Nu Online
Momenteel zijn er 263 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
zangeres of cd in kerk?
Hoi,als ik zo nieuwsgierig mag zijn, zou ik graag eens weten wat de meesten onder jullie doen: een zangeres/koor voor in de kerk of werken met cd's. En nog een vraagje: mocht ik voor een zangeres/koor kiezen, kent iemand dan goede adressen (regio wes...
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 9-5-2007 10:14:09

lotje
holibi huwelijk
zijn hier mensen die enige ervaring hebben met een holibi huwelijk ???en die hun ervaringen met me willen delen ? alvast bedankt
Andere Reacties: 4 9-5-2007 10:11:23

lotje
locatie???
hallo , wij trouwen op 14 december maar zoeken nog altijd achter leuke locatie voor de foto's mag zowel binnen of buiten zijn regio west vlaanderen eventueel oost vlaanderen kan iemand me helpen en aan alle bruidjes en hun partner mijn gelukwensen xx...
Andere Reacties: 2 9-5-2007 10:08:54

lien
@ Veroniek: drukker (nog eens:d)
Hallo Veroniek,Eventjes reageren op je berichtje in verband met die trouwringetjes om enveloppes toe te plakken.Ik heb inderdaad iets gehoord van de drukker, en ik heb eindelijk mijn eerste prijsofferte binnen. Ik weet nu wel niet of die hoog of laag...
Andere Reacties: 2 9-5-2007 9:37:07

Isabel
ksotuum gevonden!
Hallo,onlags heb ik hier een berichtje achtergelaten om jullie hulp te vragen. Mijn verloofde kon immers maar geen kostuum vinden voor onze trouwdag. Nu wil ik jullie even bedanken voor de reacties en laten weten dat hij er dit weekend eindelijk ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 9-5-2007 7:20:15

sarah
trouwen
hoi iedereen!
Andere Reacties: 3 8-5-2007 23:04:17

Sarah
Bloemblaadjes
Wij trouwen niet traditioneel, dus niet in de kerk. Wel hebben we ons eigen "moment", onze eigen viering in elkaar gestoken. Ik zou graag op elke stoel een zakje met bloemblaadjes leggen, zodat men die kan gooien nadat we de ringen uitgewis...
Ceremonie Reacties: 4 8-5-2007 22:52:15

Isabelle
iets vergeten?
Hoi allen,Mijn trouw nadert al vlug, zaterdag is de grote dag. Nu heb ik alleen schrik dat ik misschien iets vergeten ben. Hier is alles waar we aan gedacht hebben, hebben we iets vergeten?- bloemen kerk zijn besteld, vrijdag maken ik en mijn moeder ...
Voorbereiding Reacties: 3 8-5-2007 22:32:38

kristel
binnenlocatie gezocht omgeving WILLEBROEK
Hallo allemaal,Wij zijn op zoek naar een binnenlocatie om bij slecht weer foto's te nemen...indien er iemand leuke plaatsjes (taverne of dergelijke) weet mag je het ons meedelen...alvast bedankt
Locaties - Fotografie Reacties: 0 8-5-2007 21:38:45

A
Help het regent...! Binnenlocatie Antwerpen - Schilde gezocht
Hallo Weken geen spatje regen te zien, tot onze trouw in het vooruitzicht komt... nog 2 dagen te gaan! We zijn dus dringend op zoek naar een mooie binnenlocatie voor onze foto's. Kan iemand ons helpen? Ik heb al gezocht op deze site maar niet echt...
Fotografie Reacties: 8 8-5-2007 20:43:02

sofie
feestzaal: de Grote Stove in Zuienkerke
helaba,wij zijn een pas verloofd koppel en op zoek naar een mooie en authentieke feestzaal voor vrijdag 1 of 8 augustus 2008.Ons oog is o.a. gevallen op de Grote Stove te Zuienkerke. (een gerenoveerde hoeve...)Heeft iemand reeds ervaring met deze fe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 8-5-2007 20:24:06

Katja
dj sanderling
Wij trouwen volgend jaar en geven ons feest in kasteel sanderling. Wij hebben toen enkele namen van dj's meegekregen. Eén daarvan was tevens bloemist. Heeft iemand van jullie ervaring met deze bloemist-dj? Kan hij voor de nodige ambiance zorgen?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 8-5-2007 19:15:19

Astrid
Molenhuis -Vremde
Hey,zijn er mensen die ervaringen hebben met het Molenhuis in Vremde?Ik vind het alvast een hele mooie lokatie maar wil wel eens de commentaren lezen...Alvast bedanktAstrid
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 8-5-2007 19:10:15

Anne
Welke voornaam eerst op uitnodigingen ?
Hallo, Ik ben al een paar dagen druk bezig met de layout en teksten voor de uitnodigingen. Nu is mijn model zo goed als af en ben er eigenlijk heel tevreden over. Maar ... nu stel ik me de volgende vraag. Welke volgorde van de voornamen wordt er toeg...
Uitnodigingen Reacties: 6 8-5-2007 19:06:11

Sarah
prijzen zalen
Hallo!Mijn vriend en ik zijn sinds dit weekend verloofd. Omdat ik een zomermens ben, had ik graag ons huwelijk gehad in de zomer volgend jaar. Een precieze datum werd nog niet vastgelegd. Maar omdat iedereen me al waarschuwde dat de zaal het belangri...
Andere Reacties: 7 8-5-2007 17:59:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...