Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Veerle
geniet ervan
hey bruidjes,wij zijn gisteren in het bootje gestapt en ik kan jullie 1 ding zeggen: GENIET ervan. alles is zo vlug voorbij. je stapt van het ene moment in het andere en je hebt tijd tekort maar geniet van die dag. het is echt zonder cliche de geweld...
Andere Reacties: 4 13-5-2007 13:58:48

Sally
Kledij bruidsmeisje
Hey allemaal,Ik heb even een vraagje ivm de kledij van mijn bruidsmeisje. Ze is 12 jaar, maar nogal mollig en dus is het onmogelijk om voor haar iets te vinden in de kindermaten. Nu willen wij haar niet té chique aankleden met echte suitekledij ...
Kledij - Suite Reacties: 2 13-5-2007 13:50:47

Katrien
gastenboek
Hallo allemaal!Op 19/05/07 treden wij in het huwelijk en ik moet nog 1 ding regelen... Ik moet nog een tekstje schrijven als verwelkoming in ons gastenboek.Heeft iemand inspiratie voor mij want ik ben hier echt niet goed in...Alvast bedankt!groetjes,...
Ideeën Reacties: 2 12-5-2007 22:27:30

greet
misboekje
Ik ben volop bezig aan mijn misboekje en zou graag nog wat voorbeelden willen zouden jullie die kunnen doormailenalvast bedankt groetjes Greet
Religie Reacties: 2 12-5-2007 20:44:29

Sylvie
originele jurk/kleding?
Goedemiddag bruidjes,Ik hou van de 'klassieke' bruidsjurk, maar ik hou nog meer van 'extra kantjes' aan ontwerpen. Dan heb ik het niet over de mooie (en al wat specialere)ontwerpen van Rembo of Linea Rafaelli, Niet de kleurrijke 'andere' bruidsjurken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 12-5-2007 20:35:38

Mieke
kostuum SKM
Hallo iedereen,wou gewoon eens even laten weten dat mijn ventje en ik deze middag naar SKM (Aartselaar) zijn gaan kijken voor een kostuum, we waren overal al geweest (Labaere,Devos Lennik,...) maar eindelijk hebben we daar eentje gevonden en... absol...
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 12-5-2007 18:59:59

Tine
Aflassen wettelijk huwelijk???
Hoi meiden, Hier ben ik weer, de ongeluksbruid... Mn schoonvader is nu zo ziek, dat ze vrezen dat hij woensdag niet haalt. Nu is het zo dat hij manisch is, dus mentaal ziek. Hij is zo over zn toeren dat hij er niet zou kunnen bijzijn woensdag op onze...
Andere Reacties: 5 12-5-2007 17:11:26

Annelies
fotocliphouder
Hoi allemaal,ik zou graag jullie mening eens horen.Wij hadden gedacht om een enkele menukaart te laten maken en deze te presenteren in een fotocliphouder.Omdat wij werken met turqoise had ik gdacht om turqoise ventjes te gebruiken, maar dat wordt geb...
Andere Reacties: 3 12-5-2007 16:46:09

debbie
hoe menukaartjes maken
hallo medebruidjes graag zou ik geweten hebben hoe ik moet beginnen aan menukaartjes te maken en hoe moet ik dat er juist op zetten voor het hoofdgerecht dit zou koud en warm buffet zijn kan iemand mij vlug helpenalvast bedankt debbie13.07.07
Andere Reacties: 1 12-5-2007 14:38:02

Yo
Ceremoniemeester
Hallo!!Heeft er iemand ervaring met een ceremoniemeester? Liefst Vlaams branbant. Weten jullie ook waarvoor deze allemaal instaat? Groetjes
Andere Reacties: 2 12-5-2007 12:17:44

Wendy
vip bus - pauwels st Niklaas
Dag allemaal,Heeft er al iemand gebruik gemaakt van de vip bus als vervoer? We zijn vorige week een kijkje gaan nemen. Vanbinnen is dit wel een hele mooie bus, maar de buitenkant is natuurlijk niet zoals bij die oldtimer bussen.Alvast bedankt voor de...
Ceremonie Reacties: 3 12-5-2007 9:26:44

Daisy
help nog maar 14 dagen dank u
Hallo meisjes,Ik hep al veel hulp van jullie gekregen het afgelopen jaar. dank u daarvoor.Nu wou ik toch nog even hulp vragen.Binnen 14 dagen is het zover en ik begin wel zenuwachtig te worden.kunnen jullie me een aantal dingen zeggen dat ik zeker ni...
Andere Reacties: 2 12-5-2007 8:54:07

marijke
cadeautjes ouders
Hallo,Wij trouwen op 21 juli 2007 en zijn dus aan de laatste details beginnen denken.Ik vroeg me af wat je zoal als cadeau aan de ouders kunt geven. Zo een tinnen bord of glazen plaat vind ik maar niks... Geven jullie aan de getuigen ook iets?Groet...
Andere Reacties: 7 11-5-2007 20:30:03

Katrijn
huwelijksplanning
Hoi, wij trouwen op 21 juli 2007 en zijn bezig aan de laatste regelingen. Om niets over het hoofd te zien, had ik graag een overzichtslijst gehad om alles aan te kruisen, eventueel ook met kolom om kosten in te vullen. Weet iemand waar we dit kunnen ...
Voorbereiding Reacties: 13 11-5-2007 19:18:26

kristel
help tekst voor huwelijksviering....
Hallo allemaal,Wij zijn net zoals zovelen onder jullie nog op zoek naar een gepast tekstje voor volgende onderdelen in onze huwelijksceremonie :- Voorbede-Offerandegebed- VredeswensHeeft er iemand leuke ideetjes...mailen kan naar patrick.de.saeger@sk...
Religie Reacties: 9 11-5-2007 16:20:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...