Nu Online
Momenteel zijn er 11 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wendy
brudstaart
Hallo bruidjes en bruidegommenKan er iemand mij een bakker (limburg)aanraden die mooie bruidstaarten kan maken(zo een echte met verdiepingen)?als ik bij de bakkers hier ernaar vraag reageren ze maar koeltjes, zo van , ja we kunnen dat wel op aanvraag...
Andere Reacties: 3 22-4-2007 21:58:54

Kelly
Uitnodiging
Halokido bruidjes,Ik heb al verschillende keren iets gelezen over een originele aankondiging. Regelmatig lees ik iets over een krantje,zijn er mensen die mij zo'n voorbeeldje eens willen opsturenGroetjes Kellykelly_vandenberghe@hotmail.com
Uitnodigingen Reacties: 4 22-4-2007 20:08:58

Evi
juiste volgorde van de suite?
Hallo medebruidjes,Kunnen jullie me zeggen hoe de volgorde van de suite juist is?Ik heb hier al eens gelezen of het forum dat de volgorde van de suite als volgt zou zijn:1) getuige van de bruid + partner2) broers en zussen van de bruid + hun partne...
Ceremonie Reacties: 3 22-4-2007 19:55:43

Ann
Afdrukken misboekjes
Hallo bruidjes, Pff ik word zot van die pc. Ik heb al 100 keer zitten zoeken hoe ik die misboekjes kan afdrukken. Ik heb 2 delen op een bladzijde, maar elke keer als ik die afdruk dan krijg de pagina - nummers achter elkaar. Ik heb al dubbelzijdig...
Religie Reacties: 4 22-4-2007 19:41:19

Saskia
Trouwlokatie
HalloWeet er iemand een goede lokatie voor foto´s te maken. Wij trouwen 1 juni in Heppen Limburggroetjessaskia
Fotografie Reacties: 0 22-4-2007 16:48:39

bianca
verlovingsring
hallo trouwers in spe, heb een klein probleempje mijn verlovingsring is iets te groot(wou hem natuurlijk recht dragen en geen drie weken wachten voor verkleining) nu heb geprobeerd het wan bijeen te nijpen resultaat een scheur erin. weet iemand een g...
Andere Reacties: 1 22-4-2007 16:25:28

Caroline
Volgorde suite bij binnenkomen in de kerk
Wij hebben geen ceremoniemeester en zijn daarom zelf beginnen denken over hoe we nu de kerk zouden binnenkomen. Mijn vriend wil graag aan de arm van zijn mama tot aan het altaar lopen en ik dan aan de arm van mijn papa. Maar hoe doen we dat nu concre...
Ceremonie Reacties: 1 22-4-2007 16:12:20

sunny
aanpassen plechtigheid gemeentehuis
Wij trouwen uitsluitend op het gemeentehuis. Nou was ik een beetje verbaasd dat er van te voren helemaal geen gesprekje plaatsvindt met degene die het huwelijk voltrekt (in ons geval de burgemeester)om e.e.a. een persoonlijke toets te kunnen geven. W...
Ceremonie Reacties: 10 22-4-2007 14:46:18

Jona
snoep voor kindjes
HeyWordt dat nog gedaan? Dat kindjes bloemetjes komen afgeven na het gemeentehuis of kerk? En dat ze dan snoepjes krijgen? Ik had van dit fenomeen nog nooit gehoord eigenlijk. En vraagt het koppel deze kindjes? En de bloemetjes? Hoe gaat dit in zijn ...
Andere Reacties: 8 22-4-2007 12:48:37

Ilse
ceremoniemeester regio waasland
wie kan ons een goeie, toffe ceremoniemeester aanbevelen. Zelf zijn we afkomstig uit Hamme.groetjes kim
Ceremonie Reacties: 9 22-4-2007 12:33:41

John
MUZIEKGROEP als opwarmer voor DJ
www.yune.beAls je de mensen wil opwarmen voor de DJ gaat spelen met Live-muziek : zeer swingend , unieke sound , VEEL OPTREDENS , dus we weten wat we moeten doen !! have a look at www.yune.be
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 22-4-2007 12:33:31

John
LIVE MUZIEK
WWW.YUNE.BESUPER geschikte muziek ( bijna 3 live uur muziek ) voor trouwers.Van heel rustig tot 'uit de bol' Zelfde prijs als de gemiddelde DJdus .... have a look at www.yune.be
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 22-4-2007 12:29:02

mieke
getuige vragen
Hallo!Weet er iemand originele manieren om mijn zus als getuige te vragen?Groetjes,Mieke
Andere Reacties: 5 22-4-2007 11:04:04

mieke
Getuige vragen
Hallo!Volgend jaar gaan we trouwen en dit jaar mag ik zelf getuige zijn op de trouw van mijn nicht. Ben heel origineel gevraagd en vond dat geweldig. Ik zou dus zelf mijn zus ook op een originele en lieve manier vragen.Iemand ideetjes?Groetjes, Mieke
Andere Reacties: 0 22-4-2007 11:03:31

Cindy
geschenkjes getuigen & ouders
Hallo,wij zijn druk op zoek naar winkels waar we geschenken voor de getuigen en de ouders kunnen vinden. Regio Limburg. Weet er iemand een goede winkel? We denken aan een beeldje of een glaswerk met tekst op.Groetjes Cindy en Klaas
Andere Reacties: 0 22-4-2007 10:40:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...