Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

evelien
waar huwelijksnacht doorbrengen
heyheeft er iemand een tip ivm een b&b of een hotel in west-vlaanderen om onze huwelijksnacht door te brengen? (wij trouwen in lichtervelde)We gaan namelijk niet op huwelijksreis doordat ik dan 35 weken zwanger ben en ik zou mijn man toch willen ...
Andere Reacties: 4 25-4-2007 13:14:25

Valery
heeft iemand ervaring met de meisjes van Make Over
Goedemiddag bruidjes,ik heb een vraagje, ik zocht nog een visagiste, en liefst ook een die 's namiddags voor de fotoshoot nog es een retouche doet.Via via kreeg ik de website www.make-over.be door. Het ziet er allemaal wel ok uit, maar heeft iemand ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 25-4-2007 13:00:24

sabrina
liedje binnenkomst feestzaal
Hey,Op welk liedje komen jullie de feestzaal binnen?Groetjes,Sabrina777
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 25-4-2007 12:29:56

lotje
kinderen?
hallo, eerst en vooral aan iedereen een dikke proficiat!!ik heb een vraag onze familie maakt al ruzie mijn vraag nodigen jullie kinderen uit op jullie avondfeest ook al zijn er meer dan 30 kinderen onder de 10 jaar met vriendelijke groeten lotje
Uitnodigingen Reacties: 16 25-4-2007 12:27:51

sabrina
fotolocatie vl brabant
Hoi,Kan er ons iemand helpen aan leuke fotolocaties in Vlaams brabant (liefst regio Kortenberg - Zaventem - Tervuren of Leuven)We zoeken binnen en buitenlocatiesThanks,Sabrina777
Fotografie Reacties: 1 25-4-2007 12:21:58

Mieke
tekst voor wetsviering
elabaik ben op zoek naar een tekst om voor te lezen in de wetsviering. Liefst één met een inhoud he.wie kan er mij helpen?merciekesMieke22/09/07
Ceremonie Reacties: 2 25-4-2007 12:01:41

Lies
aan Jasmijn die ook enkel voor de wet trouwde
Dag Jasmijn,Enkele onderwerpen terug vertelde je dat jij ook enkel voor de wet getrouwd was en dat je ons die viering even wou doormailen.Bij het onderwerp staan er al verschillende emailadressen van mensen die geinteresseerd zijn.Als je dat wil, zou...
Andere Reacties: 4 25-4-2007 11:39:20

virginie
Cadeau bruidskindjes
Hey,Wat geven jullie aan de bruidskindjes? Ik wil niet het klassieke beertje geven; iemand een idee? Geven jullie dan ook nog een cadeau na de mis of hoe werkt dit allemaal?
Andere Reacties: 4 25-4-2007 9:55:25

elke
la sposa
halloik heb net gebeld om mijn kleedje eens opnieuw aan te passen en ik kreeg een snakkend antwoord bij la sposa in roeselare ze sturen nu ergens een brief naar je als je kleed binnen is dan pas mag je een afspraak maken. Ik had het graag nog eens g...
Andere Reacties: 7 25-4-2007 9:43:44

Anne
Hoe maak ik onze website
Hallo bruidjes,Ik heb al meerdere malen gezien dat er onder jullie zijn die een website hebben. Ik vind dit gewoon fantastisch want tja, (bijna) iedereen heeft pc en kan dan zo stap voor stap op de hoogte blijven van de evolutie naar ons trouwdag al...
Andere Reacties: 6 25-4-2007 9:05:16

Sissi
Aan Nathalie Meirezonne
Dag Nathalie,Zou u er misschien mee kunnen ophouden om op elk mogelijk bericht te reageren met reclame?Wij zijn daar helemaal niet mee gediend!!!Dit is een forum voor en door trouwers en niet om reclame te maken. Dat kan via andere wegen.Sissi
Andere Reacties: 12 25-4-2007 8:48:09

Nele
Locaties fotoshoot omgeving Gent
Hey iedereen,Ik ben nog steeds op zoek naar locaties voor de fotoshoot van ons huwelijk in juni.Kan iemand me helpen met binnen- en buitenlocaties regio Gent? Mag gerust eens iets anders zijn dan het historische centrum van Gent en het SMAK. Ik hou v...
Fotografie Reacties: 4 25-4-2007 8:35:22

Evi
Firefly productions resultaat
Hallo allemaal,zoals beloofd ging ik jullie de resultaten meedelen van het fotoresultaat van fireflyproductions. Gisteren alles ontvangen en het is allemaal super! Album is prachtig afgewerkt, alles goede kwaliteit. En vooral de speciale posters d...
Andere Reacties: 4 25-4-2007 8:08:21

nele
wijnetiket
Hallo,Ik las dat er koppels zijn die als bedanking een wijnfles geven met aangepast wijnetiket.Wij wilden dit ook doen, maar ik vind geen wijnetiketten.Kunnen jullie me inlichten waar jullie die besteld hebben?Alvast BedanktNele29/09/2007
Ideeën Reacties: 6 25-4-2007 7:39:39

Ilka
Locatie burgelijke trouw Zaventem
Hoi,mijn vriend en ik trouwen volgend jaar in juni. We vroegen ons waar de burgelijke trouw doorgaat in Zaventem? Op het gemeentehuis zelf of op een andere locatie? Vroeger was dat in het Mariadal maar ondertussen is dat blijkbaar een restaurant gew...
Andere Reacties: 0 24-4-2007 23:21:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...