Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Alexandra
Kasteel van Zwijnaarde
Iemand van jullie ervaring met deze zaal? Kwaliteit van eten, bediening... en vooral ook prijs? Want al die info-brochures zeggen toch niet zoveel als de ervaring van iemand.Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 24-5-2007 22:34:03

Mieke
vervolg:zie het allemaal niet meer zitten
Dag lieve meisjes allemaal, eerst en vooral wil ik jullie allen een hele dikke knuffel geven voor jullie warme en zeer lieve berichtjes op mijn laatste berichtje hier op dit forum. Ik heb eigenlijk zeer goed nieuws na mijn dipje van gisteravond...jul...
Voorbereiding Reacties: 7 24-5-2007 22:24:25

Mieke
twijfels openingsdans
hallo iedereen,heb het mezelf weer aangedaan he, eerst gingen we Up Where We Belong nemen van Joe Cocker maar dat gaat al niet meer door omdat sommigen dat al weten en dat wil ik niet.Nu twijfel ik tussen Power of Love van Celine Dion of You Are van ...
Openingsdans Reacties: 8 24-5-2007 22:14:04

patricia
brute pech gezondheid
wij trouwen 16 juni niet zo lang meer . ben al een tijdje ziek , iets met mijn schilklier, op zich niks ernstig kwestie van het hormoon op peil te houden via medicatie , maar nu al van februari ook zijn mijn ogen aangetast door die ziekte en ik dacht...
Andere Reacties: 12 24-5-2007 22:03:48

Wim
op zoek naar een mooi evangelie
Hallo,Wij zijn bezig met het maken van ons misboekje en zijn nog op zoek naar een mooi evangelie in hedendaagse taal. Welke evangelies gebruiken jullie? Kan er iemand ons misschien een aantal toffe voorbeelden per e-mail bezorgen? Ons e-mail adres: w...
Religie Reacties: 8 24-5-2007 20:04:04

kim
vanaf welke leeftijd op het feest?
Hallo,zijn er bij jullie op het avondfeest kinderen bij? En vanaf welke leeftijd dan?Mijn broer zou zijn kindje 's avonds ook willen meenemen. Hij is dan 4,5 jaar. Aangezien hij ook één van mijn bruidskindjes is én mijn petekindje is h...
Andere Reacties: 11 24-5-2007 19:03:20

kim
Stress???
Hallo iedereen,gewoon een vraagje..zijn er nog zo van die stresskippen als ik? Wij trouwen op 25/08/07, nog drie maanden dus en ik ben nu al hypernerveus! Loop heel de tijd al enorm gespannen rond en doe bijna geen oog meer dicht..heb ook altijd maar...
Andere Reacties: 9 24-5-2007 18:48:56

Jotje
bruidsaccessoires
Heyla, Mijn kleedje heb ik gepast, maar ben nu op zoek naar enkele accesoires... Ik dacht dat je dit in de winkel zelf kon krijgen, maar ben dit in alle spanning vergeten te vragen. 'k Moet onder andere nog panty's hebben... Kunnen jullie een winkel...
Andere Reacties: 3 24-5-2007 18:30:08

Anja
Disney uitnodigingen
Hallo,Ik ben een echte disneyfan en zoek uitnodigingen met disney erop.Weet iemand waar ik dat kan vinden?Bedankt
Uitnodigingen Reacties: 5 24-5-2007 18:17:20

Sophie
Dresscode op uitnodiging of niet ?
Hoi medebruidjes!Wij vragen ons af of jullie een dresscode op jullie uitnodigingen zetten?En zo ja, wat zetten jullie dan?We hebben namelijk wel enkel vrienden die in jeans zouden durven komen en ik zou dit graag zo proberen vermijden. Alvast bedankt...
Uitnodigingen Reacties: 22 24-5-2007 18:11:52

an
fotolocatie
Wie kent een mooie fotolocatie in de buurt van knesselare, oedelem, beernem, Aalter, Zomergem, Maldegem?We zoeken zowel een plekje binnen als buiten.
Locaties - Fotografie Reacties: 1 24-5-2007 17:56:30

lien
Drukker staat nu wel heel definitief vast
Amai amai,Een tijdje geleden had ik nog gekozen voor de Nieuwe Grafiek, maar door de negatieve reacties die ik hier op het forum gelezen had, ben ik toch weer beginnen twijfelen. Ik ben dan navraag beginnen doen hoeveel receptiekaartjes en kaartjes v...
Andere Reacties: 3 24-5-2007 15:51:19

Greet
dipje door make-up
Ik had het nooit gedacht maar 9 dagen voor onze trouw loopt er dus toch nog (iets kleins) mis. Ik had een afspraak gemaakt om mij te laten maquilleren op mijn grote dag door iemand van mylène. In ruil daarvoor moest ik dan zo'n avond organiseren...
Andere Reacties: 10 24-5-2007 15:20:29

Lien
dubbele boeking
Hoi medebruidjes,Wat ik nooit voor mogelijk had gehouden is nu toch gebeurd: de eigenares van onze zaal heeft een dubbele boeking aangenomen voor 28/7. Wij hebben al een jaar geleden geboekt, de andere mensen nu pas dus wij krijgen voorrang maar het ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 24-5-2007 13:10:55

Eve
TEKST
Hallo , wij trouwen op 8 juni en ik ben nog steeds aant werken aan de tekst die ik ga voorlezen voor mijn ventje ,maar ik geraak er niet uit .Kan iemand voorbeelden geven
Andere Reacties: 2 24-5-2007 10:34:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...