Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Debby
openingsdans en dans met vaders en moeders
Hey allemaal,Onze openingsdans hebben we al gekozen en nu ben ik nog aan het twijfelen over het liedje dat ik met mijn papa wil dansen. Ik heb het perfecte liedje al gevonden, tekst is heel mooi en spreekt boekdelen (butterfly kisses van Bob Carlisl...
Openingsdans Reacties: 5 26-4-2007 12:53:56

Ilse
kasteel D'Aertrycke in Torhout
Hoi,Zijn er hier misschien nog mensen die in het Kasteel D'Aertrycke in Torhout getrouwd zijn/gaan trouwen? Zo ja, hoe vonden jullie het daar? Groetjes,Ilse
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 26-4-2007 12:26:44

Kim
aan Sheron
Dag Sheron, alvast bedankt voor de info ivm skireis!!Ik ben twee jaar geleden een maand naar Argentinië geweest. Als je meer info wilt, mag je mij gerust mailen op kim_dc@hotmail.com.xxxKim
Andere Reacties: 1 26-4-2007 12:26:06

Ilse
papieren
Hoi allemaal,op deze site staat dat je moet zien dat je overal papieren van hebt. Onze zaal heeft ons nu een offerte gestuurd, en we moeten die handgetekend terugsturen, maar we hebben er dus zelf geen origineel exemplaar van. En van de kerk (die is ...
Andere Reacties: 6 26-4-2007 12:24:02

Joke
DJ Koen - Hof van Welde
Hey allemaal, heeft er iemand van jullie toevallig ervaring met DJ Koen.We hebben ons huwelijksfeest in Hof van welde, en dat is de DJ waarmee ze werken.Joke
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 26-4-2007 11:21:53

ann
feestzaal Familia te Putte
hallo iedereen,heeft iemand ervaring met feestzaal Familia in Putte? De zaal en prijzen spreken ons erg aan maar men wil ons nog niet opschrijven omdat ze het te vroeg vinden?!?!. Wij trouwen 6 sept 2008. groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 26-4-2007 9:33:45

Veerle
fotolocatie omgeving tienen-hoegaarden
dag bruidjes, ben nog steeds op zoek naar een geschikte mooie locatie voor onze foto's. dacht eerst aan veld voor onze auto. maar wil nog iets anders. maar vind niet direct iets in de buurt. iemand een idee wat er nog zoal is in de omgeving hoegaarde...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 26-4-2007 9:23:50

Veerle
Ik wou dat 't al voorbij was!!
Hey allemaal!Ik weet dat ik de zoveelste ben die hier komt zagen over schoonouders, maar 'k heb 't gevoel dat 'k alleen hier écht begrepen word en 't moet er toch efkes uit!!Al het gemoei, het geregel achter onze rug, de dreigzinnetjes "Wij...
Andere Reacties: 8 25-4-2007 23:04:44

Isabel
wanhopig op zoek naar kostuum
Hallo,mijn verloofde is al een ganse poos op zoek naar een trouwkostuum samen met mijn mama. Hij wil er graag één huren of één kopen maar dan niet te duur aangezien hij er bijna nooit één draagt. Nu is hij al naar versch...
Kledij - Bruidegom Reacties: 10 25-4-2007 20:15:03

Ine
MaryLise Tulip
Hallo, zijn er nog mensen die de jurk tulip van marylise hebben?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 25-4-2007 20:11:33

Kim
huwelijks-skireis
Hey, Isser al iemand als huwelijksreis gaan skiëen? Wij zijn alletwee dol op skieën. Aangezien we trouwen op 16/02/2008 en zowiezo gaan skieën in de winter, wouden we hier onze huwelijksreis van maken.Alleen vind ik hier geen informati...
Andere Reacties: 9 25-4-2007 16:44:45

Stephanie
zaal annuleren
Hallo! Heeft er iemand ervaring of advies ivm het annuleren van de feestzaal? Mijn vriend en ik zijn er onlangs teruggeweest om het menu e.d. af te spreken en om alles op poten te zetten maar ze stralen niet veel vertrouwen uit en maken de ene fout ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 25-4-2007 16:12:14

bieke
air brush tanning
Hallo!Ik had graag geweten of er iemand van jullie al ervaring heeft met air brush tanning. Ik heb namelijk gehoord dat de kans bestaat dat het bruin zou afgaan op je kledij. Ik zou dit natuurlijk liever op voorhand weten, dan dat ik met bruine boord...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 25-4-2007 15:10:56

bieke
mijn vrijgezellendagje komt eraan!
hey meiden, binnen 23 dagen trouwen wij! en zaterdag is het vrijgezellen. Het weer gaan we normaal al mee hebben... Ik begin al wel benieuwd te worden, want onze vrienden hebben het fantastische idee gehad om elke dag een envelopje in de bus te steke...
Andere Reacties: 4 25-4-2007 13:58:20

Dolores
eieren naar arme klaren
Dag iedereen,volgende week vrijdag is het zover, onze trouwdag. Wij hopen natuurlijk op mooi weer, maar een extra duwtje in de rug van de weergoden kan nooit kwaad. Ik hoor vele mensen me de raad geven: "breng wat eieren naar de arme klaren"...
Andere Reacties: 17 25-4-2007 13:55:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...