Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Fieke
Uitnodigingen - foto's
Voor diegenen die graag onze uitnodigingen eens zien, ik heb er gisteren foto's van genomen.Als jullie ze graag eens zien, laat dan hier jullie e-mailadres achter, dan stuur ik ze eens door.Groetjes,Fieke 7/07/2007
Uitnodigingen Reacties: 39 11-5-2007 10:33:47

Valerie
Aanbrengen van de trouwringen
Hoi,Hoe brengen jullie de trouwringen aan?Doen jullie dat door de bruidskindjes een kussentje te laten dragen of hebben jullie leukere ideeën.Dank u.
Andere Reacties: 7 11-5-2007 9:50:43

Saskia
Make-up aan huis
HoiWij trouwen de 1ste juni en ik ben op zoek naar maquillage aan huisgroetjessaskia
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 11-5-2007 8:23:35

KARINA
heeelp ik zoek een kapster en visagiste
ik trouw op 27/07/2007,maar heb nog geen kapster,iemand die mijn make up doet en een manicure,dit is voor 2 personen die dag.het moet wel iemand zijn die bij mij thuis kan komen om 10U00 ,als jullie iemand weten mogen jullie mij mailen naar karinafte...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 10-5-2007 22:46:58

Caroline
intredelied kerk. Hoe lang?
Hallo, een vraagje: hoe lang duurt jullie intredeliedje in de kerk? Het is zo dat mijn vriend en ik de mensen zelf gaan begroeten en dan samen naar voren komen. Nu hebben we een supermooi liedje gevonden maar het duurt maar 1min.30 zou dat te kort zi...
Religie Reacties: 1 10-5-2007 22:42:29

Tania
geen vrijgezellendag?
Hallo iedereen,Mijn verloofde en ik hebben allebei absoluut geen zin in een vrijgezellendag of avond. Dat klinkt misschien gek, maar hij heeft geen zin in een zatte of gore bedoening, en ik heb geen zin om allerlei stupide opdrachten van vriendinnen ...
Andere Reacties: 18 10-5-2007 22:39:29

amalia
Kosten kerkelijk huwelijk
Wat kost een huwelijksmis in Limburg? Heeft iemand hier een idee van?Dank je wel
Andere Reacties: 9 10-5-2007 22:07:24

sam
fotolocatie
help!!!!!!!!wie kan ons aan een leuke binnenloctie regio antwerpen helpen ?we zijn van kapellen. en trouwen 19 mei 2007 en zoals jullie weten het blijft maar regenen !! samantha
Fotografie Reacties: 0 10-5-2007 21:28:42

sam
fotolacatie binnen regio Antwerpen
Help!!!!!!!!!Wij trouwen 19 mei 2007, en volgens het weerbericht gaat het blijven regen !!!Wie kan ons aan een toffe binnenlocatie helpen regio antwerpen , we zijn van Kapellen . Samantha
Fotografie Reacties: 3 10-5-2007 21:16:52

Eveline
Baleinen voor een onderrok
Hoi,ik ben een trouwkleed aan het maken voor iemand als mijn eindwerk.maar ik vind nergens de speciale hoepelbaleinen om een onderrok uit te maken!weet er iemand waar ik ze zou kunne vinden?GroetjesEveline
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-5-2007 21:04:52

Evi
waarmee insmeren als je vanonder de zonnebank komt om je huid terug te hydrateren?
Hallo medebruidjes,Ik had even een vraagje. Ik ben het niet gewoon van onder de zonnebank te gaan, is nu de eerste keren dat ik ga om een beetje kleur te hebben tegen mijn trouwdag.Maar met wat smeer je je het best in nadat je vanonder de zonnebank ...
Andere Reacties: 4 10-5-2007 19:43:23

Dana
Vervoer
Heykes AllemaalHet is misschien nog vroeg want wij trouwen pas volgend jaar 09/08/2008, maar toch ben ik al opzoek naar vervoer voor mijn familie. Ik had graag een bus gehad omdat we de wagens bij mij thuis en aan het gemeentehuis nergens kwijt gerak...
Voorbereiding Reacties: 4 10-5-2007 19:30:30

Sarah
K?osten bij huwelijk onder wttelijk stelsel?
Hallo,ik heb een vraagje. Indien je gewoon trouwt onder het wettelijk stelsel zijn daar dan kosten aan verbonden? Moet je daar voor bij de notaris gaan? Als je niet bij de notaris gaat zijn er dan kosten?groetjs,Sarah
Juridisch Reacties: 8 10-5-2007 19:27:32

Evi
gasten meer betrekken bij viering
Hoi iedereenWij trouwen op 07/07 en we geven een viering bij ons thuis ipv een kerkelijk huwelijk.Nu hebben we een aantal teksten om te lezen of te laten voorlezen, en wat muziek die we gaan spelen. Maar ik ben nog op zoek naar iets waardoor we onze ...
Ideeën Reacties: 5 10-5-2007 19:20:50

Sarah
Disc Jockey
Naar het schijnt staat of valt een huwelijksfeest naargelang de muziek en de ambiance, dus ben ik op zoek naar een DJ, maar ik weet totaal niet waar ik moet beginnen zoeken.. Kent er iemand soms links of sites die mij kunnen verder helpen? Hoe hebben...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 21 10-5-2007 18:15:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...