Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

catherine
@ Ulrika ivm Speelhof
Hallo,Wij hebben gekozen voor de BBQ Deluxe. Voor de drank moet je niet de individuele prijzen optellen, want anders wordt het idd veel. Ze berekenen een vaste prijs voor het aantal gasten die zowel op diner en avondfeest zijn. De aparte prijzen zijn...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 20-5-2007 9:57:40

sylvie
dans met ouders
Hey medebruidjes, welk liedje nemen jullie zoal om met de ouders te dansen? Hoest geen speciale tekst te hebben, maar misschien een liedje uit hunnen tijd? Zijn beide 50ers. ;.)bedankt,groetjes Sylvie
Andere Reacties: 3 19-5-2007 19:46:31

Jessie
dringend zilverkleurige diadeem gezocht!
HoiBinnen drie weken trouwen wij (9/6) en vandaag moest ik nog eens een laatste keer mijn kleed gaan passen bij JPC Collection in Antwerpen. Nu had ik gehoopt dat ze daar diademen en tiara's zouden hebben, want ik heb halflang haar en het is te kort...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 19-5-2007 19:15:13

Marisa
wat gaat het snel! + Oproep aan trouwers 7.7.7
Hey allemaal,Een van de laatste keren dat ik gekeken heb was het 100 dagen voor de trouw.. gisteren zijn we de helft gepasseerd... De tijd vliegt voorbij, ondervinden jullie dat ook?Mij hoor je niet klagen uiteraard! :-) Ik hoop dat de volgende 50 er...
Andere Reacties: 11 19-5-2007 17:39:41

natascha
offerande
Hallo,Wij willen tijdens onze offerande alle mensen naar voor laten komen. Is dit de gewoonte of niet ? Wij weten eigenlijk niet goed wat dit inhoudelijk is...Natascha
Andere Reacties: 2 19-5-2007 16:26:49

Maartje
tekstje/gedichtje voor op misboekje
Hey iedereen,Ik ben nog op zoek naar een leuk gedichtje of tekstje om op de binnenkant van ons misboekje te plaatsen. De meeste dingen die ik kon vinden, zijn al gebruikt door andere trouwers in de familie of vriendenkring.Ik zou graag iets origineel...
Religie Reacties: 11 19-5-2007 15:23:03

Hanne
Trouwen in de kerk Zwijnaarde
Wij zouden wij willen trouwen in de kerk van Zwijnaarde. Heeft er iemand ervaring met de parochie en de pastoor?
Locaties - Viering Reacties: 0 19-5-2007 14:48:53

eveline
fotograaf
Hallo allemaal,Wij trouwen binnenkort en zijn nog volop op zoek naar een fotograaf. Weten jullie een goede (regio antwerpen) en weten jullie wat zoiets ongeveer kost?groetjes
Fotografie Reacties: 14 19-5-2007 14:47:08

LIEN
feestzaal park rodenbach
Hallo,wij mogen binnenkort eens langsgaan naar de feestzaal park rodenbach. We hebben al eens vlug gaan kijken maar de zaal is één geheel en er zijn geen gangen met vaten. De drank die wordt opgediend is volgens mij niet alleen de dranken...
Andere Reacties: 2 19-5-2007 14:30:02

Mieke
Dolly Parton You Are
Hallo,Ik zit met een klein vraagje, wij hadden eerst als openingsdans "Up Where We Belong" maar naarmate de tijd dichterbij komt heb ik er zo een minder goed gevoel bij, ik vind het een prachtig liedje maar er zijn er al een paar die het we...
Openingsdans Reacties: 6 19-5-2007 13:08:05

Mieke
Fotolokatie regio Vilvoorde
Onze datum 15/06 komt met de dag korter bij en we hebben nog steeds geen goede lokatie gevonden voor onze foto's. Is er iemand die leuke plekjes weet, mag natuur, gebouwen echt vanalles zijn.
Fotografie Reacties: 4 19-5-2007 12:53:23

julie
't Gravenhof Torhout
Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar en we zijn op zoek naar een feestzaal. er is een bij ons in de buurt maar ikzelf ben er nog nooit geweest, Heeft iemand ervaring met Hostellerie 't Gravenhof in Torhout...prijs/kwaliteit/vriendelijkheid
Andere Reacties: 3 19-5-2007 12:51:17

Sofie
Fotohoek Heule
Dag medebruidjes,zijn er hier nog mensen die hun foto's laten nemen door de Fotohoek uit Heule?wat zijn jullie ervaringen?groetjes,
Andere Reacties: 2 19-5-2007 12:42:26

ilse
trouwkleed
Hallo,ik wou even even weten wat jullie meenemen op je trouwdag moest er een vlekje op je trouwkleed komen?waarmee kun je dit het beste oplossenalvast bedanktilse
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 19-5-2007 11:56:10

liesbet
huur zaal + traiteur
Hallo! Mijn vriend en ik willen graag volgend jaar juni trouwen en zijn pas gestart met het zoeken naar zalen. Ons oog is al gevallen op 't hof van de putte maar daar moet je werken met een traiteur en nu vroeg ik me af de huur van een zaal en een tr...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 19-5-2007 11:03:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...