Nu Online
Momenteel zijn er 6 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Steven
Fotoalbum laat op zich wachten - +7 maand
Hallo allemaal,Op 9 september zijn wij gelukkig getrouwd. Alles is prima verlopen, en niets deed ons vermoeden dat de kopszorgen mbt. onze mooiste dag voor achteraf waren.We zijn nu zeven maand verder, en ... nog steeds hebben we geen fotoalbum! Het ...
Fotografie Reacties: 8 24-4-2007 23:01:45

Lisa
Bruidsjurk - ben ik al te laat???
Hallo iedereen,Ik begin me wat ongerust te maken... Ik trouw in oktober (2007) en heb nog steeds mijn jurk niet gekozen! Ik vind niet echt mijn gedacht en vraag me af of ik misschien al te laat ben en er al veel weg is uit de winkels?? Kunnen jullie ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 24-4-2007 21:48:51

lies
Intrumentaal liedjes
Hallo,Wij zijn nog op zoek naar instrumentale liedjes voor in de mis. Voor bv als de mensen nr de offerande of communie gaan. Of tijdens de intrede van de broers en zussen.Hebben jullie toffe ideetjes?Grtz,Lies5/5/07
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 24-4-2007 21:45:54

Katrien
goede kapper regio beringen en omstreken???
Hallo!Ik heb niet echt een vaste kapper (ga meestal bij Kreatos) en ben dus nu op zoek naar een goede kapper in de omgeving van Beringen (mag ook wat verder zijn). Suggesties zijn altijd welkom!Groetjes,Katrien
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 24-4-2007 21:29:03

Bie
Ballonversiering regio kortrijk
Hoi allemaal,Als versiering in de kerk zouden wij o.a. twee "ballonbomen" willen zetten aan het begin van het gangpad. Die balonnen zouden we dan na de mis graag samen met de familie tegelijk loslaten. Weet er iemand in de regio Kortrijk ee...
Voorbereiding Reacties: 6 24-4-2007 21:25:16

marjan
ervaring met Pierre Locin
hey bruidjes,zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester uit het Antwerpse. zijn er die ervaring hebben met Pierre Locin? graag jullie reactiesalvast bedanktgroetjesMarjan04/08/07
Andere Reacties: 1 24-4-2007 20:53:23

bianca
kledij
hallo iedereen. wij trouwen volgend jaar maar wegens krap budget en familie ruzies gaan wij enkel voor wet met kleine receptie. s'avonds gaan we naar cafe en trakteren op familie en vrienden. nu weet ik niet goed wat ik zou aandoen die dag. een trouw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 24-4-2007 20:13:56

Mieke
bedankjes
Hey,Nu denk ik toch dat de mensen volledig aan het doordraaien zijn. Als wij naar een feest gaan krijgen we 1 bedankje per koppel, nu zegt men mij dat het 1 bedankje is per persoon. Dan kost ons dat wel een klein fortuin. Dit klopt toch niet???Lieve ...
Voorbereiding Reacties: 13 24-4-2007 19:29:00

wendy
Misboekje
Hallo,drie weken geleden hebben wij ons misboekje naar onze pastoor doorgemaild. Op die manier kon Hij het nalezen en eventuele veranderingen op aanbrengen. Maar tot vandaag hebben wij nog altijd niks terug ontvangen van de pastoor. Nu vroeg ik mij a...
Religie Reacties: 10 24-4-2007 19:25:58

Kim
Fotolocaties omgeving Berlaar
Hoi bruidjes,Wie weet er in de buurt van Berlaar mooie fotolocaties voor het nemen van onze huwelijksfoto's?GroetjesKim27/07/07
Locaties - Fotografie Reacties: 3 24-4-2007 19:09:05

Veroniek
@ Patricia - site
Hoi PatriciaWij hebben idd een site:http://wwwij.trouwen.comHet is wel een tijdje geleden dat ik de site up to date gehouden heb... Vroeger stond er een pagina op wat ik wanneer allemaal gedaan heb, maar plots was het weg! De volledige pagina verdwen...
Andere Reacties: 0 24-4-2007 18:56:04

Katleen
trouwkaartjes
helaba bruidjes,nog 108 dagen en het is zover, dus beginnen we aan de uitnodigingen, we hebben een kaartje naar onze keuze gevonden maar er kan niet veel tekst op, dus weten jullie leuke tekstjes?Help mij, help mij, uit de nood....Katleen10/08/07
Uitnodigingen Reacties: 7 24-4-2007 18:47:37

Nathalie
ceremoniemeester
hey, waarvoor gebruiken jullie een ceremoniemeester?merciekes
Ceremonie Reacties: 4 24-4-2007 17:22:39

mieke
symboliek
dag medebruidjes,we zijn volop onze (alternatieve) viering in elkaar aan het steken en zijn nog op zoek naar een symbolische handeling waarin we de aanwezigen kunnen betrekken. We hadden al gedacht om iedereen een wens voor ons te laten opschrijven o...
Ceremonie Reacties: 3 24-4-2007 16:58:58

anouk
vertaling liedje
Hallo medebruidjes, heeft er misschien iemand een vertaling van het liedje 'Alegria' van Cirque de soleil? Vind dit een prachtig lied, maar zou toch eerst de tekst willen kennen voor ik m in mijn viering gooi :)Jullie zouden mij hier heel erg mee hel...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 24-4-2007 15:29:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...