Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Klaartje
Misboekje afdrukken
Hey iedereen,ik weet dat dit al enkele keren in het forum is besproken geweest, maar ik heb enorm veel problemen om mijn misboekje af te printen. Ik heb alles opgemaakt in Word, in A4-formaat. Alles komt uit, maar als ik iets verander, moet ik alles ...
Andere Reacties: 1 28-4-2007 13:56:30

Caroline
@ Nathalie Meirezonne (bis!)
Dag Nathalie,Ondanks je verontschuldigingen over je voortdurende reclameboodschappen en je belofte ermee te stoppen (zie topic gestart door Sissi op 25/04), ga je er gewoon mee door.Vakmensen die niet van hun woord zijn, lijken mij erg onbetrouwbaar....
Andere Reacties: 5 28-4-2007 10:16:43

Evi
vraagjes over de zonnebank
Hey medebruidjes,Ik ben gisteren voor de eerste keer in mijn leven onder de zonnebank geweest. Ik trouw op 23 juni en ben zo bleek dat ik echt wel een beetje kleur wil hebben want anders is dat absoluut niet mooi met mijn witte kleed. Ik ben gewoon...
Andere Reacties: 3 27-4-2007 22:37:37

evelien
collega's vragen naar avondfeest
wij geven geen aparte receptie, wel een avondfeest met onze gasten (zo'n 50 tal) nu is mijn man van werk veranderd en blijkbaar is het daar de gewoonte dat je de collega's vraagt naar het feest. (zo'n 13 man + de echtgenoten)We weten niet echt wat we...
Andere Reacties: 12 27-4-2007 21:08:07

Lynn
Hapjes tijdens dansfeest (Slootjenshoeve)
Hallo,Ons trouwfeest volgend jaar gaat waarschijnlijk door in de Slootjenshoeve in Berlaar. De zaal en locatie is prachtig en volledig wat we willen. Ons concept is een avondreceptie met aansluitend dansfeest (wij zijn geen tafelzitters) met hapjes (...
Locaties - Viering Reacties: 5 27-4-2007 20:10:18

Geert
PROFESSIONEEL MUZIEKCOMBO VOOR UW HUWELIJK
BESTE BRUIDSPAREN,Bent u nog op zoek naar het geschikte muziekcombo om uw huwelijksmis op te vrolijken of uw avondfeest? Zoek dan niet verder!!!Het muziekcombo "the porters" heeft alles in huis om uw trouwdag onvergetelijk te maken!!!Deze g...
Muziek - Live Reacties: 0 27-4-2007 17:52:40

Kathy
wanneer boeket bestellen
HalloHoe lang van te voren moet je een bruidsboeket gaan bestellen bij de bloemist?
Bruidsboeket Reacties: 2 27-4-2007 16:39:16

Christel
geen bloemen wel presentje
Hallo iedereenwij hadden als cadeautip laten drukken op een klein kaartje:een huwelijkslijst vol met geschenken kunnen we voor u niet bedenkenbloemen zouden niet misstaan, maar verwelken terwijl we op reis gaanwilt u ons toch opfleuren, schenk ons da...
Andere Reacties: 5 27-4-2007 15:07:35

Ann
Krishna
HalloEnkele weken geleden heb ik ergens een berichtje gelezen over een Krishna ceremonie. Een vriendin trouwt begin volgend jaar en wil alvast wat ideeën opdoen. Ik heb beloofd haar hiermee te helpen. Zij en haar vriend zijn vorig jaar op reis g...
Ceremonie Reacties: 2 27-4-2007 14:16:24

nele
zaal zonder drank & traiteur
Dag iedereen,Wij hebben een zaal zonder traiteur en drank.Onze neef is traiteur en hij maakt het eten klaar.Daarentegen moeten we drank gaan voorzien.Hebben jullie een idee hoeveel drank je moet voorzien?De receptie is enkel schuimwijn en fruitsap.Ac...
Andere Reacties: 3 27-4-2007 13:17:51

LIEN
afstand en keuze feestzaal!
Hallo,hier ben ik nog eens. Wij hebben een zaal gevonden die ons aansprak maar we hebben een beetje een probleem met de afstand. De zaal 'hof ter mude' is ongeveer een 45-tal minuten van onze woonplaats. Zou dat bij jullie een rol spelen bij de ke...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 27-4-2007 13:01:22

Katrien
meer dan 'ja' alleen
Hallo,Wij trouwen enkel voor de wet en willen er wel iets meer van maken dan alleen het ja-woord.Ik ben nog op zoek naar mooie teksten en liedjes. En vooral hoe je het verloop van de 'plechtigheid' in elkaar steekt?Wil er iemand zijn ervaring hiermee...
Ceremonie Reacties: 6 27-4-2007 12:59:25

Annelies
ervaringen feestzaal
Hallo, iemand ervaring met volgende feestzalen (eten / sfeer / prijs-kwaliteit)- Maekelhoeve in Veerle- De Vlaschaard in Hulshout- Beekhoeve in Neerlanden (Bart Claes)- Hof van Beatrijs in Lier- salons georges in LeuvenWe zoeken eerst een feestzaal e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 27-4-2007 12:55:35

greet
eindelijk
Hallo iedereen!Eindelijk hebben mijn vriend en ik besloten om in het huwelijksbootje te stapen.hij was er eerst niet zo voor te vinden omdat hij nl al een mislukt huwelijk achter de rug heeft.Wij trouwen enkel voor de wet.Heeft er iemand soms een paa...
Ceremonie Reacties: 6 27-4-2007 12:36:11

Nathalie
Schatting drankkosten op avondfeest
Hallo,Kan iemand mij helpen een ruwe schatting te maken over de kosten van de drank op een avondfeest?Als we schatten op 250 personen, vanaf 20u savonds... is het dan te veel of te weinig als ik schat dat ze voor 10 euro per persoon gemiddeld drinken...
Andere Reacties: 6 27-4-2007 12:06:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...