Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nathalie
betaalbare trouw/suitekledij
Hey!Ik ben op zoek naar betaalbare trouw en of suitekledij,zo ongeveer rond 200 euro,kent er iemand een winkel waar dit te vinden is?Liefst in oost vlaanderen.Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 30-4-2007 14:28:04

evelien
claire de femmes - aan anne
hey,is het mogelijk om de website eventjes te posten? Ik heb er namelijk naar gezocht en nog niets gevonden. Groetjes,evelien
Andere Reacties: 5 30-4-2007 13:29:21

Tina
ceremoniemeester?
Hallo allemaal,ik vroeg mij af wie van jullie van plan is een ceremoniemeester in te huren? Heb je die echt nodig of kan je daarzonder? Wij hebben wel een nonkel in de familie die enkele van die dingen kan overnemen(zoals de duifjes brengen en missc...
Ceremonie Reacties: 14 30-4-2007 10:44:53

Katrien
Tafta en voile voor trouwkleed te koop!
Hallo, ik heb mooie tafta stof (ecru) met supermooie voile die erbij past te koop. Ik heb de stof niet meer nodig omdat ik mijn droomkleed uiteindelijk aan -60% gekocht heb! Ik heb de stoffen gekocht bij stoffen Lorré in Wetteren.Ik heb 79 euro/...
Andere Reacties: 1 30-4-2007 9:59:33

Annelies
Vervoer naar Kerk
Hallo,Op 25 augustus trouwen wij en alles is echt bijna geregeld. Wij trouwen in Brugge en hebben geen ceremoniemeester (mijn neef en schoonbroer nemen die taak op zich). Nu vroeg ik me af of er iemand ideetjes heeft in verband met hoe ik de mensen d...
Voorbereiding Reacties: 3 30-4-2007 9:28:41

monia
splinternieuw ongedragen trouwkleedje te koop
ik heb een mooi trouwkleed te koop 3 weken geleden gekocht maar verliefd geworden op een ander kleedje ( te snel geweest)bustier + rok je kan er nog alles meedoen maat 36/38/40 kan er in en is nog in originele lengte (dus superlang) vraagprijs 500...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 30-4-2007 1:01:49

evelien
mieke - mia monta zwangerschapstrouwkleed
hey je had gereageerd op mijn vraag en kwou je eventjes iets vragen.Hadden ze een ruime keuze zwangerschapskledij?Waren ze er vriendelijk? En was alles is die prijsklasse (of hadden ze nog goedkopere of duurdere dingen)?SOrry voor mijn vele vragen,gr...
Andere Reacties: 1 29-4-2007 21:46:43

annemie
contact ouders - schoonouders
Heyhebben jouw ouders en toekomstige schoonouders contact met elkaar? Mijn ouders dringen aan op een gezamelijk etentje omdat ze vinden dat het zo hoort, maar wij staan daar niet voor te springen, het lijkt zo geforceerd. Ze hebben elkaar al wel enke...
Voorbereiding Reacties: 16 29-4-2007 20:42:17

Mieke
Bericht aan sissi
Hallo Sissi,Ik had een klein vraagje voor jou... trouw jij op 26 mei in Denderwindeke??groetjes Mieke
Andere Reacties: 6 29-4-2007 19:59:32

evelien
hoeveel kost jullie trouwjurk ongeveer?
Het is misschien een rare vraag. Maar tis om ongeveer een ideetje te hebben op hoeveel we moeten rekenen. Groetjes,Evelien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 31 29-4-2007 19:43:51

An
Binnenlocatie voor foto's, Lede
Hey,Wij trouwen 26 mei in Lede. Natuurlijk kan het op die dag regenen en daarom zijn we op zoek naar een goede binnenlocaie. Mag een vervallen kasteel of fabriek zijn... Als het maar bruikbaar is. Onze kerk is wel maar gedaan om 15u en om 18u begint ...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 29-4-2007 18:06:01

K
Leuke openingsdans
Hallo,Wij trouwen eind mei. Mijn vriend en ik zijn beide geen dansers. Toch hadden wij graag onze gasten verrast door een originele openingsdans te brengen. Wij zouden het ook fijn vinden om tesamen met de suite, een dansje in te oefenen dat we dan t...
Andere Reacties: 2 29-4-2007 17:02:27

evelien
trouwjurk laten maken??? waar??
weet er iemand waar je dit allemaal kunt laten doen? en of de prijs hiervan een beetje meevalt?We zitten namelijk met een beperkt budget en op onze trouwdag ben ik ook 35 weken zwanger dus...Het lijkt ons makkelijker om een kleed te laten naaien en z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 29-4-2007 15:27:51

LIEN
Grote schuur in De Haan
Hallo,kent er iemand '(De) Grote Schuur' in De Haan?Ik heb ze leren kennen via Internet(www.degroteschuur.be) en op het eerste ogenblik sprak ze me enorm aan. Wat zijn jullie bevindingen of opmerkingen en is het eten er lekker?Alle reacties zijn mee...
Andere Reacties: 3 29-4-2007 15:10:32

Karolien
Trouwjurk
Hei bruidjes! Ik trouw pas in augustus 2008 maar ben nu wel al aan het rondkijken naar trouwkleedjes. Ik heb gisteren een bruid gezien met een prachtige jurk van Rembo! Hebben jullie enig idee welke prijscategorie dit is? Waarschijnlijk iets zoals Li...
Andere Reacties: 9 29-4-2007 15:02:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...