Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

veerle
morgen trouw ik!!!
morgen is het zover....de grote dag. De zenuwen vallen tot nu toe goed mee. Hopelijk zal ik deze nachtnog goed slapen om dan morgen een schitterende dag tegemoet te gaan.En de weergoden gaan meezitten naar het schijnt!!!Duim voor ons!Groeten, Veerle
Andere Reacties: 3 1-6-2007 20:00:17

Patricia
Ceremoniemeester of niet?
Hello! Volgend jaat trouwen we, de feestzaal is beslist, maar weten niet goed hoe alles aan boord te leggen... We trouwen alleen voor de wet, dan gaan we rechtstreeks naar het kasteel waar we trouwen met rent-a-priest en daar houden we ook het avondf...
Andere Reacties: 4 1-6-2007 19:55:16

melissa
?????
hallo iedereen? ik heb eens een vraagje is het alleen mijn vriend of zijn ernog? ik moet alles zelf regelen voor onze trouw mijn vriend trekt hem van niets aan alles is goed voor hem. sommigen van mijn vriendinnen zeggen dat ik blij mag zijn maar ik ...
Andere Reacties: 11 1-6-2007 19:54:38

cindy
wie neemt er geen fotograaf ?
wij trouwen enkel voor de wet en willen wel een aantal foto's ter herinnering maar geen album of zo.Wij dachten eraan om zelf onze foto's te nemen die dag, maar ik weet dat het resultaat uiteraard nooit zo mooi zal zijn als met een fotograaf, maar we...
Fotografie Reacties: 13 1-6-2007 18:51:51

lien
Vervolg: morgen drukker
Bruidjes,Zoals gisteren vermeld op het forum ben ik vandaag langsgegaan bij de drukker.Aangezien wij een ontwerp afgeleverd hebben die volledig door ons al opgemaakt is, lijkt het ons niet echt nuttig om nog een proefdruk te maken. We hebben een voor...
Uitnodigingen Reacties: 1 1-6-2007 17:52:54

evelien
Wie uitnodigen op de receptie?
HelabaWij weten nog niet goed onze dag er zal uitzien, tis ook nog ver weg. Toch vroegen we ons af of we nu al dan niet een receptie gaan geven. Ook vragen we ons af wie je uitnodigd voor de receptie en wie voor het avondfeest?Alvast bedankt, Evelien...
Andere Reacties: 3 1-6-2007 17:51:12

Anne
ik werd niet uitgenodigd
Hey bruidjes,er moet me even iets van het hart. Binnenkort ga ik trouwen en gelukkig loopt alles op rolletjes, dus ik geniet met volle teugen van de voorbereiding.Ik weet dus maar al te goed dat het niet evident is om te beslissen wie je uitnodigt en...
Andere Reacties: 4 1-6-2007 17:43:28

tom
Feestzaal Molenhof te Ravels...
Wij hebben onze feest gegeven in zaal Molenhof te Ravels.. Voordien hadden wij de prijzen rond het Turnhoutse vergeleken, en die kwamen allemaal op hetzelfde uit. Uiteindelijk kozen wij dan voor een zaal met een indrukwekkend uitstraling (grootse ger...
Andere Reacties: 9 1-6-2007 17:03:01

Pieterjan
Feestschuur?
Hallo! Wij trouwen in juni 2008 en zijn op zoek naar een soort feestschuur (niet te sjiek) waar 200 man in kan. Liefst met een tuin erbij. In het Leuvense. Kan iemand ons daarbij helpen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 1-6-2007 16:42:41

Anke
Annulatieverzekering
Hoi (toekomstige) bruidjes,ik lees al enkele keren, zowel op deze website als in trouwmagazines, over een annulatieverzekering. Wij wensen er graag eentje af te sluiten, maar bij KBC en AXA lijken ze niets te weten over een dergelijke verzekering. He...
Andere Reacties: 3 1-6-2007 16:42:09

petra
hemd bruidegom
Hallo Bruidjes,Mijn ventje heeft een kostuum gekocht bij Cermo in turnhout, met een hemd eronder. Nu blijkt dat een wit hemd er veel beter bij zou gaan dan hetgeen we gekocht hebben bij Cermo. Cermo neemt dit hemd NIET terug omdat de maand voorbij ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 1-6-2007 15:39:30

Katrien
Een grote tegenslag!
Hallo iedereen,ik wil jullie niet lastigvallen, maar er moet me iets van het hart. Mijn vriend en ik trouwen op 18 augustus en tot nu toe is alles vrij vlotjes verlopen. De trouwringen zijn één van de weken klaar, ik mag mijn eerste pas van...
Andere Reacties: 12 1-6-2007 15:34:06

Jesse
locatie receptie zomer 2008
Hey, mijn vriend en ik trouwen op 16 augustus 2008. Ons avondfeest zal doorgaan in feestzaal De Schuur te Kalmthout-Nieuwmoer. Wij zijn nog op zoek naar een mooie locatie voor de receptie. Aangezien wij in de zomer trouwen, zoeken we een locatie waar...
Locatie Reacties: 2 1-6-2007 14:43:02

Kim
Middagfeest
Hallo allemaal,Wij trouwen op 14 september en houden een middagfeest ipv een avondfeest. Het is nu wel niet de bedoeling dat de menen gaan lopen om 18u of zo maar wij doen dit zo omdat we een dochtertje hebben van 16 maand en we willen haar er graag ...
Andere Reacties: 6 1-6-2007 14:16:47

jana
feestzaal met vrije catering in Regio Gent, Brugge of Aalter
wij zoeken een feestzaal vrij van catering voor een 150 genodigden in de regio Gent, Brugge of Aalter. Heeft er iemand nuttige tips? we zouden willen trouwen in oktober 2008
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 1-6-2007 13:53:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...