Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kim
Taxi Van Dyck: iemand ervaring mee?
Hallo,heeft er iemand ervaring met Taxi Van Dyck uit Duffel? We hebben er onze auto's besteld maar hebben niets van contract ofzo.Mijn vriend heeft al drie keer gebeld met de vraag om een contract op te stellen of de mogelijkheid om een voorschot te ...
Ceremonie Reacties: 1 3-5-2007 13:16:23

kim
foto in kristal gegraveerd
Hallo,aan onze ouders zouden we graag zo een kristallen blokje geven met onze foto in gegraveerd. We hebben dit gezien in disneyland Parijs, weet er iemand waar dit nog verkocht wordt? Liefst in de buurt van Antwerpen.Groetjes en bedankt!
Andere Reacties: 3 3-5-2007 13:11:12

Nathalie
op originele manier geld geven aan mensen die 25 jaar getrouwd zijn
hallo iedereen,heel binnenkort moeten we naar een feest van mensen die 25 jaar getrouwd zijn. zij vragen geld, maar ik zou dat graag op een heel leuke of originele manier geven. hebben jullie ideetjes??? laat maar komen !groetjes,nathalie
Ideeën Reacties: 6 3-5-2007 12:22:07

carmen
Aan Christel
Hey Christel, gisteren heb ik pas je berichtje aan mij opgemerkt en er ook op gereageerd. Nu staat het al op pagina 4, dus misschien heb je er niet meer naar gekeken, dus zet ik hier nog even mijn reactie vooraan :-) Jouw naam doet bij mij geen bell...
Andere Reacties: 3 3-5-2007 11:22:10

debbie
goedkoop uitnodigingen laten drukken bij hema !!
hey bruidjes, heb net de site van hema ontdekt, en heb gezien dat je daar je uitnodigingen heel goedkoop kan laten afdrukken. je kan ze dan zelfs naar je thuis laten versturen of er zelf om gaan. handig voor wie hier niet echt tijd voor heeft ;-)het ...
Andere Reacties: 11 3-5-2007 11:10:48

kim
opgehaald worden door bruidegom
Hoi,Wij trouwen om 11.00 uur voor de wet, het stadhuis is niet ver van mij thuis. Wanneer moet iedereen naar ons thuis komen? De familie? En de bruidegom? Ik heb hier geen flauw idee van.
Andere Reacties: 3 3-5-2007 11:10:33

Els
Aan Anne 21/09/07
Beste Anne,Als het een troost mag zijn: ik ben ook met zo een schoonmoeder gezegend :-)Groetjes!Els 31/08/07
Andere Reacties: 1 3-5-2007 11:02:25

Marjan
Wie brengt je naar het altaar?
Dag bruidjes,Wij gaan trouwen op 2 juni 2007. Het kort op.Nu ben ik er nog niet uit of ik gewoon met mijn toekomstige echtgenoot naar het altaar ga of dat ik mijn vader mij laat brengen.Wat doen jullie hiermee?
Andere Reacties: 10 3-5-2007 10:50:38

Isabelle
Nagels
Hoi,Ik zou graag mooie verzorgde nagels hebben op mijn huwelijk. Nu heb ik ergens iets gehoord over gelnagels en acrylnagels. Wat is het verschil en wat raden jullie aan? Verder, is dat met tipjes of de hele nagel?Nog 1 vraagje: Heeft er iemand een s...
Voorbereiding Reacties: 8 3-5-2007 10:23:32

lien
Hoe pakken jullie dit aan?
Beste bruidjes,Ik begin stilaan in tijdsnood te komen voor wat mijn uitnodigingen betreft... Onze uitnodiging zelf is helemaal getekend, enkel de tekst moet er nog opgeschreven worden. Maar nu wilde ik al informeren bij enkele drukkers naar prijzen. ...
Uitnodigingen Reacties: 5 3-5-2007 10:18:50

Katleen
Fotograaf enkel foto's op CD-rom
Hallo bruidjes, ik ben ondertussen 131 gelukkig dagen getrouwd, maar heb een vraagje van een vriendin van mijn zus (trouwens de persoon die mijn man en mezelf samen gebracht heeft :-)). Zij trouwt op 2 juni in de buurt van Tielt (omgeving Aalter) en ...
Fotografie Reacties: 6 3-5-2007 10:04:24

Els
nog bruidjes op 31/08/07?
Hallo allemaal!Zijn er nog bruidjes die huwen op 31/08/07 of rond deze periode? Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen van het feest? Kheb de indruk dat wij momenteel niet echt gestresseerd rondlopen zoals anderen hier soms wel lijken te doen ...
Andere Reacties: 7 3-5-2007 8:47:37

Tineke
Locatie omgeving Leuven - Wezemaal - Rotselaar
Ik ben nog op zoek naar een mooie locatie in omgeving van Leuven - Wezemaal - Rotselaar. Iemand ideeen? BEDANKT!!!
Locaties - Fotografie Reacties: 2 2-5-2007 22:34:24

Peggy
Bruidsjurk te koop
Hey, Binnen 53 dagen is het zo ver. Dan gaan we eindelijk in het huwelijksbootje stappen.Ondertussen weet ik nu al dat ik nadien mijn kleed wil verkopen. (Wij zijn aan het bouwen en al de centjes zijn welkom)Trouw jij na 23/06/07 en ben je nog op zoe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 2-5-2007 21:44:42

Goedele
Kasteel Breivelde??
Hallo,heeft iemand al positieve ervaringen met Kasteel Breivelde in Zottegem?Groetjs,Goedele
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 2-5-2007 21:33:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...