. Wanneer zou ik best starten om op mijn trouwdag toch een mooi kleurtje te hebben?groetjes evi
Voorbereiding Reacties: 8 2-5-2007 21:26:25

Evi
binnenlocatie voor foto's in provincie Antwerpen of Vlaams-Brabant
Hallo medebruidjes,Ik ben nog steeds op zoek naar een geschikte binnenlokatie om bij eventueel slecht weer onze trouwfoto's te laten trekken. Weet er soms iemand een binnenlocatie ergens in de provincie Antwerpen of Vlaams-Brabant?Je zou er me heel ...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 2-5-2007 21:22:34

Annemie
Een probleem of niet??
Hallo,Wij huwen op 20 07 2007. Voor de wet en kerk. Ik ben volop alles aan het regelen en was heel druk bezig met ons misboekje. Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met onze priester. Ik had het gevoel,dat ik veel te laat een eerste gesprek aanvroeg....
Andere Reacties: 5 2-5-2007 21:13:10

Tim
Park van Beerlvelde
Hallo, wij trouwen volgend jaar in de maand juli en zijn opzoek naar een originlele feestzaal in de buurt van Gent. Heeft iemand ervaring met het Park van Beervelde?
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 2-5-2007 19:35:39

nicky
kapsel voor halflang tot kort haar
Hoi bruidjes. Heeft er iemand soms een idee voor een kort tot halflang kapsel.Ik dacht ook aan pareltjes om erin te doen, maar geen idee waar ik die kan halen. Tips meer dan welkom!
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 2-5-2007 18:52:27

Marie
Aan de bruidjes die al een trouwjurk kochten
Hoi allemaal,ik heb al eens gehoord dat ze in de winkel waar je je trouwjurk koopt vragen waar je trouwt en dat ze die jurk dan niet meer verkopen aan een andere bruid uit de buurt. Hebben jullie dit al meegemaakt? Groetjes!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 2-5-2007 18:47:14

Claudia
wie trouwt er nog op 22-06-07?
Hoi bruidjes, gewoon om eens te kletsen over jullie hoever al staan enz! Ik ben eens benieuwd of ik het andere koppel kan vinden dat op 22-06 in de Residentie trouwt?GroetjesClaudia22-06-2007
Andere Reacties: 6 2-5-2007 18:38:51

Maaike
fotolijst graveren
Hallo iedereenWeet iemand van jullie waar je fotolijsten (dus met een metalen rand of zo) kan laten graveren? Liefst ergens in Oost- of West-Vlaanderen of een internetadres.Alvast bedankt!Maaike
Andere Reacties: 4 2-5-2007 18:27:15

bieke
gewicht snoepzakjes
hallo, hebben jullie een idee hoeveel gram je in zo'n snoepzakje doet voor de kindjes aan de kerk? 100 of 200 of hoeveel? Ik wil gewoon ff een inschatting maken hoeveel kg we moeten kopen in totaal om niet met bergen overschot te zitten achteraf.Merc...
Andere Reacties: 2 2-5-2007 17:51:58

natascha
gedichtje communie
Hallo,Ik zoek een leuk gedichtje of versje om op een kaartje voor plechtige communicant te schrijven. Ze krijgt van ons centjes cadeau, met een leuk kaartje erbij. Iemand inspiratie ?Merciekes,Natascha
Andere Reacties: 0 2-5-2007 17:47:45

Stephanie
Verslag van onze mooiste dag op 21/04/2007
Hallo medebruidjes, hieronder vinden jullie een verslagje van hoe onze mooiste dat eruit zag! We hebben er echt met volle teugen van genoten, jammer dat het zo snel voorbij gaat, maar het is een prachtige dag, als ik eraan terug denk, krijg ik er nog...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 2-5-2007 16:40:53

Jennifer
Tekst cadeautip in het Frans
Hallo medebruidjes,Ik heb al verschillende ideetjes gevonden voor een tekstje voor een cadeautip op de uitnodigingen in het Nederlands. Maar wij zoeken er nog eentje in het Frans (en wie weet heeft er iemand wel eentje in het Spaans ook??) Iemand leu...
Uitnodigingen Reacties: 2 2-5-2007 16:16:51

kristel
mooie teksten: gemis papa en oproep van de getuigen
Hallo allemaal, Ik ben bezig aan mijn misboekje en ben nog op zoek naar mooie teksten. Mijn papa is namelijk 5 jaar geleden gestorven en ik zou een mooie tekst willen opdragen aan hem. Ik was zijn prinsesje....Zo zoek ik ook nog een mooie tekst om mi...
Andere Reacties: 2 2-5-2007 15:58:41

Sandra
Kaart zelf maken
Dag medebruidjes, ik heb zo eens zitten rondsurfen op het net om ideetjes op te doen rond uitnodigingen. Ik ben terechtgekomen bij een piramidekaart. Ik vind deze zeer mooi...nu zou ik deze zelf willen maken, maar hoe begin ik hieraan? Toevallig iema...
Uitnodigingen Reacties: 7 2-5-2007 15:53:22

Anouk
Prachtig huwelijksfeest ! 21/04/2007
Hallo Bruidjes,Na maanden ernaar uit gekeken te hebben, en dit forum bijna fanatiek geraadpleegd te hebben, is mijn trouwdag gepasseerd op 21/04/2007. Om jullie allemaal een hart onder riem te steken met jullie voorbereidingen: Ik hoop dat jullie all...
Andere Reacties: 3 2-5-2007 15:49:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...